Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka monta e-pilleri läpyskää syötte putkeen? Itse syön kaksi. Kävin uusimassa reseptin viime kesänä
09.01.2007 |
ja (nais)lääkäri itse ehdotti että ei tarvitse " pitää" kuukautisia välissä jos ei halua vaan voi syödä muutaman kuurin kerralla.. En tiedä liekö tästä haittaa, inhoan nimittäin kuukautis aikaa kaikin tavoin (vuoto, kärttyiysyys, huonotuulisuus, mahakivut) ja mietin että voisikohan niitä syödä kolme / neljä liuskaa putkeen...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa