Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan erään miehen ymmärtämään, että en ole kiinnostunut hänestä?

Vierailija
12.08.2024 |

Onko mitään muuta mahdollisuutta kuin sanoa suoraan? 

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi sanoa suoraan? Ei suoraan sanominen tarkoita, että sanoisi ilkeästi. 

Vierailija
2/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan, ei pitäisi olla niin vaikeata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei oot tosi mukava tyyppi, mutta en ole kiinnostunut susta."

Olehyvä, ei oo ton vaikeampaa ja kaikista kiltein teko minkä tässä tilanteessa voit tehdä. 

Vierailija
4/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olehyvä, ei oo ton vaikeampaa ja kaikista kiltein teko minkä tässä tilanteessa voit tehdä. 

Vaikea vaan on jotenkin luontevasti sijoittaa tuollaista lausetta mihinkään väliin, kun mies ei ole ehdotellut mitään ihmeellistä. Ehkä hän haluaa olla vain kaveri ja minä teen itsestäni ääliön kuvittelemalla, että olen muka niin ihana, että hän haluaisi muutakin. Ja väleissä pitäisi joka tapauksessa pysyä..

Ap

Vierailija
5/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea vaan on jotenkin luontevasti sijoittaa tuollaista lausetta mihinkään väliin, kun mies ei ole ehdotellut mitään ihmeellistä. Ehkä hän haluaa olla vain kaveri ja minä teen itsestäni ääliön kuvittelemalla, että olen muka niin ihana, että hän haluaisi muutakin. Ja väleissä pitäisi joka tapauksessa pysyä..

Ap

Miten olisi, olet kiva tyyppi, mutta jätä minut rauhaan.

Vierailija
6/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli luet rivien välistä itseäsi imartelevia asioita vaikkei niitä siellä edes ole.

Vierailija
7/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tapa on alkaa suoraan mainitsemaan häntä (työ)kaverina, jos kuitenkin olet tilanteessa, jossa joudut olemaan hänen kanssaan tekemisissä. Jos hän sitten alkaa flirttailemaan, antaa hän sinulle suoraan tilanteen kertoa, ettet ole kiinnostunut.

Vierailija
8/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten olisi, olet kiva tyyppi, mutta jätä minut rauhaan.

Naiset sanovat tuttavuutta tekeville miehille paljon pahemminkin. Mutta tosiaan miehen kiinnostus voikin olla omaa tulkintaasi.

Vierailija
9/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että se on ruma ja et ole kiinnostunut. Suoraan pitää sanoa.

Vierailija
10/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli luet rivien välistä itseäsi imartelevia asioita vaikkei niitä siellä edes ole.

Muuten vaan lähettelee viestejä, tekee tikusta asiaa ja tuijottaa jostain hyllyjen välistä?

Ap

Vierailija
11/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta sääliseksiä.

Vierailija
12/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttele häntä, kunnes kiinnostuksensa laantuu. 

Vierailija
13/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet antanut hänelle numerosi, jos et ole kiinnostunut? Laita estot päälle. Tarvittaessa vaihda numeroa. 

Vierailija
14/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä näyttää mahdollisimman epäviehättävältä aina, kun näet miestä, jotta miehen ihastus lopahtaisi. 

Vierailija
15/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet antanut hänelle numerosi, jos et ole kiinnostunut? Laita estot päälle. Tarvittaessa vaihda numeroa. 

Vuonna 2024 ei tarvita puhelinnumeroa viestien lähettämiseen.

Ap

Vierailija
16/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä oot kiinnostunu musta. Sen näkee päällepäin sokeekin. Lähetään kaffelle ja setvitään välimme kerralla kondikseen. En haluu sulta seksiä, haluun vaan jutella ja mulla on itseasiassa toinen viritelmä jo meneillään että ei mua haittaa.

Vierailija
17/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttele häntä, kunnes kiinnostuksensa laantuu. 

Ei ole auttanut.

Ap

Vierailija
18/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee selväksi, ettet ole yhtään päässyt yli eksästä ja et voi kuvitellakaan edes tapailevasi ketään vielä pitkiin aikoihin. 

Vierailija
19/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että olet heteromies. Jos se sen uskoo, vaikka et olisikaan, lopettaa varmaan toivottoman vonkaamisensa. 

Vierailija
20/77 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee selväksi, ettet ole yhtään päässyt yli eksästä ja et voi kuvitellakaan edes tapailevasi ketään vielä pitkiin aikoihin. 

Tämä vasta olisi kummallinen kommentti keskellä arkista keskustelua.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi