Onko ok olla työtön jos ei yksinkertaisesti jaksa käyttää päivästään 12 tuntia työpäivään?
Onko ok olla työtön jos ei yksinkertaisesti jaksa käyttää päivästään 12 tuntia työpäivään?
8 tunnin työpäivä on oikeasti 12 tunnin koska 4 tuntia menee valmistautumiseen aamulla ja työmatkoihin.
Kommentit (89)
Oikeasti ihmiset eivät ymmärrä, kuinka paljon aikaa menee aamuisin (ja osa illasta) valmistautumiseen, jos on työssä asiakaspalvelussa tai edes näkyvillä muille työntekijöille, jos ei ole luonnonkaunis (hyvät hiukset ja hyvä iho).
Mitä etätöitä teette? Kiinnostaisi. T työtön
Vierailija kirjoitti:
Se takia työ on elämän sisältö, kun arkena ei ainakaan muuta ehdi. Ja viikonloput menee sitten palautumisessa. Suomessa on niin paljon työttömiä, että kaikki työt voitaisiin puolittaa. Jotta kaikille riittäisi töitä.
Tämä 👆🏻 plus mielenterveys paranisi, perheissä voitaisiin paremmin, nuoriso voisi paremmin, kansantalous voisi paremmin. Mutta ei, herranjestas, kyllä pitää yhden selkänahasta repiä maksimit ja burniksen jälkeen seuraava kasvoton raataja tilalle.
Tuolla logiikalla mulla on 15 tunnin työpäivät 😬 Ja itse hain ko. työtä. Aamulla 1h valmistautumiseen ja matkat yht. 4h.
N31
Vierailija kirjoitti:
Tuolla logiikalla mulla on 15 tunnin työpäivät 😬 Ja itse hain ko. työtä. Aamulla 1h valmistautumiseen ja matkat yht. 4h.
N31
Ja heti laskuvirhe 😅 13 tuntia siis.
N31
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti ihmiset eivät ymmärrä, kuinka paljon aikaa menee aamuisin (ja osa illasta) valmistautumiseen, jos on työssä asiakaspalvelussa tai edes näkyvillä muille työntekijöille, jos ei ole luonnonkaunis (hyvät hiukset ja hyvä iho).
Kuten aiemmin kirjoitettu, ammatinvalintakysymys. Jos on niin kammottavan ruma tai on niin huono itsetunto, että ei voi mennä ihmisten ilmoille ilman parin tunnin tälläytymissessiota, ei kannata ryhtyä lentoemännäksi ei muuhunkaan asiakaspalvelutyöhön.
t. Käpyinssi, joka ei koskaan ole meikannut töihin lähtiessä toisin kuin Metsähallituksen toimistorouvat.
Vierailija kirjoitti:
N31
10 tunnin työvuorot? Hyvä kun ei 12 tunnin, menisi 17 tuntia. Sellaisia vuoroja tekevillä on kuitenkin pitkät vapaat, jopa viikko työjakson välillä. Ja ovat yleensä sellaisilla aloilla, että ulkonäöllä ei ole niin väliä. Eikä hajulla, kunhan ei haise viinalle.
Työkyvyttömyys on eri asia kuin laiskuus. Tuo on suht normaalitilanne muille, jos on tukka pakko pestä aamulla niin sitten soi myös kuivata hiustenkuivaajalla, ei tartte käyttää 1,5h. Tai sitten leikkaa lyhyemmän tukan. Tunnin työaika on aika normaali, joten kuvailemassasi tilanteessa ei ole mitään tavallisesta poikkeavaa. Aamulla voi meikata, ja hoitaa aaamupalan samalla, jos haluaa nopeuttaa .Mutta kukaan ei pakota töihin, mutta sitten se elämän rahoitus tulee hoitaa muulla tavalla kuin niiden lompakoista.
Ei ole pakko käydä kokonaan suihkussa... Pesee vaikka vain naaman, kainalot ja alakerran. Hiukset tiukalle nutturalle/ponnarille, niin kukaan ei huomaa rasvoittuneita hiuksia. Kevyt ehostus, jos meikkaa, eikä mitään yökerhopakkeleita. Ajanhallinta on helppoa, kun asiat miettii etukäteen sujuvimmin suoritettaviksi ja tekee asioita yhtä aikaa, kuten vaikka syö ja juo samaan aikaan eikä erikseen tai parhaassa tapauksessa tekee ne liikkeellä ollessa.