Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ollut työmatkalla ja toivon että jäisi sinne

Vierailija
18.01.2024 |

Avioliitto, kaksi lasta. On ollut yön yli reissulla koulutusmatkalla ja minusta on tuntunut kotona lasten kanssa, että voidaan hetki hengittää. Puuhailla rauhassa, ajatus kulkee, joku rautakanki on pois selkärangasta ja elämässä tuntuu olevan helpompi taajuus. 

Tänään se illalla taas kotiin tulee, pitäisi esittää ilahtunutta vaimoa vaikka vituttaa jo valmiiksi. Mikäköhän on asia, josta ekana alkaa kovaan ääneen valittamaan. Taas saa kaikki kulkea munankuorilla kuinka pitkään pidetään jääkaapin ovea auki ja jääkö maito pöydälle vartiksi. Kaikesta omasta tarkkuudestaan huolimatta asunto on paljon enemmän sekaisin hänen kotona ollessaan. Olen luullut, että meillä lapset sotkee mutta ketunmarjat se on suuressa osassa myös tuo mies kenen jälkiä täällä saa korjailla.

Olen iltapäivän itsekseni puhunut ja tsempannut itseäni jaksamaan, sekä todennut että ei tämä voi oikein olla. Miehen kuuluisi olla minulle maailman suurin tuki ja turva eikä ihminen joka vetää minusta energiat pihalle.  

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset eivät tajua, että avioliitto on lisävastuun ottamista. Toisen ihmisen tukemista ja anteeksi antamista. 

Vierailija
102/103 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihme, kun nykyään ei avioliitot kestä. Heti on kommenttiboksi täynnä ota ero, jätä se, etsi parempi. Tuossa tilanteessa jos ette pysty kahdestaan juttelemaan ja teillä on 2 lasta, suosittelen kyllä menemään pariterapiaan, ennen eropäätöstä. Varmasti hänkin huomaa hierryksen ja joku syyhän teitä yhdessä pitää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija

Perheessä on hyvä oppia joustamaan. Tykkäät hyvästä järjestyksestä, mutta puoliso haluaa elää rennommin. Teillä on vaihtoehtona sopia mitkä asiat pitäisi olla aina järjestyksessä ja missä voi joustaa. Yhteiselämään kasvetaan kivun kautta. Kuka päättää asioista ja mistä asioista. Kummallakin pitää olla tilaa. Mieti asioita, jotka on hyvin ja etsi ratkaisua niihin mitä pitäisi korjata. Ero on äärimmäinen ratkaisu. Sitä ennen on vaihtoehtoja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän