Laihduttajan välipala
Yritän keventää, mutta sorrun iltapäivällä syömään leipää kahvin kanssa. Keksikää mulle jokin vähäkalorinen välipala, joka maistuisi hyvältä kahvin kanssa. N. 100-150 kcal
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mihin välipaloja tarvitsee? Toki jos olet niitä, joilla taju lähtee ilman niitä, niin ymmärrän. Itse en tarvitse, vaikka liikun erittäin paljon. Sanoisin, että välipalojen ja iltapalan lakkauttaminen on parasta laihdutusta, mutta jos sokerit laskee liian alas, niin ei kai sitä silloin voi olla syömättä. Itse pidän syömättömyyttä vain valintana. Ehkä jotkut eivät vain kestä nälkää? En tiedä.
Ihmiset on tosi erilaisia. Minulle ei toimi pitkien pätkien syömättömyys, vaan tarvitsen tasaisin väliajoin viisi-kuusi kertaa päivässä ruokaa varsinkin kesäaikaan, jolloin harrastusten ohella työ kuluttaa paljon. Jos syön vain pari kertaa päivässä, niin ongelma ei ole näläntunne vaan se, että keho ei pidä enää mitään sisällä ja jo nykyisillä mitoilla olen alipainon puolella, eli pudotusvaraa ei ole. Joillakin taas tuo pätkäpaasto toimii optimaalisesti, mutta se on varsin henkilökohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä syödä vaikka pienen pullan tai keksiä. Ei ole pakko välttää kaikkea makeaa tms. Itse olen laihduttanut yhteensä yli 50 kg enkä tehnyt missään vaiheessa mitään äärimmäisyysjuttuja kuten jättänyt jotain ruoka-ainetta kokonaan pois. Hyvin mahtui kahvin kanssa PIENi makea joka iltapäivä kaloreihin.
%%%%%%%
SIIS
MITEN LÄSKI OLET OLLUT?
IKÄSI?
Miksi laihduttajan pitäisi syödä muuta kuin normaalipainossa pysyvät?! Ei sitä leipää tarvitse yli kulutuksen syödä.
Kahvi on hyvä, se vilkastuttaa aineenvaihduntaa ja ehkäisee diabetestä, muistisairauksia ja auttaa astmaatikkoja hengityksessä. Älä sitä jätä pois, mutta opettele juomaan kahvia ihan kahvina vaan ilman mitään lisukkeita. Tai sitten vaikka hapankorppu tai kurkkupala sen kanssa.Ja juo paljon vettä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä syödä vaikka pienen pullan tai keksiä. Ei ole pakko välttää kaikkea makeaa tms. Itse olen laihduttanut yhteensä yli 50 kg enkä tehnyt missään vaiheessa mitään äärimmäisyysjuttuja kuten jättänyt jotain ruoka-ainetta kokonaan pois. Hyvin mahtui kahvin kanssa PIENi makea joka iltapäivä kaloreihin.
...
oletko norsu tai virtahepo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin välipaloja tarvitsee? Toki jos olet niitä, joilla taju lähtee ilman niitä, niin ymmärrän. Itse en tarvitse, vaikka liikun erittäin paljon. Sanoisin, että välipalojen ja iltapalan lakkauttaminen on parasta laihdutusta, mutta jos sokerit laskee liian alas, niin ei kai sitä silloin voi olla syömättä. Itse pidän syömättömyyttä vain valintana. Ehkä jotkut eivät vain kestä nälkää? En tiedä.
Ihmiset on tosi erilaisia. Minulle ei toimi pitkien pätkien syömättömyys, vaan tarvitsen tasaisin väliajoin viisi-kuusi kertaa päivässä ruokaa varsinkin kesäaikaan, jolloin harrastusten ohella työ kuluttaa paljon. Jos syön vain pari kertaa päivässä, niin ongelma ei ole näläntunne vaan se, että keho ei pidä enää mitään sisällä ja jo nykyisillä mitoilla olen alipainon puolella, eli pudotusvaraa ei ole. Joillakin taas tuo pätkäpaasto toimii optimaalisesti, mutta se on vars
Oiskohan tässä se ero, että sinä et ole ylipainoinen etkä halua pudottaa painoa??
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, itse en syö välipaloja mutta otan jotain makeaa jälkiruuaksi joka ikinen päivä.
N52 -30kg
Jos haluan venyttää ruokaväliä, niin juon kivennäisvettä tai teen näkkileivän, johon pieni nokare rasvaa päälle.
Korppu, näkkäri ja proteiinirahka.
Leipää vai leipä? Yksi voileipä ei kaada laihdutustasi, eli jatka sillä.
Vierailija kirjoitti:
Kikkeli poskeen.
Ei kovin suurta, sellainen pikkuisen pippeliä suurempi vain.
Sellainen suuhun sopiva ?
Itselläni on myös paino ongelma.
Pitäisi saada 2,6 kiloa pudotettua koska olen nyt ylipainoinen 190 pitkä ja 93 kiloa.
3 viikkoa aikaa. Muuten joudun kisaamaan yli 90 kiloisten sarjassa. Minä kyllä tiedän miten rankkaa ja vaikeaa laihdutus on.
Jos sulla ei ole vuorta voita, makkaraa ja kermajuustoa sen leivän päällä, niin ei yhdellä leivällä ole mitään merkitystä sen kahvin kanssa. Vaihda vaikka ruisleipään jos olet ennen jonkun vehnäpullan syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluan venyttää ruokaväliä, niin juon kivennäisvettä tai teen näkkileivän, johon pieni nokare rasvaa päälle.
Ihme kituuttamista. Laihduttaesa voi syödä normaalisti.
Kikkeli poskeen.
Ei kovin suurta, sellainen pikkuisen pippeliä suurempi vain.