Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisella rutiinilla olette saaneet halkeilevat rutikuivat kantapäät kuntoon kotikonstein

Vierailija
16.01.2024 |

Ei nyt ole rahaa laittaa viittäkymppiä jalkahoitajalle.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

schollin kantapäärasvalla joka on tarkoitettu halkeileville kantapäille. Löytyy isoimmista marketeista.

Vierailija
2/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vikkossa hionta laavakivellä mikälie, sellainen tummanharmaa kivi, parempi kun muut rapsuttimet ja jona ilta sänkyyn mennessä kantapäiden rasvaus ja sukat jalkaan. Ärsyttävää kun heti menee huonoo  kuntoon jos vähänkään tästä luiskahtaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemon juice & clyserine kantapäävoide. Taitaa löytyä joka kaupasta. Toimii nopeasti.

Vierailija
4/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liota ja pese ensin jalat hyvin. Sitten laitat jalkateriin, erityisesti kantapäihin jotain hyvin rasvaista tuotetta. Esim. vaseliinia tai oliiviöljyä. Tietysti joku eritt. rasvainen jalkavoidekin käy. Tämän päälle muovia (vaikka pieni muovipussi) ja muovin päälle puuvillasukat.Toista seuraavana päivänä tarvittaessa. Kun rutikuivuus alkaa vähentyä niin muista rasvata jalat joka ilta. Nuo hoidot auttoivat minua kun tulin sairaalasta kotiin kantapäät korppuina. Tänä päivänä jalat ovat aivan sileät.

Vierailija
5/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorintasukilla voi aloittaa, maksaa n, 15 euroa

Vierailija
6/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan kovat, halkeilevat kantapäät. Lopetin karkin ja suklaan syönnin, parani kantapäät. Juon myös sen 1,5l vettä päivittäin.

Vierailija
7/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni liottelu ensin ja sitten kevyt kuorinta. Sen jälkeen kunnon rasvalevitys ja hieronta, ihan kaupan edullisinta perusrasvaa. Sen jälkeen villasukat, bambu, merinovilla yms. jalkaan. Ei pelkkiä puuvillaisia, kun ne sitoo kosteutta.

Pesu, rasvaus, villasukat joka ilta -> yöksi vaikuttamaan. Aamulla huuhtasu, jos rasvaa on vielä on jäljellä ja loppujen rasvojen hieronta ja bambu tai hopeasukat jalkaan. Tätä kun jaksoin kuukauden, niin miehen jalkahoitaja kiitteli.

Miehellä järjettömän kraaterit kantapäissä. Käy jalkahoitajalla diabeteksen takia ja tämä nuhteli, kun ei ollut itse mitään tehnyt. Ei se jalkahoitajakaan ihmeisiin pysty, kun se on kerran kuussa.

Joten otin haasteen vastaan ja onnistuin. Nyt en ihan joka päivä sitä hölväile, mutta pari kertaa viikossa. On pysynyt näilläkin pakkasilla hyvänä.

Sukiltahan tämä vaatii enemmän kuin rasvoilta. Niitä onneksi oli kaapeissa ja lisää tulee aina lahjaksi.

Vierailija
8/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun joka yö sukat jalassa. Ennen sukkien pukemista laitan jalkoihin paksua rasvaa, tällä hetkellä käytössä locobase. Ei tarvetta raspailuun tai liotteluun.

Vierailija
9/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen rutiinini on kerran viikossa suihkussa hinkata kantapäät hohkakivellä, sen jälkeen perusvoidetta tai jotain jalkarasvaa (CCS oma suosikkini) ja villasukat jalkaan. Muutoin lisäksi pari kertaa viikossa jalkojen rasvaus. Tällä pysynyt riittävän siisteinä kantapäät. Ilman viikottaista hohkakiven käyttöä kamalat valkoiset ja halkeilevat kantapäät, minulle ei pelkkä rasvaus riitä.

