Olen pian 41v nainen, nasaalijuonteet ei näy yhtään
Muutenkaan kasvoissa ei juurikaan ole ryppyjä, syviä ryppyjä ei yhtään. Hieman on silmien ympärillä harakanvarpaita. Kuulen usein kuinka näytän 10 v nuoremmalta.
Onko näiden juonteiden puute sitten jotenkin harvinaista?
Kommentit (74)
Mä oon poikkeuksellinen palstalainen. 41v, jolla on ryppyjä otsassa ja ap:n mainitsemat nasaalijuonteet. Leukaperät ja posketkin näyttää valahtaneen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut nasolabiaalijuonteet parikymppisestä, ja syvenee vaan. Kyse lienee kasvojen rakenteesta aika pitkälti, eli asialle ei oikein voi mitään. Olen 44 ja rankan elämän jäljiltä näytän varmaan 10 vuotta vanhemmalta. Ja olen luomu. :D Mutta ei juuri tule peiliin katseltua, eikä haittaa tahtia, olen elossa, ja elämä maistuu hyvältä juonteineenkin. Muut ihmiset niistä kai joutuu enempi kärsimään kuin minä itse. :)
Joillekin tulee tosiaan näkyvät nasolabiaalijuonteet jo teininä, joillekin ei koskaan.
Ihmisten kannattaisi katsoa ympärilleen miten erinäköisiä ihmisiä on, ihan nuoriakin, ennen kuin alkavat pitää mitään tiettyä juonnetta ikääntymisen merkkinä.
Tunnen jonkun, joka stressasi kaularyppyjään. Siis ei mitään kurttuista helttaa tms., vaan niitä kahta vaakatason juonnetta, jotka kaulalla menee. Ei ollut jostain syystä huomannut, että nehän on kaikilla. :D
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs on taas narsistinen nainen.
Narsistinen on toksinen muita kohtaan. Kuten sinä olet.
Aloituksessani ei ollut mitään narsistista. Se oli asiallinen kysymys.
Jos on rento perusilme niin ei näy ryppyjä tai juonteita. Mutta jos nauraa tai vähänkin rypistää kasvoja niin sieltähän ne tulee näkyviin. Olen 54v. Olen kuitenkin ihan oman ikäiseni näköinen. Tavis ja ok.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 51-vuotias, otsassa on uurteita, silmien alle muodostuu hymyillessä harakanvarpaita. Olen ihan luomu. Kyllä tämä vähän pännii, pakko myöntää, mutta en aio ottaa täyteaineita. Minusta rypyt on kivempia kuin sellainen ilmeetön kuminaama. Olen aika hoikka ja harrastan kestävyysliikuntaa, se taitaa tässä näkyä.
En tiedä, luuleeko kukaan mua nuoremmaksi. Korkeintaan aika kaukaa. Täytyy keskittyä hyviin puoliin, hoitaa hyvin hiuksia ja hampaita ja pysytellä ainakin normaalipainossa.
Eikö hymyillessä muodostu "harakanvarpaita" kenelle tahansa?
En ole koskaan nähnyt ihmistä, jonka naama pysyisi hymyillessä sileänä. Ainakaan, jos se hymy on aito.
Vierailija kirjoitti:
Narsistista itsensä palvomista.
Lol mikä urpo. Eihän tuossa olut mitään itsensä palvomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 51-vuotias, otsassa on uurteita, silmien alle muodostuu hymyillessä harakanvarpaita. Olen ihan luomu. Kyllä tämä vähän pännii, pakko myöntää, mutta en aio ottaa täyteaineita. Minusta rypyt on kivempia kuin sellainen ilmeetön kuminaama. Olen aika hoikka ja harrastan kestävyysliikuntaa, se taitaa tässä näkyä.
En tiedä, luuleeko kukaan mua nuoremmaksi. Korkeintaan aika kaukaa. Täytyy keskittyä hyviin puoliin, hoitaa hyvin hiuksia ja hampaita ja pysytellä ainakin normaalipainossa.
Eikö hymyillessä muodostu "harakanvarpaita" kenelle tahansa?
En ole koskaan nähnyt ihmistä, jonka naama pysyisi hymyillessä sileänä. Ainakaan, jos se hymy on aito.
Tämä riippuu ihan kasvojen ja silmien rakenteesta. Joillain ne harakanvarpaat ylettyy hymyillessä poskiin saakka, mutta itse en ainakaan saa edes yrittämällä sellaisia tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol mikä urpo. Eihän tuossa olut mitään itsensä palvomista.
Onhan. Itse olet urpo.
Vierailija kirjoitti:
Jos on rento perusilme niin ei näy ryppyjä tai juonteita. Mutta jos nauraa tai vähänkin rypistää kasvoja niin sieltähän ne tulee näkyviin. Olen 54v. Olen kuitenkin ihan oman ikäiseni näköinen. Tavis ja ok.
Minulla ei tule edes hymyillessä näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 57v eikä olejuonteita. Kaikille ei tule.
Joo, nyt kun alan olla lähempänä seitsemää kuin kuuttakymmentä olen huomannut, että tuohon nenän viereen on juonteet ilmestyneet, otsaryppyjä on, jotka näkyy ilmeillessä, Jos laihtuisin parikymmentä kiloa näyttäisin varmaan vihikoiralta. :D
Mullaki näkyy vaan persreiän ympärillä melkoset uurteet, mut sehän ei haittaa ku ei päivä paista.
Täällä rypytön 58-vuotias nainen. Ikääntyminen johtuu hyvin hyvin pitkälti geeneistä ja elämäntavoista. Äitini oli yli kuusikymppiseksi myös aika nuorekkaan näköinen. Mutta antaapa kaikkien kukkien kukkia. Ulkonäkö on kuitenkin hyvin pieni osa ihmisen elämää, jos on elämänarvot kohdillaan.
Mikä järki täällä on itseään kehuskella, outoa huomion hakemista
Ne aiheutuu kasvojen muodosta.
Hyvät geenit auttaa.
Tosin olin 40 vuotiaana upeimmillani.
Ilman kirurgiaa:)
55V kaunotar
Ihan oikeasti: kukaan 58-vuotias ei ole rypytön. Olisiko aika käydä Specsaversilla?
Miksi aiheesta kun aiheesta pitää täällä saada aikaan väittely?
Kysyin VAIN koska toisessa ketjussa annettiin ymmärtää tämän olevan yleistä. En yleensä edes ajattele asiaa. Ellen satu saamaan kehuja.
ap
Tämän foorumin mukaan on oudompaa jos olet ryppyinen, joten suinähän se vastaus jo tuli. Nothing special.