Olen pian 41v nainen, nasaalijuonteet ei näy yhtään
Muutenkaan kasvoissa ei juurikaan ole ryppyjä, syviä ryppyjä ei yhtään. Hieman on silmien ympärillä harakanvarpaita. Kuulen usein kuinka näytän 10 v nuoremmalta.
Onko näiden juonteiden puute sitten jotenkin harvinaista?
Kommentit (74)
122-vuotiaana kuolleella Jeanne Calmentilla oli vain yksi ryppy, ja hän istui sen päällä. Että en vielä nelikymppisenä kehuskelisi.
Vierailija kirjoitti:
Hei söpöä, olen alle 30 ja nasaalijuonteet näkyy, harakanvarpaat löytyy ja kenties otsassa on juonteita. Menisin täysillä 40-vuotiaasta.
Olenkin erikoinen poikkeus.
Kiva että olet. Aloitukseni ei mitennkään viitannut mihinkään muuhun kun faktoihin.
Postasin kuvankin, voit katsoa edelliseltä sivulta.
ap
Oletko ap tuossa kuvassa itse? Kuka hullu postaisi oman kuvansa tänne? Vielä pahempaa, jos käytät tällaisessa tarkoituksessa jonkun toisen kuvaa. Kyllä tässä on nyt isommat asiat vinossa kuin rypyt naamassa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap tuossa kuvassa itse? Kuka hullu postaisi oman kuvansa tänne? Vielä pahempaa, jos käytät tällaisessa tarkoituksessa jonkun toisen kuvaa. Kyllä tässä on nyt isommat asiat vinossa kuin rypyt naamassa.
Eipä tarvitse väitellä.
En tunne yhtäkään vähän päälle nelikymppistä, jolla olisi jo ryppyjä.
Vierailija kirjoitti:
Minun tutuilla nuo juonteet kyllä jo näkyy.
Ap kuvittelee olevansa joku uniikki lumihiutale. Vaan kun ei ole. :D
Missäs kunnossa vartalo on? Ei paljon kannata ylpeillä rypyttömällä naamalla jos vartalossa on makkaroita ja selluliittia.
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen montakin. Sellaisiakin, jotka ovat rypistyneet jo kolmenkympin jälkeen. Monella miehellä on tuossa vaiheessa jo kunnon kanjonit otsassa.
Jaa, olen alle 40 ja uurteita on silmien ympärillä sekä muutamia otsalla. Silmien ympärillä näkyy muuten aika vastaavasti harakanvarvasuurteita jo lukioaikoina otetuissa kuvissa.
Geenit, ohut iho ja ei juurikaan rasvaa kasvoissa niin kyllä noita on ilmestynyt. Ei sillä, eipä ne mua haittaa. Merkkejä elämästä vaan.
Tässä rypytön nelikymppinen.
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/ab375524-6dc5-40df-8487-a7fb1e0aa058
Mitkä ihmeen nasaalijuonteet ? Nasaaliäänestä olen kuullut mutta jos oot hiljaa sitä ei tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen montakin. Sellaisiakin, jotka ovat rypistyneet jo kolmenkympin jälkeen. Monella miehellä on tuossa vaiheessa jo kunnon kanjonit otsassa.
Riippuu varmaan vähän elämäntavoistakin. Jos tupakoi, ryyppää usein, ei suojaudu auringolta, on stressiä ja nukkuu huonosti, niin ryppyjä tulee varmaan helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla vain on kova tarve ilkeillä. No katso kuvaa ja hauku kun mieli tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryppyjä näkyy olevan ainakin luonteenpiirteessäsi 🤢🤮
Niin koska toisessa keskustelussa täällä annettiin ymmärtää että niitä jo pitäisi olla?
Edelleenkään, et tunne minua yhtään. Sinä itse olet siinä siinä haukkumassa, ruma luonne.
Ei kannata enää jatkaa ap. Kaikille tuli jo selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla vain on kova tarve ilkeillä. No katso kuvaa ja hauku kun mieli tekee.
En ilkeile, vaan tiedän että sinun ikäisiä rypyttömiä on monen monta muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryppyjä näkyy olevan ainakin luonteenpiirteessäsi 🤢🤮
Niin koska toisessa keskustelussa täällä annettiin ymmärtää että niitä jo pitäisi olla?
Edelleenkään, et tunne minua yhtään. Sinä itse olet siinä siinä haukkumassa, ruma luonne.
Ei kannata enää jatkaa ap. Kaikille tuli jo selväksi.
Mikä ihme tuli selväksi??
Sinäkö päätät mitä täällä saa edes kysellä?
Hei söpöä, olen alle 30 ja nasaalijuonteet näkyy, harakanvarpaat löytyy ja kenties otsassa on juonteita. Menisin täysillä 40-vuotiaasta.
Olenkin erikoinen poikkeus.