Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Kuva peniksestä tuli kalliiksi porvoolaismiehelle

Vierailija
19.01.2024 |

Hahhah, miten meni noin niinku omasta mielestäs?! Kännipäissään lähetetty kuva omasta skigulista maksoi sitten tälle torvelolle 9240 euroa.

Miksi näitä kik kelikuvia pitää lähetellä? Kertokaa miehet!

Kommentit (542)

Vierailija
101/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samaan aikaan:

Tuollaisia videoita ihmiset vapaaehtoisesti etsivät netistä ja katsovat. Ne jotka niitä eivät halua nähdä, eivät myöskään niitä etsi. Jos joku ei pyydä lähettämään kikkelikuvaa, hän ei sellaista halua nähdä. 

Kukaan ei koske avaamaan viestiä puhelimessa. 

Vastuu on lähettäjällä. 

Tän edellisen mukaan vois siis laittaa pascaa sen postilaatikkoon. Kuka käskee avaamaan.

Vierailija
102/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä kuvat joidenkin naisten mielestä kiihottavia? Miksi niitä lähetellään?

Itse en pidä tämän kaltaisia kuvia sellaisina, mitä haluaisin katsella (itse asiassa aivan päinvastoin, tulee jopa vähän yök-olo), vaikka olen nainen ja hetero ja en ole sängyssä mikään umpimielinen.

Onneksi itse olen ollut parisuhteessa jo 24 vuotta, niin ei ole tarvinnut elää tuota aikaa sinkkuna. Tyttäriä käy kuitenkin sääliksi, aika vinoutunutta tämä nykyajan parinetsintämeininki.

Niitä lähettelevät miehet, joiden tarkoitus on ahdistella ja häiritä naisia.

Ei yksikään nainen halua nähdä jonkun tuntemattoman äijän k*llikuvaa. Ja ne kuvia lähettävät miehet lähettävät niitä juuri siksi, että he tietävät, ettei yksikään nainen halua niitä nähdä.

Tuntemattoman on yök, tutun tuplasti yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noniin ahdistelijat,  tuomioita ropisee niistä munakuvista ja muusta sikailusta. Olisiko aika ruveta käyttäytymään ja lopettaa naisten ahdistelu...

Kyllä. Ja toivon naisten lopettavan myös pyllyhousujen käytön julkisilla paikoilla.

Kyllä me pidetään ne pyllyhousut päällä tulevaisuudessakin. Meillä ei ole niin kovaa halua tehdä rikoksia kuin teillä miehillä.

Ok 👱huora. 

Voi että. Jos ottaisin ne housut kokonaan pois niin olisinko sinusta siis

vähemmän h*ora?

Todennäköisesti olisit pihtarihuora. Se on se seuraava sana,

Mitä sitten, vaikka olisikin? Mitä se sinun napaa kaivelee? 

Eri

Vierailija
104/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa tässä tasa-arvohypetyksessä , että nainen saa ladata netin täyteen nakukuvia mutta mies ei saa lähettää edes yhtä kikkeli kuvaa ilman sakkoja ja sanktioita .  

Vierailija
105/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ahdistelijapervoista rikosilmoitus. 

Vierailija
106/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs tämä? Oikein ja luonnollista?

Tuo on ohjevideo äidinmaidon pumppaamiseen naisen rinnasta vauvaa varten.

Miten tämä liittyy siihen, että miehet ahdistelevat tuntemattomia naisia lähettämällä heille seksuaalissävytteisiä yksityisviestejä ja kuvia sukupuolielimistään?

Ohjevideo 😆😂

Ei hyvänen aika olet sinisilmäinen mummeli. 

Mä en klikannut linkkiä ja avannut videota toisin kuin sinä. Mutta etkö ole itse koskaan kuullut äidinmaidon pumppaamisesta?

Vois pumpata maitonsa ihan yksikseen. Myös julkisella paikalla imettäjät voisivat hetken miettiä ennen kun vetävät

Kyse on vauvan ruokinnasta. Ei vauva ole syypää sinun pakkomielteeseen rinnoista, jotka eivät ole olemassa ainua varten. Ei kai kukaan lähetä sinulle imetysvideoita, sinun puhelimeen?

Vierailija
107/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on outoa tässä tasa-arvohypetyksessä , että nainen saa ladata netin täyteen nakukuvia mutta mies ei saa lähettää edes yhtä kikkeli kuvaa ilman sakkoja ja sanktioita .  

Kuvan vastaanottaja ei ole sitä pyytänyt. Jos olet netissä mennyt katsomaan jonkun nakukuvia, olet itse mennyt katsomaan niitä. Täysin kaksi eri asiaa. 

Vierailija
108/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni pyllyjensä esittelijöille kuntosaleilla pitäisi antaa samalla perusteella sakko

Elleivät ole siellä paljaina niin ei voi sakottaa. Muussa tapauksessa käännä katseesi muualle.

Vierailija
109/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä väärä tuomio. Humalainen virhearvio ei vielä ainakaan tuossa muodossa täytä ahdistelua. Jos sitä jatkaisi vastaanottajan kiellosta huolimatta, silloin aletaan puhua ahdistelusta.

On hyvä että tuollaisesta voi saada rangaistuksen, mutta nyt vedetään liian kireälle. Olen osani saanut kuvallisista aineistoista ja inhottaahan ne. Kukaan ei kuitenkaan ole jatkanut kun olen ilmaissut paheksuntani. Ja aina voi laittaa estoon.

Ei kerta homoks tee. 

Kännissä ja läpällä ei ole mikään puolustus rikokselle. 

Onko se todella rikos, jos humalassa lähettää kuvallisen vonkausviestin läheiselle tuttavalle? Sitten saa monet naisetkin olla varuillaan yksityisviesteissä.

Kyllä se on. Kannattaa tutustua lains

No mut kyl minusta lain pitäisi oll eri humalaisille!! Et jos ryöstän ärrän kassan pari sidukkaa juoneena, ni eihän se nyt voi olla rikos? Tai pikkusen hivelen vastaantulijan kylkiluita puukolla...ku yks jekku tuli otettua liikaa...

Vierailija
110/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet edes kuvittelevat että se kurttuinen kulli näyttää jonkun mielestä hyvältä.

Vierailija
111/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran naisena miten naiset käyttäytyvät kuvien ja viestien suhteen . Tein kuvattoman deitti ilmoituksen miehen nimimerkillä ja heti siltä istumalta naiset lähettelivät pyytämättä nakukuviaan ja ehdottelivat seksiä ja vaikka mitä ja kertoivat mitä haluaisivat minulle tehdä . Osa tarjosi maksullista seksiä , osa oli valmis siitä maksamaan ja kertoivat olevansa puutteessa . 

Vierailija
112/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä väärä tuomio. Humalainen virhearvio ei vielä ainakaan tuossa muodossa täytä ahdistelua. Jos sitä jatkaisi vastaanottajan kiellosta huolimatta, silloin aletaan puhua ahdistelusta.

On hyvä että tuollaisesta voi saada rangaistuksen, mutta nyt vedetään liian kireälle. Olen osani saanut kuvallisista aineistoista ja inhottaahan ne. Kukaan ei kuitenkaan ole jatkanut kun olen ilmaissut paheksuntani. Ja aina voi laittaa estoon.

Ei kerta homoks tee. 

Onko se todella rikos, jos humalassa lähettää kuvallisen vonkausviestin läheiselle tuttavalle? Sitten saa monet naiset

Moraalin, inhimmillisyyden ja arkijärjen kannalta tuollainen toiminta on yököttävää ja väärin. Siis se kuvien ym. lähettäminen.

Vierailija
113/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää miehiä lataamasta nettiin omat nakukuvat? Naiset eivät saa myöskään lähettää miehille puhelimeen nakukuviaan. Sitä tapahtuu myös ja sekin on väärin. 

Vierailija
114/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet edes kuvittelevat että se kurttuinen kulli näyttää jonkun mielestä hyvältä.

Tai tarkoitus on ärsyttää toista. Vaikea uskoa jonkun aidosti luulevan tuntemattoman naisen innostuvan pelkän kuvan perusteella kyselemään luokseen hommiin.

Vierailija
115/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on vähän epäselvää mikä se haitta näille "uhreille" on tämänkaltaisissa rikoksissa? Mielipaha siitä, että näki kuvan peniksestä? Siinäkö siis kaikki?

Vierailija
116/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kerta homoks tee. 

Onko se todella rikos, jos humalassa lähettää kuvallisen vonkausviestin läheiselle tuttavalle? Sitten saa monet naisetkin olla varuillaan yksityisviesteissä.

Ei, kyllä niiden lähettäjien on syytä olla varuillaan. 

Vierailija
117/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy siihen, että miehet ahdistelevat tuntemattomia naisia lähettämällä heille seksuaalissävytteisiä yksityisviestejä ja kuvia sukupuolielimistään?

Ohjevideo 😆😂

Mä en klikannut linkkiä ja avannut videota toisin kuin sinä. Mutta etkö ole itse koskaan kuullut äidinmaidon pumppaamisesta?

Vois pumpata maitonsa ihan yksikseen. Myös julkisella paikalla imett

No pitääkö se pershedelmä tuoda julkiselle paikalle nälissään rääkymään? Sen verran edes voisi olla huomaavaisuutta että pumppais ne maidot ennakkoon kuten tuolla traumatisoivalla videolla nähtiin. Ei tarvitsisi ottaa meijereitä kahvilassa esille.

Vierailija
118/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai tarkoitus on ärsyttää toista. Vaikea uskoa jonkun aidosti luulevan tuntemattoman naisen innostuvan pelkän kuvan perusteella kyselemään luokseen hommiin.

No mulle on ainakin kertynyt elämän aikana lukemattomia seksikumppaneita vieraista naisista ihan vain sillä perusteella, että ovat nähneet kuvan varustuksesta. Huvittaa aina miten moni nainen kuvittelee (tai teeskentelee), että kaikki naiset suhtautuisivat kullikuvien saamiseen samalla tavalla.

Vierailija
119/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjevideo 😆😂

Vois pumpata mait

Minulle on tuo pershedelmä vieras asia. Mutta vauvoista puhuttaessa ei ole suotavaa totuttaa pulloon kovin aikaisin. Siitä saattaa luonnollinen imetys häiriintyä. Lisäksi pulloruokinnassa vauvat saattavat saada ilmaa syödessä, jonka seurauksena on vatsakivut ja itku. 

Kukaan ei imetä vauvaansa julkisesti esitelläkseen rintojaan tai imetystä tuntemattomille. Sitä tehdään vain ja ainoastaan vauvan ruokintaa varten. Siinä pikkuisen eri motiivit ja funktio, kuin dickpickin lähettämisessä.

Vierailija
120/542 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin kerran naisena miten naiset käyttäytyvät kuvien ja viestien suhteen . Tein kuvattoman deitti ilmoituksen miehen nimimerkillä ja heti siltä istumalta naiset lähettelivät pyytämättä nakukuviaan ja ehdottelivat seksiä ja vaikka mitä ja kertoivat mitä haluaisivat minulle tehdä . Osa tarjosi maksullista seksiä , osa oli valmis siitä maksamaan ja kertoivat olevansa puutteessa . 

Ok, Jarmo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi