HS: Kuva peniksestä tuli kalliiksi porvoolaismiehelle
Hahhah, miten meni noin niinku omasta mielestäs?! Kännipäissään lähetetty kuva omasta skigulista maksoi sitten tälle torvelolle 9240 euroa.
Miksi näitä kik kelikuvia pitää lähetellä? Kertokaa miehet!
Kommentit (542)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin ahdistelijat, tuomioita ropisee niistä munakuvista ja muusta sikailusta. Olisiko aika ruveta käyttäytymään ja lopettaa naisten ahdistelu...
Kyllä. Ja toivon naisten lopettavan myös pyllyhousujen käytön julkisilla paikoilla.
Kaikissa sivistyneissä yhteiskunnissa naiset ovat puettuina kaapuihin. Oksettaa kaikenlainen itsensä esittely. Julkisilla paikoilla kun näiltä ei voi välttyä. Kotona toki saa pukeutua miten huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi monen urpon skiguli vetäytyä kehon sisään kun lukivat tuon uutisen 😂. Näitä juttuja alkaa nyt tulla kun on saatu ensimmäinen tapaus käsiteltyä.
Mites vanhanpiikatädin hiekkainen tuhero? Ei kuitenkaan kostunut vaikka muuten kiihdyit?
Ei. Illalla vasta kun rakastaja tulee perjantaikäynnille. Mites oma skigulisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtio siis sai yli 9000 euroa ja nainen ei saanut korvauksia juuri mitään. Ei se niin voi mennä että valtio kerää rahat ja ahdisteltu nainen ei saa korvauksia.
Voi aHdIstEltUa nais parkaa 😢
Viel vuonna 2024 joidenkin suhtautuminen seksuaaliseen ahdisteluun on tuo. Laki tuli siis tarpeeseen. Stop ahdistelun vähättelylle ja ahdistelijat käräjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi monen urpon skiguli vetäytyä kehon sisään kun lukivat tuon uutisen 😂. Näitä juttuja alkaa nyt tulla kun on saatu ensimmäinen tapaus käsiteltyä.
Mites vanhanpiikatädin hiekkainen tuhero? Ei kuitenkaan kostunut vaikka muuten kiihdyit?
Iigor siis pääsee rajan yli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin ahdistelijat, tuomioita ropisee niistä munakuvista ja muusta sikailusta. Olisiko aika ruveta käyttäytymään ja lopettaa naisten ahdistelu...
Kyllä. Ja toivon naisten lopettavan myös pyllyhousujen käytön julkisilla paikoilla.
Kyllä me pidetään ne pyllyhousut päällä tulevaisuudessakin. Meillä ei ole niin kovaa halua tehdä rikoksia kuin teillä miehillä.
Mielestäni se on rikos kun esittelet pyllyäsi täysin viattomalle, joka ei sitä edes osannut ajatella. Ota muut huomioon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iigor siis pääsee rajan yli?
En osaa sinulle nyt kertoa pääsetkö iigorin kanssa pelehtimään, uskoisin että valitettavasti et. Onneksi oma rakastajani asuu tuossa Pohjois-Haagassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me pidetään ne pyllyhousut päällä tulevaisuudessakin. Meillä ei ole niin kovaa halua tehdä rikoksia kuin teillä miehillä.
Mielestäni se on rikos kun esittelet pyllyäsi täysin viattomalle, joka ei sitä edes osannut ajatella. Ota muut huomioon
Toimin lain rajoissa. Suosittelen sitä sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain mukaan se ei ole rikos. Ahdistelu on.
Ovatko nämä kuvat joidenkin naisten mielestä kiihottavia? Miksi niitä lähetellään?
Itse en pidä tämän kaltaisia kuvia sellaisina, mitä haluaisin katsella (itse asiassa aivan päinvastoin, tulee jopa vähän yök-olo), vaikka olen nainen ja hetero ja en ole sängyssä mikään umpimielinen.
Onneksi itse olen ollut parisuhteessa jo 24 vuotta, niin ei ole tarvinnut elää tuota aikaa sinkkuna. Tyttäriä käy kuitenkin sääliksi, aika vinoutunutta tämä nykyajan parinetsintämeininki.
Olen työtön incel.
Kuinka kalliiksi minulle tulee jos laitan
kuukauden ajan joka naapurililleni korttelin alueella kuvan peniksestäni?
Kaupungin kämppä.
Tulot 0 egee+ toimeentulotuki+ asumistuki.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nämä kuvat joidenkin naisten mielestä kiihottavia? Miksi niitä lähetellään?
Itse en pidä tämän kaltaisia kuvia sellaisina, mitä haluaisin katsella (itse asiassa aivan päinvastoin, tulee jopa vähän yök-olo), vaikka olen nainen ja hetero ja en ole sängyssä mikään umpimielinen.
Onneksi itse olen ollut parisuhteessa jo 24 vuotta, niin ei ole tarvinnut elää tuota aikaa sinkkuna. Tyttäriä käy kuitenkin sääliksi, aika vinoutunutta tämä nykyajan parinetsintämeininki.
Pikkupojat etsii naisten ja tyttöjen huomiota, keinolla millä hyvänsä. Näkyyhän se tällä palstallakin 😉.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa sivistyneissä yhteiskunnissa naiset ovat puettuina kaapuihin. Oksettaa kaikenlainen itsensä esittely. Julkisilla paikoilla kun näiltä ei voi välttyä. Kotona toki saa pukeutua miten huvittaa.
Nainen voi pukeutua äärimmäisen peittävästi jos haluaa, mutta se ei ole tarpeellista. Kaavun pakkokäyttö esineellistää naista pahoin ja suorastaan korostaa seksuaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjaiset seksiriippuvaiset miehet niitä lähettelee.
Toisaalta pitää olla itseluottamus huipussaan, jos uskoo omaavansa niin ainutlaatuisen elimen, että nainen pelkän kuvan nähdessään toteaa "Tuota mun on pakko saada".
Onkohan taas tehty deep fake kuva miehestä eli laitettu viattoman miehen pää johonkin runkkauskuvaan ja sitten lähetetty prepaid liittymästä omaan puhelimeen. Sen jälkeen menty kyttikselle ja sanottu että tää tyyppi lähettää mulle runkkumatskuaan...
Se on merkki tyhmyydestä! En lähettäisi edes tyttöystävälle pyynnöstä dickpiciä kun pelkään, että vuotaa jonneki nettiin tai sillä kiristetään.
M37
Vierailija kirjoitti:
Heikkolahjaiset seksiriippuvaiset miehet niitä lähettelee.
Onkohan niitä tälläkin palstalla?
Tätä voi kyllä kutsua turvalliseksi tilaksi, vai lipsahtaako joskus jotain mautonta sekaan.
Taitaa olla sama funktio: naisille kostaminen. Ihan kaikille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähettänyt 🍆kyrpäkuvan sadoille 16-v teinitytöille, ne osaa suhtautua aivan eri tavalla kuin te menopaussi-ikäiset 👵🏻ämmät.
Olet ylpeä siitä että ahdistelet alaikäisiä? Ootas kun ne tekee rikosilmoituksen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain mukaan se ei ole rikos. Ahdistelu on.
Sanoinkin mielestäni sen olevan rikos. Mielestäni pyllyhousujen käyttö julkisilla paikoilla on ahdistelua. Esimerkiksi lasten ja nuorten, mutta myös muiden
Vierailija kirjoitti:
Ja samaan aikaan:
Niin? Kukaan ei pakota sua menemään youtubeen ja etsimään tuollaisia videoita. Tää tuomion saanut mies lähetti kuvia naisen puhelimeen ja niiden mukana seksuaalisia viestejä vastoin naisen tahtoa. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?
Mä olisin varmaan kysynyt, että onko noita aikuisten koossa?