Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoo jatkuvasti asioita, joita ei tarkoita

Vierailija
17.01.2024 |

Mies on todella äkkipikainen ja etenkin nälkäisenä/väsyneenä alkaa viestittelemään minulle asioita, joita ei sitten tarkoitakaan. Esim. Eilen illalla ilmoitti, että lähtee tänään viikoksi mökille kun minä sanoin hänelle asioista, joista mielestäni pitäisi pystyä parisuhteessa puhumaan. On myös usein oikeasti sitten lähtenyt mökille pariksi päiväksi sopimatta (meillä on pieniä lapsia), joten nytkään en tiedä aikooko sinne mökille lähteä ja jos kyllä niin kuinka pitkäksi aikaa.

Hän siis sanoo todella paljon asioita, jotka eivät pidäkään paikkaansa ja sen lisäksi myös usein väittää täysin itsestäänselvissä asioissa, että musta on valkoinen. Lisäksi hän yrittää usein provosoida erittäin voimakkaasti ja eräs ystäväni kysyikin, että onko mieheni luonteeltaan riidanhaastaja.

Miten tuollaisen ihmisen kanssa olisi parasta toimia? 

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen myös että mies haluaa erota. Hän yrittää näillä toimilla suututtaa sinut, jotta sinä nostat kytkintä ja hän olisi sitten se reppana, joka jätettiin. Eikä mikään olisi hänen vika. Voiko olla myös rahahuolia? 

Vierailija
62/67 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies persu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sinut inhoamaan lapsiasi noin paljon? Että haluat altistaa heidät tuollaisen miehen käytöksellä? Eikö sinun kuuluisi ajatella lastesi parasta?

Vierailija
64/67 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan olla, että mies haluaa erota, mutta on liian munaton hoitaakseen asian. Voi myös olla (karmiva kalkkunaleike-esimerkki), että tyyppi tarvitsee jonkun jota hallita ja nöyryyttää. Ero ei hänelle ole optimaalinen, koska sitten pitäisi löytää uusi hallittava ja kulissit. Ainahan voi tovin teeskennellä ihanaa, jos ero uhkaa. Jälkimmäisessä joku persoonallisuushäiriö, johon asiantuntevaa terapiaa saa ehkä vankilassa, jos sinne asti päätyy.

Eli mun neuvo olisi, että ryhdy salaa siltä mieheltä valmiiksi selvittämään, miten asuminen, talous, työt ja elämä lasten kanssa hoituu, jos eroat. Koska muuten siinä vaiheessa kun eroaperit jätät, alkaa mitäöinti, kuinka et koskaan tule selviämään yksin lasten kanssa.

Varmaa on, että lapset tuossa nykytilanteessa kärsii ja viimeistään aikuistuessaan kaataa asian niskaas. Oikeutetusti.

Vierailija
65/67 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi hän sai jakamattoman huomiosi. Hän oli sinun huomiosi pääkohde. Mutta kun tulee lapsia, huomiosi on tietysti lapsissa ja sitä mies ei kestä. Hän ei kestä olla toinen tai kolmas.

Mies siis kokee vauvankin kilpailijaksi. Ajattele niin tajuat kuinka huono mies voi olla. Ei koskaan kykene aikuiseen vastuuseen.

Vierailija
66/67 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättää se. Miten niin ei tarkoita? Oletko aivan varma ettei?

Niin, hänhän kans menee mökille. . . 

Vierailija
67/67 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua olla sun kanssa samassa tilassa? Minä en olisi tuollaisen miehen kanssa enää hetkeäkään, koska en voisi ja hän ei halua olla samassa tilassa. Etsi oma asunto jne. Mies voi olla mökillä siihen asti, että löydät. Tai missä vaan, mutta ei sun kodissasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä