Mikä normaalissa miehen kropassa on seksikästä (jos on). Entä kaikki muut variaatiot?
Haluasin näin miehenä tietää tähän vastauksen, kun tämä on ihan mysteeri. Jos lähdetään liikkeelle siitä, että ihan kaikenkokoisia ja näköisiä näkee parisuhteessa. Miesten on tietysti helppo vastata jo varmaan ihan senkin takia, että naisten kehot ovat fyysisesti niin erilaisia.
Jos esimerkiksi entinen kumppani on ollut lihaksikas, mutta nykyinen onkin enimmäkseen laiha, niin mitä tässä jälkimmäisen kropassa on seksikästä?
Sanon nyt vähän rumasti, mutta jos mies on vaikka todella ylipainoinen, niin onko siinä kropassa silloi mitään hyvää?
Tiedän hyvin, että kyse on kokonaisuudesta ja ylipäätään siitä parisuhteesta, mutta jos ne otetaan pois? Eli se pelkkä kroppa.
Kommentit (26)
Voi hoikkakin/ylipainoinenkin mies viehettää. Itse viehätyn mm. Rinta- ja selkäkarvoista, parrasta, kaljusta, hymystä, silmistä, isoista käsistä, isosta terskasta jne. eli vaikka tykkään isoista miehistä, niin joskus pieni ja laihakin on miellyttänyt silmää, jos joitain näistä on ollut.
Miehenä kiihotun lihaksikkaasta rintakehästä, hauiksista ja ajellusta häpykummusta. Nam !
jahve
Jos unohdetaan luonne ja kaikki se muu mitä tulee parisuhteen mukana, ei siinä pelkässä vartalossa ole enää mitään joka minua kiinnostaisi, ihan sama miltä näyttää. Olen vähän tylsä mutta minua ei niin miesten ulkonäkö kiinnosta, kunhan on hygienia kunnossa ja mahdottoman ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos unohdetaan luonne ja kaikki se muu mitä tulee parisuhteen mukana, ei siinä pelkässä vartalossa ole enää mitään joka minua kiinnostaisi, ihan sama miltä näyttää. Olen vähän tylsä mutta minua ei niin miesten ulkonäkö kiinnosta, kunhan on hygienia kunnossa ja mahdottoman ylipainoinen.
Ja tietysti tästä unohtui se ei-sana😑... Eli ei mahdottoman ylipainoinen.
Minä olen aina viehättynyt hieman androgyyneistä miehistä, mutta menneiden kumppaneiden joukossa tähän kastiin laskettavia on ollut vain yksi. Jos mennään yleisemmällä tasolle, silmää viehättää ryhdikäs olemus eikä sopivasta lihaksikkuudestakaan ole haittaa. Ennemmin solakka kuin kovin tuhti. Nuorempana iskin silmäni yleensä miehiin joilla on paljon tukkaa ja ei hirveämmin karvaa muuten. Oh the irony, lasteni isä ja toivottavasti loppuelämäni kumppani on kalju, parrakas ja muutenkin aika karvainen :D Eli kai se on kokonaisuus, mikä lopulta merkkaa. Sopivasti pilkettä silmässä tekee ihmeitä!
Miehille ei sovi tosiaan yhtään ylipaino. Ei edes sellainen pehmeys mikä naisella näyttää hyvältä. Samoin liian bodattu mies ällöttävä.
Tavallinen, lihaksikas tai vaikka sitten laihahko mies on hyvä.
En tykkää kaljuista tai siilitukista. Tulkaa pitää olla. Eniten kiihotun ns surffitukasta eli puolipitkä, sopivasti karhea, ehkä vähän laineikas. Ai että mun yhdellä säädöllä on tuollainen ja se on ihana.
Karvoitus on kiva, kunhan sitä ei ole liikaa. Mutta ilmankin karvoitusta on täysin yhtä hyvä. Sama juttu alapäässä.
Pepun pitää olla tiukka, vaikken sitä erityisesti miehessä katsele.
Sopivasti ruskettunut iho on kiva. Sormilla ja käsillä on iso merkitys. Yhdellä oli järkyttävät luihut sormet. Ällötti kun se koski niillä. Miehen kädet eivät saa olla liian kauniit, mutta ei myöskään liian rumat.
Pituus on plussaa. Muttei silti mikään tärkeä asia.
Hampaiden pitää olla siistit.
Itse en pidä parrakkaista miehistä. Sänki on ok.
Miehinen rintakehä on tärkeä.
Yllättävää tai sitten ei, miehen tuoksu tai tuoksuttomuus on mulle todella tärkeä asia. Samoin sopivan miehinen ääni. Jään joskus ihan kuuntelemaan jonkun miehen ääntä. Voin jopa kiihottua pelkästä äänestä.
Leveät hartiat ja lihakset ylävartalossa, mutta ei saa olla liikaa eli ei saa näyttää bodarilta.
Tiedätkä hei: 'jos mies on vaikka todella ylipainoinen, niin onko siinä kropassa silloi mitään hyvää?
Tiedän hyvin, että kyse on kokonaisuudesta..' ?
JUST.. joo sinä ET tiedä! - ( kun tollaista menet sanoo??!)
Vai mitähän sitten ne kaikki naiset ja just tollaisesta sanoisi? MIETI ny vähän ennenku.. omg sanon.
Nykyinen mies ei vastaa aikaisempaa miesihannetta ollenkaan mutta on tosi seksikäs ja haluttava musta koska;
Pari millin siilitukka (en aikaisemmin tykännyt yhtään)
Karvat muutenkin ajeltu paitsi kädet ja jalat
Miehisen lihaksikas vartalo (no tämä kyllä toki aika klassinen)
Ennen kiihotti nimenomaan karvainen mies millä kaunis tuuhea tumma tukka.
Sopivan lihaksikas vartalo ja ryhdikkyys saa täältäkin pisteet. Katseeni mielellään vaeltaa vahvoissa käsivarsissa, rintakehällä, selässä... Ja kyllä myös hyvä takapuoli, reidet, sääret, kaikessa katse lepää :) Karvat on miehekkäitä, myös rintakarvat. Alakerta voi olla siistitty, ei missään nimessä kokonaan ajeltu. Sellainen karvavana navasta alaspäin häpykarvoitukseen on todella seksikäs.
N42
Vierailija kirjoitti:
Miehen jäntevä yläkroppa saa mun katseet, mielummin hieman siis lihasta tai muutoin kokoa ennemmin kuin että olisi hoikka tai esim roikkuvat hartijat. Pieni määrä ylimääräistä pehmeyttä ei ole yhtään haitaksi.
Sellanen sopivan itsevarma olemus ja ryhdikkyys. Ei innosta rimpula.
T. Hoikka nainen
Ilmeisesti kaipaat mieheen jotain sellaista mitä sinussa ei ole vaikka nainen oletkin. Eli pieni määrä pehmeyttä. Rasva on naisellinen ominaisuus, se kertyy naiselle merkittävästi helpommin kuin miehelle joka tekee töitä.
Rimpula ja rasvaton mies ei ole ollenkaan sama asia.
Mulla on ollut kaiken kokoista ja näköistä miestä ja jännästi siitä kropasta alkaa löytymään aina jotain pidettävää kun mies on mukava ja alkaa olemaan tunteita (rakastumisesta satunnaisen seuran viehättymiseen) mukana, vaikka ilman näitä seikkoja siinä ei mitään hottia olisikaan.
Iho. Ihan se, miltä alastoman miehen iho tuntuu vartaloa vasten. Peppu, sellainen mistä saa hyvän otteen.
Sänki tuntuu hyvältä kaulalla. Matala ääni, varsinkin suoraan korvaan kiihkeästi puhuttuna. Melkeinpä jopa sama mitä puhuu.
Se miten mies kiihkossaan tarttuu kiinni. Se, miten mies halaa, suutelee kiihkeästi ja painautuu ihan vasten. Parasta toki vaikka seinää tai sänkyä vasten.
Vierailija kirjoitti:
Iho. Ihan se, miltä alastoman miehen iho tuntuu vartaloa vasten. Peppu, sellainen mistä saa hyvän otteen.
Sänki tuntuu hyvältä kaulalla. Matala ääni, varsinkin suoraan korvaan kiihkeästi puhuttuna. Melkeinpä jopa sama mitä puhuu.
Se miten mies kiihkossaan tarttuu kiinni. Se, miten mies halaa, suutelee kiihkeästi ja painautuu ihan vasten. Parasta toki vaikka seinää tai sänkyä vasten.
Laittaako kakkoseen?
Karvainen rinta, ruskettuva iho, vahva rintakehä ja selkä ja lihaksikas, jämäkkä keho on ihana. Lihavuus ei haittaa pätkääkään, onpahan pehmeä syli. Mieluummin pullea kuin normaalipainoinen. Ylipainoinen "pleikkarinpelaajan kehotyyppi" ei kuitenkaan sytytä, vaan sellainen vahvarakenteinen iso mies. Ei tarvitse olla pitkä, on paljon helpompi halailla oman mittaisen miehen kanssa. Hoikka tai jäntevä mies ei sytytä ollenkaan.
Miellyttävä ääni sytyttää. Omaan nenään sopiva, hyvä tuoksu sytyttää. Kalju, tuuhea ja pitkä tukka tai siististi leikattu lyhyt tukka sytyttää, ruokkoamaton tukka ei todellakaan.
Solisluun kuoppa harteikkaalla miehellä, ah. Vahvat pakarat, oijoi. Tumma karvavana navan alla, mm. Kunnon rintalihkaset, aijai. Penis, joka on kivikova, sytyttää.
Laiha kropassa ainoastaan 🍆kyrpä voi olla seksikäs.
helpompi tehdä kieltolista. ei-ei:
kevyt, lyhyt, pienet kädet ja jalat, pitkät hiukset, huonot hampaat, huono hygienia, korkea ääni, hermostunut/ kireä/ epävarma olemus (ujo tai rauhallinen saa toki olla).
Suu,olkapäät,selkä, peppu,parta, karvaisuus,massu, ryhti, ei kuulu ulkoiseen olemukseen mutta ääni.
Miehen jäntevä yläkroppa saa mun katseet, mielummin hieman siis lihasta tai muutoin kokoa ennemmin kuin että olisi hoikka tai esim roikkuvat hartijat. Pieni määrä ylimääräistä pehmeyttä ei ole yhtään haitaksi.
Sellanen sopivan itsevarma olemus ja ryhdikkyys. Ei innosta rimpula.
T. Hoikka nainen