Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUOMALAISTEN eniten vastustama ehdokas tasavallan presidentiksi on Jussi Halla-aho (ps.)

Vierailija
19.01.2024 |

No eipä yllättänyt. 

Myös puolueena PS on epämiellyttävin. 

Lähde: Maaseudun Tulevaisuus 

Kommentit (448)

Vierailija
421/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on erityisen jännä, se on jotenkin onnistunu vakuuttaan koko kansan tylsämielisimmät latvakakkoset siitä kuinka älykäs se on ilman että se on ikinä sanonu tai tehny mitään älykästä.

Se ois ihailtava silmänkääntötemppu jos sen kohde ei ois etulohko-erityiset, ei muidenkaan vammasten koijaaminen ole ok.

Mä näen mitä sä teet, sä puhut persua taitavasti. : >

Tuutikki
422/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahon akateemisuus on kupla, Ei se ihmisestä älykästä tee, että osaa solvata ihmisiä viidellä eri kielellä.

Aivan, mutta se tekee hänestä älykkäämmän kuin sinä, ja se riittää hyvin. Et nimittäin käsitä sitä, ettei se tee hänestä tyhmääkään. Sitä paitsi, akateemisuutta vähättelee yleensä ne, jotka eivät ole itse päässeet amista pidemmälle, eivätkä tajua, miten paljon työtä ja opiskelua maisterin tutkinto vaatii. Hänellä on, sinulla ei ole, hän on jo pelkästään sillä mittarilla älykkäämpi kuin sinä, ja älykkäämpi on aina parempi. Hän on 100% varmuudella ehdokkaista älykkäin, siinä missä Andersson on tyhmin. Ts. lommolle potkitussa emalipotassakin on enemmän älyä kuin Anderssonissa, joten saavutus tulee ihan luonnostaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Josef S
423/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkisyitä miksi en äänestäisi Halla-Ahoa:

1. Tuomittu rikoksesta. Kirjoituksensa koskien maahan muuttajia ja homo seksuaaleja ovat kuvottavia ja kertovat ko. henkilön ihmiskäsityksestä kaiken tarpeellisen.

2. Vastasi Hesarin ystäväkirjassa ettei pidä sosiaalisista tilanteista tai ihmisten kanssa olemisesta. Miksi hän hakee presidentiksi jos on tätä mieltä? Pressan työssä paljon valtiovierailuja, edustamista, uusiin ihmisiin tutustumista. Miksi viedä itseään jatkuvasti tilanteisiin, joista ei pidä ollenkaan. 

Tuomio tuli pelkästään sanan "rotu" käyttämisestä. Muu on omia kuvitelmiasi. 

Kuvitteletko edustamisen ja valtiollisten vierailujen olevan erityisen sosiaalista toimintaa? Niissä toimitaan tiettyjen kaavojen mukaisesti aikatauluja noudattaen ja keskustellaan pelkkää small talkia.

Se onnistuu Jussilta monella kielellä.

H

Häneltä ei suju muiden kanssa oleminen millään tavalla. 

Se on ongelmana monilla älykkäillä. On vaikeaa laskeutua esim. sinun tasollesi ns. pohjamutiin, ja yrittää esim. keskustella, kun se on niin kuin puhuisi apinan kanssa.

Vierailija
424/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan tyytyväinen että persut on hallituksessa tällä hetkellä, mutta tää halliksen pakottaminen palstalla on kauheeta ja ei kyllä lisää kannatusta. Sit miettii 1+1 kun palstan ilmapiiri on suurimmaks osaks tosi negatiivinen ja suuri osa täältä näyttää olevan persuja, että millaisessa joukossa täällä keskustelee

Vierailija
425/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä väitän että jos pitää andersonia tyhmänä ja halla-ahoa älykkäänä niin kyseinen henkilö on täysin kyvytön arvioimaan muiden kognitiivista kyvykkyyttä.

Mun teesin tueks mä esitän tän keskustelun sisällön.

Vierailija
426/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä  täällä on kaikki ,kyllä tietää kun kaikki totuutta puhuvat lähtee.

Vierailija
427/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mistä lehdestä lukee,tuokin mikä tänään tuliHaavisto muka 1, on kommarien lukemaa sisältöä tuottavaa.

Josef S
428/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän paljon ihmisiä,  jotka äänestävät Halla-Ahoa, eivätkä edes ole aiemmin äänestäneet persuja. 

Mikä siinä Halla-Ahossa ahdistaa niin pahasti?

Se, ettei lähde mukaan leikkiin, että Izlam on hyvä juttu?

Hän on naistenvihaaja ja avoimesti rasse. 

Presidentti joka toivoo raizkauksia, haluaisi ampua homoseksuaaleja, joka vertaa nuoria kotieläimiin, sanoo holokaustia holohölöksi.... Tuollainen presidentti tuntuisi ihan hullulta.

Ja jälleen morooni, joka toistelee mitä juoruiluun perustuva narratiivi opettaa toistelemaan, eikä 100% varmuudella ole itse lukenut ko. kirjoituksia, joista täällä jauhaa? Häpeäisit, edes, vaan kun olet niin yksinkertainen, ettet edes sitä ymmärrät tehdä?

Vierailija
429/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistin yhden kriittisen keskustelevan kommentin tuonne Halla-aho keskusteluun. 10 minuutissa mut oli haukuttu aika monessa viestissä pataluhaksi typerykseksi. Ei ole ok! Miettikää, miten kirjoitatte toisille. :(

Vierailija
430/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä väitän että jos pitää andersonia tyhmänä ja halla-ahoa älykkäänä niin kyseinen henkilö on täysin kyvytön arvioimaan muiden kognitiivista kyvykkyyttä.

Mun teesin tueks mä esitän tän keskustelun sisällön.

Miksi kognitiivisesti kyvykäs ei pysty valmistumaan edes maisteriksi?

Uppis
431/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkisyitä miksi en äänestäisi Halla-Ahoa:

1. Tuomittu rikoksesta. Kirjoituksensa koskien maahan muuttajia ja homo seksuaaleja ovat kuvottavia ja kertovat ko. henkilön ihmiskäsityksestä kaiken tarpeellisen.

2. Vastasi Hesarin ystäväkirjassa ettei pidä sosiaalisista tilanteista tai ihmisten kanssa olemisesta. Miksi hän hakee presidentiksi jos on tätä mieltä? Pressan työssä paljon valtiovierailuja, edustamista, uusiin ihmisiin tutustumista. Miksi viedä itseään jatkuvasti tilanteisiin, joista ei pidä ollenkaan. 

Tuomio tuli pelkästään sanan "rotu" käyttämisestä. Muu on omia kuvitelmiasi. 

Kuvitteletko edustamisen ja valtiollisten vierailujen olevan erityisen sosiaalista toimintaa? Niissä toimitaan tiettyjen kaavojen mukaisesti aikatauluja noudattaen ja keskustellaan pelkkää small talkia.

Se onnistuu Jussilta monella kielellä.

"Vuonna 2003 (17.10.) Halla-aho kirjoitti Scripta-blogissaan seuraavaa:

Tehtaanpuiston homon kanssa mietin hetken, että jospa hakisin yläkerrasta pyssyn ja ampu..in päähän. Olisiko siitä seuraava hekuma niin suuri, että se ylittäisi vankilareissusta seuraavan harmituksen? Väkivalta on nykyään aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.

Täähän onkin oikein presidentillistä puhetta. 

Aivan. Ihan samoin puhuisit sinä, jos jokin puistoprostituoitu mies tulisi lähentelemään, kun ulkoilutat koiraasi/lastasi puistossa. Hän vaan sanoo sen ääneen, sinä mököttäisit itseksesi, katkeroituisit, hakkaisit akkaasi tms. koska olet morooni. Kyseessä on reaktio toisen henkilön sopimattomaan käytökseen, koeta kestää. Sitäpaitsi tuossa on totuus, väkivalta on nykyajassa aliarvostettu ongelmanratkaisukeino.

Virossa käsitettiin tämä, siellä kansalainen saa aseluvan hätävarjelua varten, ja henkirikosten määrä on romahtanut, se on laskenut enemmän kuin missään muussa maassa tällä planeetalla. Sen sijaan aserikokset eivät ole lisääntyneet, väärinkäytöksiä luvallisilla aseilla on edelleen hyvin vähän. Siellä ei katujengit ryöstele mummoja, invalideja tai lapsia, kuten Suomessa ja Ruotsissa, koska sen estää eräs hyvin tietty pikku seikka. Siellä on mahdollista vastata voimaan voimalla, eikä jeesustelemalla.

Vierailija
432/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehnille ei mitään ääniä anneta, kyllä ensin äänestetään Halla-ahoa.

Turtsa
433/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uppis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän paljon ihmisiä,  jotka äänestävät Halla-Ahoa, eivätkä edes ole aiemmin äänestäneet persuja. 

EN VOI SIETÄÄ PERSUJA, MUTTA HALLA-AHO ON EHDOKKAISTA SE, JOTA ÄÄNESTÄN.PUOLUEKIRJASTA LUOVUTAAN TUHON VIRKAAN ASTUESSA.

on oikeasti venkkuvastainen muihin verrattuna, siinä syy valintaani

Älä ole naurettava, Tuoko hän linnanjuhliin itsenäisyyspäivänä kaksi vaimo vierekkäin vai molemmin puolin itseään. 

Onko se jotenkin huonompi, kuin skenario missä siellä on kaksi miestä, jota ei kaikki vieraat edes halua kätellä? Yksikä

Eli he tulevat kättelemään kättä, joka heidän kotimaassaan katkaistaisiin kirveellä? Usko pois, jos lapsenuskosi tekee sinulle hyvän mielen, mutta et kyllä politiikasta ymmärrä mitään. Kättelisikö muslimi, jos sinulla olisi siankakkaa kämmenelläsi? Kyllä, mieluummin kuin homoseksuaalia..

Vierailija
434/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uppis kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN VOI SIETÄÄ PERSUJA, MUTTA HALLA-AHO ON EHDOKKAISTA SE, JOTA ÄÄNESTÄN.PUOLUEKIRJASTA LUOVUTAAN TUHON VIRKAAN ASTUESSA.

on oikeasti venkkuvastainen muihin verrattuna, siinä syy valintaani

Älä ole naurettava, Tuoko hän linnanjuhliin itsenäisyyspäivänä kaksi vaimo vierekkäin vai molemmin puolin itseään. 

Onko se jotenkin huonompi, kuin skenario missä siellä on kaksi miestä,

Mitä ihmettä vaahtoatte täällä jostian linnan juhlista. Kyllä sinne tulisi Haloskankin aikana arabimaiden diplomaatteja vaikka arabimaissa naiset näyttävät roskapusseilta ja ovat yhtä arvokkaitakin. Jos mitään diplomatiasta ymmärtäisit niin tietäisit, että tuollaiset juhlat, joihin diplomaatteja kutsutaan, ovat edustustilaisuus. Siellä ei oteta kantaa kohdemaan politiikkaan tai arvoihin.

Vierailija
435/448 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli he tulevat kättelemään kättä, joka heidän kotimaassaan katkaistaisiin kirveellä? Usko pois, jos lapsenuskosi tekee sinulle hyvän mielen, mutta et kyllä politiikasta ymmärrä mitään. Kättelisikö muslimi, jos sinulla olisi siankakkaa kämmenelläsi? Kyllä, mieluummin kuin homoseksuaalia.."

Sinä olet nyt se, joka ei ymmärrä politiikasta mitään. 

Olikos tällaisia ongelmia Haaviston toimiessa ulkoministerinä? Aivan. 

Vierailija
436/448 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule presidenttiä... On samaa lusmukastia kun Riikuli, Mäenpäätä ym.. 

Vierailija
437/448 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lukiossa ei kukaan ole persu.. Jos olisi niin naurettaisiin pellolle.. 😝😄

Vierailija
438/448 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho on paras ja Sari

Vierailija
439/448 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten vai "suomalaisten"?

Vierailija
440/448 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kainuussa kaikki on halla-ahon puolella ja kaikki vihaa haavistoa homouden takia, ruokajonossa ainakin

Niinkö, täällä Pohjanmaalla sama ilmiö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä