Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on ollut työmatkalla ja toivon että jäisi sinne

Vierailija
18.01.2024 |

Avioliitto, kaksi lasta. On ollut yön yli reissulla koulutusmatkalla ja minusta on tuntunut kotona lasten kanssa, että voidaan hetki hengittää. Puuhailla rauhassa, ajatus kulkee, joku rautakanki on pois selkärangasta ja elämässä tuntuu olevan helpompi taajuus. 

Tänään se illalla taas kotiin tulee, pitäisi esittää ilahtunutta vaimoa vaikka vituttaa jo valmiiksi. Mikäköhän on asia, josta ekana alkaa kovaan ääneen valittamaan. Taas saa kaikki kulkea munankuorilla kuinka pitkään pidetään jääkaapin ovea auki ja jääkö maito pöydälle vartiksi. Kaikesta omasta tarkkuudestaan huolimatta asunto on paljon enemmän sekaisin hänen kotona ollessaan. Olen luullut, että meillä lapset sotkee mutta ketunmarjat se on suuressa osassa myös tuo mies kenen jälkiä täällä saa korjailla.

Olen iltapäivän itsekseni puhunut ja tsempannut itseäni jaksamaan, sekä todennut että ei tämä voi oikein olla. Miehen kuuluisi olla minulle maailman suurin tuki ja turva eikä ihminen joka vetää minusta energiat pihalle.  

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne ihmiset vaan jäävät niihin huonohin parisuhteisiin, vaikka voisi valita sen omankin tien kulkea.

Vierailija
2/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ottaa eron ilman että märiset miestä tällä palstalla.

Kokeile vaikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon, että pomoni jäisi tulevalle reissulleen, eikä tulisi kuin ruumusarkussa takaisin ja samaa hänen perheelleen. Minuakin ärsyttää myös ukkoni paljon mukavanpaa kun se ei ole paikan päällä, onneksi oon vuorotyössä. Jälkimmäistä tarvitsen vain tietynlaisena lompakkona ja ensimmäinen on korvattavissa.

Vierailija
4/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tuo miehellesi, mielellään niin ettet ihan hirveästi syytä tai syyllistä, vaan että kerrot siitä näkökulmasta miltä sinusta tuntuu, ja sitten keskustelette avoimesti, mitä tilanteelle kannattaisi tehdä.

Vierailija
5/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele hetki vanhaa kunnon CCR:ää ja totea: asiasi voisi olla todella paljon huonomminkin, mutta ei se miehesi kyllä ihan kultakaivos ole.

Miksi monella naisella on "isä" kumppanina, mies joka ohjaa ja neuvoo kuin pientä lasta naistaan? Tietenkin narsistinen mies vaikuttaa jokaiseen lähistöllään ohjaillen ja omaan tahtoonsa taivuttaen. 

Vierailija
6/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko tästä illan kovin miesvihaketju? Perustylsä tarina, mutta ilahduttavan erilainen kirjoitustyyli kuin yleensä, joten varmasti ääliöt astuvat ansaan. 3/5.

Vierailija
7/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro tuo miehellesi, mielellään niin ettet ihan hirveästi syytä tai syyllistä, vaan että kerrot siitä näkökulmasta miltä sinusta tuntuu, ja sitten keskustelette avoimesti, mitä tilanteelle kannattaisi tehdä.

Muuten kiva idea, mutta hänelle ei voi enää nykyisin mitään kertoa ilman suuttumista ja raivostumista. Oliskin ihana jutella näistä rauhassa ja saada ymmärrystä, mutta tällaisella rehellisellä avautumisella aiheuttaisin vaan kauhean kohtauksen, josta kärsisi koko perhe useita päiviä. 

Vierailija
8/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ne ihmiset vaan jäävät niihin huonohin parisuhteisiin, vaikka voisi valita sen omankin tien kulkea.

Työn alla on. Yllättävän työlästä on erota, vaikka se on nopea sanoa ja kirjoittaakin. Vaatii paljon aikaa ja rahaakin, järjestelyä ja varautumista. Jos se olis helppoo, kaikki tekis niin. 

Vierailija
9/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tämä avaus selvästi hänen nähtäville 'vahingossa' vaikka läppärillä keittiön pöydälle, niin homma alkaa rullautumaan eteenpäin kohti tavoitettasi.

Vierailija
10/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toisinaan ihan samanlaisia ajatuksia ja huomioita kuin sulla Ap. Kai se on vaan yritettävä jaksaa.

Vierailija
11/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla laittamaan sulle lohikeittoa :)

t. Lohikeittohullu

Vierailija
12/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten kiva idea, mutta hänelle ei voi enää nykyisin mitään kertoa ilman suuttumista ja raivostumista. Oliskin ihana jutella näistä rauhassa ja saada ymmärrystä, mutta tällaisella rehellisellä avautumisella aiheuttaisin vaan kauhean kohtauksen, josta kärsisi koko perhe useita päiviä. 

No sitten ei kyllä ole kuin yksi ratkaisu. Sinulla on vain yksi elämä, joten mieti, miten haluat sen elää: vapaasti hengittäen vai tukahtuen.

Vierailija
13/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa? Lapsille ja sulle oma asunto. Mies omaan. Ei ole lapsille hyvä jos joutuvat pelkämään ja ahdistumaan miehen vuoksi. Ellet raivoa takas miehelle, mutta eihän se toimi lasten läsnäollessa ja pahentaa vaan.

Vierailija
14/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mutta sittenhän sinä joutuisit menemään itse töihin tienaamaan rahaa  elämiseen.

Vierailija
15/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minun elämästäni olisit kirjoittanut. 

Vierailija
16/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toisinaan ihan samanlaisia ajatuksia ja huomioita kuin sulla Ap. Kai se on vaan yritettävä jaksaa.

Itseasiassa ajatus tästä helpottaa, että jossakin muussakin kodissa on joku toinen kokien samaa kuin minä. Kiitos. Tsempataan! Elämä kääntyy kyllä vielä parempaan. 

Ap

Vierailija
17/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo jääkaapin oven kyttäily on muuten jonkun hermoheikon tunnusmerkki. En ole päivääkään kaivannut exää joka miltei löi kun en jokaisen tavaran kohdalla, jonka pöytään nostelin, lyönyt jääkaapin ovea kiinni. Nykyään lataan vaikka kahvipannun ja jääkaapin aukinainen ovi saa toimia valona. Itse ne sähkölasuni ennenkin maksoin. 

Vierailija
18/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko häneltä kysyä, miksi olet vihainen.

Haluaako hänkään olla tässä avioliitossa ?

Vierailija
19/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aloita vaikka siitä, ettet teeskentele iloista. Jos mies valittaa ja mäkättää, niin hittoako sinä hymyilet. 

Vierailija
20/103 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi, väsymys? 

Vai oliko hän tuollainen jo alussa?

Kokeile taktiikkaa, jossa jaat hänelle lämpöä ja ymmärrystä. Kysy vaikka miten jakselee ja oliko työkeikka raskas. Älkää kilpailko kuormituksellanne. Tämä taktiikka ei tarkoita sitä, että sinun osasi olisi ollut yhtään helpompi, mutta saattaa yllättäen vaikuttaa parisuhteenne kommunikaatioilmastoon.

Tsemppiä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi