HS: Kuva peniksestä tuli kalliiksi porvoolaismiehelle
Hahhah, miten meni noin niinku omasta mielestäs?! Kännipäissään lähetetty kuva omasta skigulista maksoi sitten tälle torvelolle 9240 euroa.
Miksi näitä kik kelikuvia pitää lähetellä? Kertokaa miehet!
Kommentit (542)
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä kuvat joidenkin naisten mielestä kiihottavia? Miksi niitä lähetellään?
Itse en pidä tämän kaltaisia kuvia sellaisina, mitä haluaisin katsella (itse asiassa aivan päinvastoin, tulee jopa vähän yök-olo), vaikka olen nainen ja hetero ja en ole sängyssä mikään umpimielinen.
Onneksi itse olen ollut parisuhteessa jo 24 vuotta, niin ei ole tarvinnut elää tuota aikaa sinkkuna. Tyttäriä käy kuitenkin sääliksi, aika vinoutunutta tämä nykyajan parinetsintämeininki.
Niitä lähettelevät miehet, joiden tarkoitus on ahdistella ja häiritä naisia.
Ei yksikään nainen halua nähdä jonkun tuntemattoman äijän k*llikuvaa. Ja ne kuvia lähettävät miehet lähettävät niitä juuri siksi, että he tietävät, ettei yksikään nainen halua niitä nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä kuvat joidenkin naisten mielestä kiihottavia? Miksi niitä lähetellään?
Itse en pidä tämän kaltaisia kuvia sellaisina, mitä haluaisin katsella (itse asiassa aivan päinvastoin, tulee jopa vähän yök-olo), vaikka olen nainen ja hetero ja en ole sängyssä mikään umpimielinen.
Onneksi itse olen ollut parisuhteessa jo 24 vuotta, niin ei ole tarvinnut elää tuota aikaa sinkkuna. Tyttäriä käy kuitenkin sääliksi, aika vinoutunutta tämä nykyajan parinetsintämeininki.
Ei yksikään nainen halua nähdä jonkun tuntemattoman äijän k*llikuvaa. Ja ne kuvia lähettävät miehet lähettävät niitä juuri siksi, että he tietävät, ettei yksikään nainen halua niitä nähdä.
Puhu vain omasta puolestasi.
En näin miehenäkään ymmärrä, kaipa se on tätä nykyajan vilauttelua kun ei tartte enää pitkässä takissa ulos vaivautua.
Vierailija kirjoitti:
Entäs tämä? Oikein ja luonnollista?
Tuo on ohjevideo äidinmaidon pumppaamiseen naisen rinnasta vauvaa varten.
Miten tämä liittyy siihen, että miehet ahdistelevat tuntemattomia naisia lähettämällä heille seksuaalissävytteisiä yksityisviestejä ja kuvia sukupuolielimistään?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka alapeukutatte, niin laittakaa nyt mieluummin kommentti. Oletteko itse heteronaisia, ja ovatko ne kuvat teistä kiihottavia? Ihan rehellisesti vaan haluan tietää, me ihmisethän ollaan erilaisia.
Itse olen ollut siinä käsityksessä, että visuaalisista asioista (kuten pelkästä naisen kuvasta) kiihottuminen on enemmän miesten juttu, mutta ehkä olen väärässä.
Menen usein ostarille makuupussitakissa ilman että alla on mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täähän se on. Tungetaan naisen tilaan pyytämättä, yritetään osoittaa naiselle hänen paikkansa ja arvonsa. Pthyi. Poliisille vaan ilmoitus jokaisesta oman elimensä skigulisankarista 😂.
Mun mielestä väärä tuomio. Humalainen virhearvio ei vielä ainakaan tuossa muodossa täytä ahdistelua. Jos sitä jatkaisi vastaanottajan kiellosta huolimatta, silloin aletaan puhua ahdistelusta.
On hyvä että tuollaisesta voi saada rangaistuksen, mutta nyt vedetään liian kireälle. Olen osani saanut kuvallisista aineistoista ja inhottaahan ne. Kukaan ei kuitenkaan ole jatkanut kun olen ilmaissut paheksuntani. Ja aina voi laittaa estoon.
Ei kerta homoks tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä liittyy siihen, että miehet ahdistelevat tuntemattomia naisia lähettämällä heille seksuaalissävytteisiä yksityisviestejä ja kuvia sukupuolielimistään?
Ohjevideo 😆😂
Ei hyvänen aika olet sinisilmäinen mummeli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut trollaavat netissä tai hakkuvat muita ihmisiä julkisilla paikoilla? Puretaan omaa pahaaoloa tai halutaan ärsyttää. Tapoja on monia, jos haluaa käyttäytyä huonosti.
Tästä tuli mieleen: eilen tuli telkkarista Alien. Miksi ihmeessä Ripleyllä oli siinä lopussa niin naurettavan pienet pikkarit??? Näytti ihan h*lvetin epämukavilta :) :) :) Pitikö vaan saada väkisin jotain nähtävää leffaa katsoville miehille? No okei, leffa on vuodelta -79, mutta silti. Ei kukaan voi pitää niin pieniä pikkareita.
Vierailija kirjoitti:
Menen usein ostarille makuupussitakissa ilman että alla on mitään.
Trenssi auki ja helikopteri pyörimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan aikaan:
Tuollaisia videoita ihmiset vapaaehtoisesti etsivät netistä ja katsovat. Ne jotka niitä eivät halua nähdä, eivät myöskään niitä etsi. Jos joku ei pyydä lähettämään kikkelikuvaa, hän ei sellaista halua nähdä.
Kukaan ei koske avaamaan viestiä puhelimessa.
Eli naisten ei pitäisi avata viestejä puhelimessaan siltä varalta, että viestin on lähettänyt joku ahdistelija?
Sulla on todella outo logiikka ottaen huomioon, että sä itse näköjään todella innokkaasti etsit pil*uvideoita tubesta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä väärä tuomio. Humalainen virhearvio ei vielä ainakaan tuossa muodossa täytä ahdistelua. Jos sitä jatkaisi vastaanottajan kiellosta huolimatta, silloin aletaan puhua ahdistelusta.
On hyvä että tuollaisesta voi saada rangaistuksen, mutta nyt vedetään liian kireälle. Olen osani saanut kuvallisista aineistoista ja inhottaahan ne. Kukaan ei kuitenkaan ole jatkanut kun olen ilmaissut paheksuntani. Ja aina voi laittaa estoon.
Ei kerta homoks tee.
Lisäys: tuntemattomalle lähettely on ahdistelua paljon herkemmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vain omasta puol
Hahahh jepp, kyllä ne naisetkin osaa rivoilla kun on ulkoisesti sellainen mies kyseessä joka kiinnostaa. Tulee naiselta tuhmaa kuvaa eikä todellakaan pistetä mieheltäkään niitä kikulikuvia pahitteeksi. Joten menee tämä prinsessaesitys taas vähän överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut trollaavat netissä tai hakkuvat muita ihmisiä julkisilla paikoilla? Puretaan omaa pahaaoloa tai halutaan ärsyttää. Tapoja on monia, jos haluaa käyttäytyä huonosti.
Yyyyhyyyy😩
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjevideo 😆😂
Ei hyvänen aika olet sinisilmäinen mummeli.
Mä en klikannut linkkiä ja avannut videota toisin kuin sinä. Mutta etkö ole itse koskaan kuullut äidinmaidon pumppaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan aikaan:
Tuollaisia videoita ihmiset vapaaehtoisesti etsivät netistä ja katsovat. Ne jotka niitä eivät halua nähdä, eivät myöskään niitä etsi. Jos joku ei pyydä lähettämään kikkelikuvaa, hän ei sellaista halua nähdä.
Kukaan ei koske avaamaan viestiä puhelimessa.
Eli naisten ei pitäisi avata viestejä puhelimessaan siltä varalta, että viestin on lähettänyt joku ahdistelija?
Sulla on todella outo logiikka ottaen huomioon, että sä itse näköjään todella innokkaasti etsit pil*uvideoita tubesta.
Puhelimen hankkiminen on vapaaehtoista. Viestin avaaminen on vapaaehtoista sillä aina näkee
lähettäjän nimen tai numeron.
Lopetin nettideitit noiden kuvien takia. Alkoi sylettää niin pahasti se touhu. Tuumasin että v*tut sitten, ollaanpa yksin.