Salisal-voide oli ennen pelastukseni. Harmittaa ihan älyttömästi, että sitä ei enää saa. Pienellä vaivalla sai jalat pysymään hyvinä.

Vierailija
10/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuorintasukilla voi aloittaa, maksaa n, 15 euroa

Tai Normalista alle femmalla, miesten kosmetiikkaosastolla

Vierailija
11/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Virosta (saa kyllä jostain Suomestakin) Nurmen jalkojen kuorintasaippuan. Sillä kevyesti käyn jalat läpi ja rasvaan apteekin Locobase repairilla. Jalkojen hoidosta ei voi luistaa, vaan aina suihkun jälkeen rasvaus. 

Vierailija
12/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helosan-jalkavoide on tähän paras rohto.

Kokemuksesta tiedän suositella.

Vierailija
13/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio jalkakylpyjen, kuorimisen ja rasvaamisen lisäksi.

Vierailija
14/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen rutiinini on kerran viikossa suihkussa hinkata kantapäät hohkakivellä, sen jälkeen perusvoidetta tai jotain jalkarasvaa (CCS oma suosikkini) ja villasukat jalkaan. Muutoin lisäksi pari kertaa viikossa jalkojen rasvaus. Tällä pysynyt riittävän siisteinä kantapäät. Ilman viikottaista hohkakiven käyttöä kamalat valkoiset ja halkeilevat kantapäät, minulle ei pelkkä rasvaus riitä.

Salisal-voide oli ennen pelastukseni. Harmittaa ihan älyttömästi, että sitä ei enää saa. Pienellä vaivalla sai jalat pysymään hyvinä.

Ei saa käyttää hohkakiveä. Se saa aikaan sen, että kantapäät halkeilevat yhä vaan helpommin. Vain ja ainoastaan tarpeeksi paksu rasva ja sukat päälle. Näin mulle kertoi lääkäri, hän tutkii mun jalat kerran vuodessa peruslääkärntarkastuksessa. Mulla on jalat ollut aina kunnossa tuolla keinolla, joten en pääse lääkinnälliselle jalkahoitajalle. 

t DM1

ps käytän sinistä Helosania ja Herbamedicuksen Melkfettiä tms vuoronperään.

Vierailija
15/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

O*Keefe, paras 

Vierailija
16/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pehmittelen oikein kuivat kantapäät ensin, usko tai älä, sitruunalla. Paras on kun puolittaa sitruunat, puristaa mehut pois ja laittaa ne sitruunanpuolikkaat yöksi kantapäihin. Päälle tietysti pussit ja sukatkin, niin pysyvät paikoillaan. Aamulla saa rapsutella kuivaa ihoa pois, sitten vaan huuhtelut ja  kunnon rasvat jalkoihin. Jos jaloissa on haavaumia, tätä kikkaa ei kannata koettaa. 

Vierailija
17/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa myydään voidetta jossa on ureaa ja se jalkapohjaan. Muita vaihtoehtoja on myös.

Vierailija
18/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla raspilla kuiva pölisevä pois ja jokailtainen rasvaus. Itsellä toimii halvin, hajustamaton hyvin imeytyvä rasva. Kosteus on avain. 

Vierailija
19/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa käyttää hohkakiveä. Se saa aikaan sen, että kantapäät halkeilevat yhä vaan helpommin. Vain ja ainoastaan tarpeeksi paksu rasva ja sukat päälle. Näin mulle kertoi lääkäri, hän tutkii mun jalat kerran vuodessa peruslääkärntarkastuksessa. Mulla on jalat ollut aina kunnossa tuolla keinolla, joten en pääse lääkinnä

Ok. Miten sen valkoisen kerroksen saa jaloista pois jos ei hankaa millään? Se toki pehmenee rasvaillessa, mutta ei katoa mihinkään. Olin vuosia pelkällä rasvailulinjalla ja tuloksena tosiaan valkoiset kuoret kantapäissä.

Vierailija
20/62 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelisukat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän