Mitkä tuotteet muiden ostoskoreissa herättävät teissä ihmetystä?
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljalastit
Meillä on ulkosaunalla oma jääkaappi, joka täytetään kesän aluksi ja sieltä sitten lipitellään viikonloppuisin tölkki tai kaksi kun lämmitetään sauna. Mutta kerralla toki tulee ostettua isompi lasti. Ihan silti vaan esimerkkinä, että kerran kaupassa näkemäsi ostokset ei välttämättä edusta sitä normaalia ostoskärryllistä, ei kaljan eikä minkään muunkaan suhteen.
Joo. Ja lisäisin vielä tuohon, että meille tilataan cittarista ruokaa kotiin. Mutta cittari ei toimita kotiin edes ykkösolutta. Eli silloin kun käyn kaupassa niin oluen ja ruokatuotteiden suhde on aina vääristynyt, eikä kerro minun keskimääräisestä oluen kulutuksesta mitään, koska ne oluita varataan pidemmäksi aikaa,
Kaljat ja siihen kylkeen vielä kassalta pyydetty röökiaski = w t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan normaalia kyllä mutta lähes yksinomaan ostetut pakaste pitsat ja varsinkin roiskeläpät kiinnittää huomiota ja seurana sitten olut salkku.
Hei, 🖐🏻
Olitko eilen takanani jonossa? Hamstrasit WC paperia kärryllisen, kannattaahan se ostaakin 0,25€ rulla hintaan.
Missä saa niin halpaa vessapaperia?
Prismasta, oli siellä tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tän aloituksen täytyy olla jonkun maalaipitäjässä asuvan. Ei saak*li🤣, kuka ehtii kytätä toisten ostoksia...
Onneksi on verkkokauppa-asiakas, huh.
Mä asun maalaispitäjässä enkä todellakaan kyttää toisten ostoksia. Kyllä niitä uteliaita kyyliä on kaupungeissakin.
Punalaputetut ja kaupan halvimmat merkit. Sitten katson kärryjen työntäjää, no pitihän se arvata.
En ihmettele mitään mitä kaupasta löytyy myytävää mutta jos siellä kärryssä tai korissa sitten olisi jotain ihan muuta niin ihmettelisin. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herättäisi ihmetystä, jos tuijottelisin muiden ostoksia. Ei voisi vähempää kiinnostaa. 😌
Minua kiinnostaa ja voin tehdä aina omat johtopäätökseni asiakkaasta ostoksien perusteella. Kaljalaatan ostajat ovat kyllä jo muutenkin alkkiksen näköisiä. Monet ostavat keskellä viikkoa kamalia kaljalasteja halvinta laatua tietenkin ja sitten jotain HK:n sinistä, hyi helvetti.
Heh, mä ostan monesti sen "kaljalaatan" just keskellä viikkoa ja samoin HK:n sinistä. Alkoholia en juo ollenkaan, enkä syö sitä makkaraakaan. Mies juo välillä olutta muutaman tölkin viikonloppuna ja lapset tykkäävät, jos saavat joskus makkarakastiketta tai uunimakkaraa. Enkä pidä sitä edes huonona ruokana, sillä seurana on kuitenkin vihanneksia ja salaattia.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan sokea toisten ostoksille. Yleensä kassalle odotellessa kaivelen lompakosta pankkikorttia ja sitä hiivatin plussakorttia. Paitsi kerran, kun näin Lidlissä jollakin oli iso kärry puolillaan ruisleipäpakkauksia, niitä reissumiehen tapaisia. Mietin, että onko toi ehkä joku yrittäjä, joka niitä osti kahvilaansa. halpojahan ne oli.
No etkö ole älynnyt laittaa sitä hiivatin plussakorttia yhteen pankkikorttisi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kaljat ja siihen kylkeen vielä kassalta pyydetty röökiaski = w t
Naurettavia nuo kessuttelijat kun pyytävät kassalta niitä askejaan. Usein niiden naamastakin näkee, että on tullut vedettyä muutakin kuin rekeä.
Näin aasialaisia turisteja ostamassa isoja tonkkia lähdevettä. Ja siis ihan talviakaan, ei mitään ruskaretkeilijöitä asuntoautossa.
Kyllä taas riittää hurskastelijoita!
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele mitään mitä kaupasta löytyy myytävää mutta jos siellä kärryssä tai korissa sitten olisi jotain ihan muuta niin ihmettelisin. 😅
Vaikka pentu paskaset kengät jaloissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan sokea toisten ostoksille. Yleensä kassalle odotellessa kaivelen lompakosta pankkikorttia ja sitä hiivatin plussakorttia. Paitsi kerran, kun näin Lidlissä jollakin oli iso kärry puolillaan ruisleipäpakkauksia, niitä reissumiehen tapaisia. Mietin, että onko toi ehkä joku yrittäjä, joka niitä osti kahvilaansa. halpojahan ne oli.
No etkö ole älynnyt laittaa sitä hiivatin plussakorttia yhteen pankkikorttisi kanssa?
Voi, voi, kun en ole älynnyt. Anteeksi kamalasti,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kyseinen kirjoittaja, mutta onko tosiaan mahdollista yhdistää jonkun vaikka danskepankin korttiin myös plussa ja s-bonuskortit ym?
Kerran eräs parikymppinen naishenkilö osti hervottoman vessapaperisäkin :D
Vierailija kirjoitti:
Punalaputetut ja kaupan halvimmat merkit. Sitten katson kärryjen työntäjää, no pitihän se arvata.
Arvata mitä? Halpismerkit ovat usein ihan samojen valmistajien tekemiä kuin merkkimerkit. Kannattaa lukea ne pakkaukset.
Ei ole tapana kytätä muiden ostoksia, mutta yksi jäi väkisinkin mieleen kun tuli kaupassa vastaan: näin jollain miehellä kärryn täynnä vesimeloneja.
Ei kuulu tapoihini kytätä toisten ostoksia,kyllä olette lapsellisia.
Superhyper terveellinen kasviskimara ja jotain kauramaitoa kylkeen. Alkaa ahdistaa, kun näen mielessäni sen kuivan kesän oravan vetämässä sitä vihersmoothietaan selkä suorana kolkon tyhjässä kämpässään, jossa jokainen tavara on ocd-järjestyksessä ja kupin alla lasinalunen tietysti. Nainen kokee eksistentiaalista ahdistusta ja päättää mennä lievittämään oloaan joko lenkille pimeään räntäsateeseen tai varaa lipun johonkin musikaaliin, josta ei kuitenkaan nauti ollenkaan, vaikka niin selkä suorana sitä seuraakin.