Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä normaalissa miehen kropassa on seksikästä (jos on). Entä kaikki muut variaatiot?

Vierailija
16.01.2024 |

Haluasin näin miehenä tietää tähän vastauksen, kun tämä on ihan mysteeri. Jos lähdetään liikkeelle siitä, että ihan kaikenkokoisia ja näköisiä näkee parisuhteessa. Miesten on tietysti helppo vastata jo varmaan ihan senkin takia, että naisten kehot ovat fyysisesti niin erilaisia.

Jos esimerkiksi entinen kumppani on ollut lihaksikas, mutta nykyinen onkin enimmäkseen laiha, niin mitä tässä jälkimmäisen kropassa on seksikästä?

Sanon nyt vähän rumasti, mutta jos mies on vaikka todella ylipainoinen, niin onko siinä kropassa silloi mitään hyvää?

Tiedän hyvin, että kyse on kokonaisuudesta ja ylipäätään siitä parisuhteesta, mutta jos ne otetaan pois? Eli se pelkkä kroppa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää, olkapää, peppu, polvet, varpaat🎶

Vierailija
22/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää, olkapäät, peppu, polvet, varpaat, polvet, varpaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki se miehinen mitä ei löydy yleensä naisilta. Siis lihakset, ei tarvi olla isot, hartiat, karvoitus ympäri kropan, litteä rinta (ei siis rintoja kuten naisilla), isot kädet, penis tietenkin, jopa pieni kaljamaha on seksikäs.

Lievästi ylipainoinen mies voi helposti olla mun makuun hyvän näköinen ja seksikäs. Parikymmentä kiloa ylipainoinenkin mies voi olla seksikäs, kunhan ne kilot ei asetu naismaisesti, eli rintaan ja lantiolle, vaan vaikka mahaan ja tasaisesti.

Vastaavasti laiha mies voi musta olla seksikäs, koska on erimuotoinen kuin nainen.

Vierailija
24/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ylipainoisessakin miehessä voi olla hyvää, tietenkin! Sairaalloisen ylipainoisista en enää syty.

Mutta kovin ylipainoisellakin miehellä on yleensä vahvat käsivarret tai ainakin ne näyttää sellaisilta ja tukevat jalat, tykkään myös miehellä isosta mahasta. Jos kilot sijoittuu naismaisesti vaikka rintoihin, niin sellaisesta en syty, pienet on toki ok. Mutta sellaisessakin miehessä on varmasti jotain muuta hyvää ulkonäöllisesti.

Vierailija
25/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen on ihan liian laiha, mutta sentään minua pidempi, ja se on ihan kiva. Suht iso vehje, ja kun päälläollessa tulee hartioista lihakset niin kuin esiin, niin se oli jotenkin sytyttävää. Urheilullinen kun on, mutta luuta ja nahkaa.

Vierailija
26/26 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ainakin on kovia epävarmuuksia omaa kroppaa koskien. Syynä on laihaläskeys ja miestissit. Olen normaalipainoinen/laihahko, mutta mulla on korkea rasvaprosentti. Omissa miestisseissäni on myös se, että mulla on ylimåäräistä rintakudosta, eli ihan puhtaasta rasvasta ei ole kyse. On kuitenkin onnekseni ihan lievimmästä päästä tätä vaivaa. Salilta onneksi sitä lihasta saa lisää, ja toivottovasti joskus asia parantuisi sitä kautta.

Vaatteiden pois ottamiseen on tällä hetkellä liian iso kynnys henkisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän