Mitkä tuotteet muiden ostoskoreissa herättävät teissä ihmetystä?
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Punalaputetut ja kaupan halvimmat merkit. Sitten katson kärryjen työntäjää, no pitihän se arvata.
Se kärryjen työntäjä voin olla esimerkiksi minä, ylimpään tulodesiiliin kuuluva henkilö. Sitä kai juuri tarkoitit? En minä ainakaan halua maksaa ruuasta yhtään enempää kuin tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Superhyper terveellinen kasviskimara ja jotain kauramaitoa kylkeen. Alkaa ahdistaa, kun näen mielessäni sen kuivan kesän oravan vetämässä sitä vihersmoothietaan selkä suorana kolkon tyhjässä kämpässään, jossa jokainen tavara on ocd-järjestyksessä ja kupin alla lasinalunen tietysti. Nainen kokee eksistentiaalista ahdistusta ja päättää mennä lievittämään oloaan joko lenkille pimeään räntäsateeseen tai varaa lipun johonkin musikaaliin, josta ei kuitenkaan nauti ollenkaan, vaikka niin selkä suorana sitä seuraakin.
Mihinkäs lukuun sinun vaakasi asettuu? Tuollaisella ajatustavalla saat helpotusta omaan pahaan oloosi?
Tamponit, silkkaa rahan tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepsi max putelit kehopositiivisen mamman ostoskorissa,miten on niin lihava vaikka pepsi max ei lihota??.
Tämä! Itse ihmetellyt samaa. Mamma tai reilun ylipainoinen pariskunta ostoskärrynsä kassa ja siinä Pepsi maxia aina! Ei ne kaikki voi olla juuri vasta aloittamassa uutta kevyttä elämää!
pepemaket ja muut lighttuotteet ne vasta lihottavatkin. En ikinä osta mitään lightversioita mistään.
Ettekö nyt osaa vetää = merkkiä light ja lihavuuden välille?
Mä saatan joskus harvoin vilkuilla muiden ostoksia mut vaun lähinnä jos osuu silmään jotain mitä ei ite ole kaupassa ennen nähnyt, ja voi itsekin vaikka innostua.
Analysoimaan en juuri ikinä ala, kerran kyl katselin ku laitapuolen mies kasasi juomien lisäksi muutaman purkin halvinta koiran/kissan purkkiruokaa, kunnes tajusin ettei tainnu niitä koiralle ostaakaan..
Monta litraa maitoa. Typerin janojuoma ikinä ja niin pinttynyt suomalaisiin vuosisadan takaa.
Valtavat ruokaostokset, joissa ei ole ainuttakaan vihannesta.
Maitotölkkien määrä joillain ihmisillä. Perheeseen kuuluu esim. vanhemmat ja pari lasta, niin sitä maitoa saattaa olla selvästi yli 10 tölkkiä. Siis kuinka paljon sitä maitoa juodaan, jotain litra päivässä jokainen?
Rasvattomat, kevyttuotteet, light-juomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Superhyper terveellinen kasviskimara ja jotain kauramaitoa kylkeen. Alkaa ahdistaa, kun näen mielessäni sen kuivan kesän oravan vetämässä sitä vihersmoothietaan selkä suorana kolkon tyhjässä kämpässään, jossa jokainen tavara on ocd-järjestyksessä ja kupin alla lasinalunen tietysti. Nainen kokee eksistentiaalista ahdistusta ja päättää mennä lievittämään oloaan joko lenkille pimeään räntäsateeseen tai varaa lipun johonkin musikaaliin, josta ei kuitenkaan nauti ollenkaan, vaikka niin selkä suorana sitä seuraakin.
Mihinkäs lukuun sinun vaakasi asettuu? Tuollaisella ajatustavalla saat helpotusta omaan pahaan oloosi?
Osui ja uppos vai? Mutta, kiitos kysymästä. 170/62 tällä hetkellä. Nautin elämästä sen kaikilla osa-alueilla ja otan rennosti.
Kaupassa kuultua, ja on tositarina.
Lapsi:
-Isi, mä haluisin ton muumilimsan.
Isä:
-Ei tarvita. Meillä on kotona sekamehutiivistettä.
Isällä 24 laatikko olutta kauppakärryssä.....
Miksei isän "saunajuomaksi" kelvannut mehu?
Kyllä se jonkin verran pistää silmään jos ei ole lainkaan terveellistä ruokaa ja pelkästään eineksiä ja herkkuja. Etenkin jos lapsia on mukana niin säälittää ettei lapsille anneta kunnon ruokaa. Toki tietysti voi poikkeustilanne ja olla jotkut juhlat tulossa, mutta taitaa aika monelle arkea tuo että mikään terveellinen ei kuulu ruokavalioon.
Vierailija kirjoitti:
Maitotölkkien määrä joillain ihmisillä. Perheeseen kuuluu esim. vanhemmat ja pari lasta, niin sitä maitoa saattaa olla selvästi yli 10 tölkkiä. Siis kuinka paljon sitä maitoa juodaan, jotain litra päivässä jokainen?
He varmaan kuvittelevat, että luut tarvitsevat kalsiumia ymmärtämättä että kalsiumia saa paremmin muista lähteistä ja että luiden vahvistumisessa ensiarvoisen tärkeää on liikunta. Ei kai kukaan kuvittele, että lihaksetkaan vahvistuvat pelkällä proteiinilla ilman fyysistä rasitusta?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se jonkin verran pistää silmään jos ei ole lainkaan terveellistä ruokaa ja pelkästään eineksiä ja herkkuja. Etenkin jos lapsia on mukana niin säälittää ettei lapsille anneta kunnon ruokaa. Toki tietysti voi poikkeustilanne ja olla jotkut juhlat tulossa, mutta taitaa aika monelle arkea tuo että mikään terveellinen ei kuulu ruokavalioon.
Ensimmäiset 10v yritin tuputtaa lapselle kasviksia, sitten ei vain enää jaksanut sitä, että ei joko syö niitä ollenkaan (jos erikseen) tai jättää syömättä koko ruuan (jos ruuassa), ja kyse vielä alipainoisesta lapsesta.
Joku kymmenen purkkia maitoa. Kylvettekö niissä vai mihin tarvitaan sellaisia määriä??
Rööki, useat oluttölkit/alkoholi, energiajuomatölkit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punalaputetut ja kaupan halvimmat merkit. Sitten katson kärryjen työntäjää, no pitihän se arvata.
Se kärryjen työntäjä voin olla esimerkiksi minä, ylimpään tulodesiiliin kuuluva henkilö. Sitä kai juuri tarkoitit? En minä ainakaan halua maksaa ruuasta yhtään enempää kuin tarvitsee.
Ei tule mieleenkään katsoa ja mesoa ihmisten ostoksia.. Ihan sairasta.. Ostakoot rahoillaan mitä lystää..... Vain moukat kyylää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepsi max putelit kehopositiivisen mamman ostoskorissa,miten on niin lihava vaikka pepsi max ei lihota??.
Tämä! Itse ihmetellyt samaa. Mamma tai reilun ylipainoinen pariskunta ostoskärrynsä kassa ja siinä Pepsi maxia aina! Ei ne kaikki voi olla juuri vasta aloittamassa uutta kevyttä elämää!
Monet pitävät enemmän sokerittomasta limsasta. Ja jos ei nimenomaan himoitse sitä sokerilientä, niin miksi ihmeessä lihottaisi sillä itseään lisää, kun on olemassa kaloriton vaihtoehto? Minusta pikemminkin tämä ihmettely on kummallista.
Mua kiinnostaa vain ja ainoastaan oma ostoskori. Ap ei ilmeisesti paljon ostele kun ehtii kyylätä muiden tekemisiä? Ei elämää muutenkaan, vain ja ainoastaan pseudoelämää muiden tekemisiä vahtaamalla?