En tajua miten yli nelikymppisellä neljän lapsen äidillä voi olla parempi kroppa kuin valtaosalla
Työkaveri kyseessä. En kehtaa kysyä onko tehty jotain kirurgisia operaatioita enkä tuijottaa niin tarkkaan, että näkisin mahdolliset arvet.
Kommentit (136)
Olen jo kuuskymppinen. Minullakin on sopusuhtainen hoikka vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Mä olin 42v, 4 lapsen äiti.Painoin 58kg ja olin timmissä kunnossa. 3. lapsen jälkeen painoin vielä n 52kg.
Ei mulla ollut aikaa maata sohvalla eikä oikein syödäkään. Työt ja perhe vei kaiken ajan ja energian
Näin on, helppoa se on eikä mikään mahdottomuus.
Geenit ja elintavat.
Minulla oli 40+ miehenä parikymppisen futarin kroppa. 1 vuotta liikkumattomuutta ja herkkua/kaljaa, ja nyt kroppa on kuin kuusikymppisellä.
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Mä olin 42v, 4 lapsen äiti.Painoin 58kg ja olin timmissä kunnossa. 3. lapsen jälkeen painoin vielä n 52kg.
Ei mulla ollut aikaa maata sohvalla eikä oikein syödäkään. Työt ja perhe vei kaiken ajan ja energian
Laihuus ei tarkoita hyvää kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä tajuan. Hän pitää itsestään huolta toisin kuin se suurinosa. Jumppaa ja jättää syömättä ylimääräiset namit.
Mun kaveri on synnyttänyt 6 ja kropassa ei näy mitään. Se on hoikka kuin mikä. Sillä ei ole edes raskausarpia, kun on jaksanut rasvata itseään jollain kalliilla linimenteillä kaikki raskautensa. Sitten vielä kun ihminen on avulias, ystävällinen ja alati iloinen. <3
Sen mies vaan ei arvosta sitä. Haukkuu ja hakkaa.
Valitettavasti rasvaamisella ei voi estää raskausarpia, jos on sellainen kudostyyppi, johon niitä helposti syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Mä tajuan. Hän pitää itsestään huolta toisin kuin se suurinosa. Jumppaa ja jättää syömättä ylimääräiset namit.
Mun kaveri on synnyttänyt 6 ja kropassa ei näy mitään.
Sen mies vaan ei arvosta sitä. Haukkuu ja hakkaa.
Eikö näy mustelmatkaan? Kuulostaa naiselta, joka jumiutunut ulkonäköönsä, koska on huonossa avioliitossa. Kun puunaa ja jumppaa ja syö mahdollisimman vähän, hän saa kokemuksen, että hallitsee elämäänsä, vaikka oikeasti se on kaaoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti.
Laihuus ei tarkoita hyvää kroppaa.
Mä olin tuolloin myös lihaksikas, en vainlaiha. Tein mm raksahommia
Onhan hyvin harvoilla yli 40-vuotiailla miehilläkin hyvä kroppa.
Geenit, perimä, ruokavalio jne.
Äitini, 73 v., on hoikka, timmi ja sporttinen. Toki jonkin verran ryppyä kasvoissa, mutta ei kyllä mikään roiku eikä toisaalta pursua. On aina syönyt terveellisesti ja liikkunut, ei kuitenkaan himourheillut vaan tyyliin käynyt tunnin lenkillä päivityäin ja kuntosalilla välillä.
En itsekään 44-vuotiaana ole plösö enkä lössähtänyt. Olen myös synnyttänyt ja imettänyt kolme lasta, mutta rinnat eivät roiku yhtään, sillä olen onneksi aina ollut pienirintainen.
Nämä 6 lapsen white trash-äidit pysyvät hoikkana vetämällä tupakkaa ja kahvia/energiajuomia lähes tauotta.
Vierailija kirjoitti:
Nämä 6 lapsen white trash-äidit pysyvät hoikkana vetämällä tupakkaa ja kahvia/energiajuomia lähes tauotta.
Tämä nainen ei ole sellainen kuiva röökimuija, vaan sporttinen ja terveellisesti elävä.
Ap
Kateelliset av-mammat ovat tunnistamattoman muodottomia 25-vuotiaina. Vanhemmat ovat serkuksia keskenään ja ruokavalio koostuu sokerista ja hiilareista. Liikuntana on kotirapun portaat kolmesti viikossa, kerran kauppaan ja kahdesti lapsen kanssa hiekkalaatikolle.
Vierailija kirjoitti:
Kahvia olen juonut sina 3 mukillista päivässä.
Tupakkaa en teinivuosien kokeilun jälkeen ja energiajuomaa olen maistanut kerran v 2004.
Eiköhän asia ole juuri päinvastoin...
Ykdi 4 lapsen äiti tästä ketjusta
koska nelikymppinen on valtaosaa nuorempi
On ymmärtänyt, ettei raskausaikana syödä kahden edestä, vaan nälkään, kuten ennenkin.
On myös ymmärtänyt, ettei raskaus ole sairaus, joka estää liikuntaharrastukset. Palautuukin nopeammin.
Varmasti on myös rasvannut itseään aamuin illoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nainen ei ole sellainen kuiva röökimuija, vaan sporttinen ja terveellisesti elävä.
Ap
Siinähän se tulikin.
Moni toimii väärin hyvää tarkoittavien neuvojen mukaan. Otas nyt lisää ruokaa, että vauvakin saa. (Lisätarve on oikeasti noin maitolasillisen verran)
Ole nyt varovainen, ettei mitään satu. Istu siinä sohvalla.
Rasvaaminen ei pidä kroppaa hyvänä. Se rasva liittyy ihon pintakerrokseen, ei sen enempää. Ei vartalon iho tarvitse rasvaa.
Geenit. Koska ei ne elintavatkaan auta jos geenit ei ole sopivat. Myös tietysti puhdas sattuma siltä osin, ettei ole sairastunut ulkonäköön vaikuttavasti. Toisaalta voihan siellä olla kirurgisiakin operaatioita taustalla, mitäpä se meille muille kuuluu.
Hän on tietysti syönyt paaaljjon lohikeittoa :)
t. Lohikeittohullu