Mies sanoo jatkuvasti asioita, joita ei tarkoita
Mies on todella äkkipikainen ja etenkin nälkäisenä/väsyneenä alkaa viestittelemään minulle asioita, joita ei sitten tarkoitakaan. Esim. Eilen illalla ilmoitti, että lähtee tänään viikoksi mökille kun minä sanoin hänelle asioista, joista mielestäni pitäisi pystyä parisuhteessa puhumaan. On myös usein oikeasti sitten lähtenyt mökille pariksi päiväksi sopimatta (meillä on pieniä lapsia), joten nytkään en tiedä aikooko sinne mökille lähteä ja jos kyllä niin kuinka pitkäksi aikaa.
Hän siis sanoo todella paljon asioita, jotka eivät pidäkään paikkaansa ja sen lisäksi myös usein väittää täysin itsestäänselvissä asioissa, että musta on valkoinen. Lisäksi hän yrittää usein provosoida erittäin voimakkaasti ja eräs ystäväni kysyikin, että onko mieheni luonteeltaan riidanhaastaja.
Miten tuollaisen ihmisen kanssa olisi parasta toimia?
Kommentit (67)
Jätkällä on toinen hoito ja koittaa keksiä tekosyitä päästäkseen panonsa luokse.
Mies on pesunkestävä mulkku + pettää. Jätä!
En usko, että hän pettää vaikka hyvin tuohon käytökseen sopisikin.
ap
Mies kyllä aina välillä epäilee minun viestittelevän muiden miesten kanssa, jota en tietenkään tee.
ap
Kannattaa lukea artikkeli:
https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000007646530.html
onko tuttua teidän perheessä?
Vierailija kirjoitti:
Mies kyllä aina välillä epäilee minun viestittelevän muiden miesten kanssa, jota en tietenkään tee.
ap
Toi on kyllä niin klassinen merkki pettämisestä, että epäilisin ja paljon.
Mies on selvästi transioitumassa naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Toi on kyllä niin klassinen merkki pettämisestä, että epäilisin ja paljon.
Mies tekee lähinnä etätöitä kanssani ja jos on jossain, tiedän kenen kanssa on poislukien kun on muutaman kerran ollut mökillä yksin, niin siitä en tietenkään voi olla varma oliko yksin vai ei. Mutta sen tiedän, että on ollut mökillämme.
ap
Mitä väliä sillä on pettääkö tuo mies vai ei?
Pettäähän se, vaikka ei kävisikään vieraissa.
Vaimo nalkuttaa niin lähtee tätä mökille pakoon ja jos ei nalkuta niin lähdenpä silti. Kun vaimolle ei sovi se lähteminen ja meneminen niin pa ska akka joka kontrolloi ym.
Ap lopettaa nalkuttamisen ja ulinan ja siitäkö se riemu vasta repeääkin. lähteä nyt "mökille" ilman riitaa niin kehitelläänpä sellainen jostakin etu/jälkikäteen.
Niin ja koska vaimo "pettää" niin petänpä itsekin. Ehkä en kerro vaimoa ja lapsia olevan olemassakaan. Ai mulla oli sellaisiakin. Vaimo hoitaa. Se on vaimon tehtävä paitsi silloin kun haluan esiintyä oikein näyttävästi muille olevani maaiöman paras isä. Täytyy niille ja mulle uusi äiti hommata ennen kuin voi entisen heivata.
Oikeesti. Mies on väkivaltainen ja pahasti häiriintynyt, mutta varmasti hyvä mies kunhan ei oo pettänyt.. 🙄
Mies ei sitten lähtenyt tänään mökille vaan oli urheilemassa illan ystävänsä kanssa, kuten oli minulle aiemmin tällä vkolla ilmoittanut. Ei kuitenkaan puhu minulle mitään emmekä saunoneet yhdessä kuten yleensä ja kun kysyin syytä, niin hän sanoi, ettei halua olla kanssani samassa tilassa, että tiedän kyllä miksi. Eli ilmeisesti siksi, kun eilen nostin sen yhden asian asiallisesti esiin, josta olemme erimielisiä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on pettääkö tuo mies vai ei?
Pettäähän se, vaikka ei kävisikään vieraissa.
Vaimo nalkuttaa niin lähtee tätä mökille pakoon ja jos ei nalkuta niin lähdenpä silti. Kun vaimolle ei sovi se lähteminen ja meneminen niin pa ska akka joka kontrolloi ym.
Ap lopettaa nalkuttamisen ja ulinan ja siitäkö se riemu vasta repeääkin. lähteä nyt "mökille" ilman riitaa niin kehitelläänpä sellainen jostakin etu/jälkikäteen.
Niin ja koska vaimo "pettää" niin petänpä itsekin. Ehkä en kerro vaimoa ja lapsia olevan olemassakaan. Ai mulla oli sellaisiakin. Vaimo hoitaa. Se on vaimon tehtävä paitsi silloin kun haluan esiintyä oikein näyttävästi muille olevani maaiöman paras isä. Täytyy niille ja mulle uusi äiti hommata ennen kuin voi entisen heivata.
Oikeesti. Mies on väkivaltainen ja pahasti häiriintynyt, mutta varmasti hyvä mies kunhan ei oo pettänyt.. 🙄
&nbs
Pettäminen sopisi kyllä täysin tuohon käytökseen..
Ex oli tuollainen ja samoin käytös muuttui vasta lasten myötä. Kaikki oli aina niin vaikeaa ja ahdistavaa sen kanssa, mikään ei koskaan vain sujunut. Aina oli jokin syy miksi ex ei vain voinut tehdä mitään, muuta kuin valittaa, arvostella ja kritisoida mua ja mun tekemisiä. Eikä itsehillintää ollenkaan, jatkuvaa raivostumista tyhjästä ja munankuorilla kävelyä mulle ja lapsille. Jotenkin häiriintynyt se oli, myös manipulatiivinen ja kontrolloiva muutenkin. Erosin enkä ole katunut, lasten asioista sopiminen kieltämättä haastavaa, mutta ainakin lapsilla hyvä olla kotona.
Niuho. Inhoaa sinua. Pakene. Eron jälkeen toivottavasti rauhoittuu ja kohtelee lapsia asiallisesti kun et ole hänen näkökentässä enää.
Jos tuon saisi raahattua pariterapiaan, se lirkuttelisi puolitotuuksilla ja valheilla terapeutin hetkessä puolelleen. Siinä sitten kuuntelisit, kuinka ihastunut terapeutti vähän nuhtelevaan sävyyn kertoo mikä kaikki sinussa on vialla.
Yhdessä vaiheessa nauhoitin salaa keskustelumme kotona, koska mies muutti kaiken puhutun toiseksi. Laittoi suuhuni sanoja mitä en ole sanonut. En enää itsekään tiennyt, mikä on totta. Sairasta, vai mitä?
Jätä se sika, ota ero ja laita "me-too" väki sen kimppuun. Rahasta se äijä puhtaaksi. Niin kaikki muutkin tekee.
No miten tuollaisen mihinkään sanomiseen voi luottaa?
Se mies haluaa erota mutta ei saa sitä itse tietenkään aikaiseksi eikä halua olla perheen jättäjä niin käyttäytyy paskamaisesti että sinä ottaisit eron ja vielä hoitaisit kaiken eroon liittyvän.
Vie ne lapset sinne mökille miehen perässä.
Voit samalla todeta siellä olevalle toiselle naiselle, että saa pitää ilkeilevän, kaasuvalottavan ja tahallaan riitaa haastavan kiukuttelijan hyvänään. Ei tarvi hänenkään enää keksiä tekosyitä mökkireissuille.