Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä tuotteet muiden ostoskoreissa herättävät teissä ihmetystä?

Vierailija
15.01.2024 |

Mm. Kokis, energiajuomat, HK:N sininen.

Kommentit (199)

Vierailija
41/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miten olisi sellainen vaihtoehto, että ei kyyläisi toisten ostoskoreja?

Vierailija
42/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljalastit

Huh, tekin myös, eikö se jo riitä kun lähikaupan myyjä pyörittelee silmiään nähdessään ostokseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalasti oletuksia jonkun yksittäisen ostoskärryn sisällön perusteella. Itsekin ostan säilykkeet, pastat yms. kuivatuotteet toisesta kaupasta ja kurvaan sitten viereiseen ostamaan kalat ja kasvikset. Ihan vain siksi, että molempien osalta valikoima on toisessa parempi ja ovat vierekkäin. Kai siinä on joku sitten tuominnut kasvisten puutteesta.

Ja joskus olen ostanut ison olutlaatikon ja muutaman pakastepizzan (vaikka kummastakaan en itse tykkää) talkooporukalle päivän päätteeksi saunan lämmityksen yhteyteen tmv. Varmaan tämäkin on sitten herättänyt ihmetystä.

Mielestäni omituista ainakaan muodostaa mitään mielipiteitä toisten ostoksia kyttäämällä, eihän sitä koskaan tiedä millä asialla muut siellä kaupassa on ostoksilla.

Vierailija
44/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen tyyppi hakee useamman kertaa päivässä lisää kaljaa ja miten sitten myydään?

Vierailija
45/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ihmettelin nuorehkojen naisten lounasostoksia; salaatti ja energiajuoma. Sillä hinnalla olisi saanut jo kunnon lounaan.

Proteiinirahkojen ja lounassalaattien ostaminen on jotenkin vierasta; kilohinnaltaan kalliita ja ravinnollisesti puutteellisia.

Vierailija
46/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele mitään. Käyn marketeissa harvoin. Silloin saatan joskus todeta, miten suuria määriä kaikenlaista ihan tavallista jotkut ostavat. Tulkitsen sen kertovan suuresta perheestä. Se vetää vähän nöyräksi ja väsyneeksi.

Vierailija
47/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyttäile muiden ostoskoreja. En pidä sitä järin tervehenkisenä puuhana. 

Sama.

Vierailija
48/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallinen tyyppi hakee useamman kertaa päivässä lisää kaljaa ja miten sitten myydään?

Prkl, kun on tilhen maksa, niin ihan janoon menee. 

🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🍻🥴

Vierailija
49/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan normaalia kyllä mutta lähes yksinomaan ostetut pakaste pitsat ja varsinkin roiskeläpät kiinnittää huomiota ja seurana sitten olut salkku.

Hei, 🖐🏻

Olitko eilen takanani jonossa? Hamstrasit WC paperia kärryllisen, kannattaahan se ostaakin 0,25€ rulla hintaan. 

Missä saa niin halpaa vessapaperia?

Vierailija
50/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan normaalia kyllä mutta lähes yksinomaan ostetut pakaste pitsat ja varsinkin roiskeläpät kiinnittää huomiota ja seurana sitten olut salkku.

Hahaa, sattui just alapeukuttajien herkkukärryyn.

Vierailija
51/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Einekset, maitotuotteiden määrä kokonaisuudesta ja vihannesten pieni määrä. Itse kun lätkin tuotteet hinnalle, yleensä puolet on hevi osastolta.

Ai että sinä olet hyvä ja hieno ihminen ja varmaan sullon rahaakin.

Vierailija
52/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin mitkään. Mieleenikään ei ole tullut kyyläyä toistrn ostoskoreja, saati sitten vielä sillä silmällä että arvostelisin edes mielessäni siellä olevia tavaroita.

Vierailija
53/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi keski-ikäinen "tantta" joka ei juo kahvia, mutta pirteänä työpäivän aikana pysyäkseen juon energiajuoman tai pepsi maxia päivän aikana. Kun ei juo enää keskipäivän jälkeen, se ei pilaa yöunia, joka on muuten erittäin retuperällä. Väittävät että estrogeeni vähentyminen aiheuttaa naisten huonosti nukkumista ja olen samaa mieltä. On poikkeus jos en valvoskele öisin. Usein olen hereillä muutaman tunninkin ja sekös v*'ttaa. V**tukseen sitten auttaa se, että voi päivällä tylsän työn ohessa tunkea suuhunsa jotain mikä maistuu hyvälle ja pitää hereillä.

N48

Vierailija
54/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan kaupoissa omat asiani.  Minulla on oma elämä, en vahtaa muiden ostoksia.

Vierailija
55/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljalastit

Meillä on ulkosaunalla oma jääkaappi, joka täytetään kesän aluksi ja sieltä sitten lipitellään viikonloppuisin tölkki tai kaksi kun lämmitetään sauna. Mutta kerralla toki tulee ostettua isompi lasti. Ihan silti vaan esimerkkinä, että kerran kaupassa näkemäsi ostokset ei välttämättä edusta sitä normaalia ostoskärryllistä, ei kaljan eikä minkään muunkaan suhteen. 

Vierailija
56/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama suomeksi?

Vierailija
57/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättäisi ihmetystä, jos tuijottelisin muiden ostoksia. Ei voisi vähempää kiinnostaa. 😌

Minua kiinnostaa ja voin tehdä aina omat johtopäätökseni asiakkaasta ostoksien perusteella. Kaljalaatan ostajat ovat kyllä jo muutenkin alkkiksen näköisiä. Monet ostavat keskellä viikkoa kamalia kaljalasteja halvinta laatua tietenkin ja sitten jotain HK:n sinistä, hyi helvetti.

Vierailija
58/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Einekset, maitotuotteiden määrä kokonaisuudesta ja vihannesten pieni määrä. Itse kun lätkin tuotteet hinnalle, yleensä puolet on hevi osastolta.

Ai että sinä olet hyvä ja hieno ihminen ja varmaan sullon rahaakin.

No eihän sinne kauppaan kannata tyhjätaskuna lähteä. Kyllä köyhät tunnistaa ostoksien perusteella.

Vierailija
59/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso toisten ostoskoreihin, mutta jos jotain ihmettelisin, ehkä se olisi energiajuoma. 

Minusta on muutenkin outoa tehdä päätelmiä ostoskorien perusteella. Esim. meidän ostosten perusteella voisi välillä luulla, että ei syödä mitään muuta kuin säilyke-ja lasipurkeissa olevia tuotteita, jos haetaan jostain kaupasta vain niitä. Käydään 2-3 kertaa viikossa kaupassa ja käytetään kolmea eri kauppaa.

Miehelläni on ollut aina tapana juoda saunomisen yhteydessä pari olutta. Kyllä elävästi muistan sitä aikaa, kun olin raskaana, ja kun nämä oluet oli ostoskärryssä niin voi sitä vieraiden ihmisten kommentointia ja moralisointia.

Vierailija
60/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito. En ymmärrä miten monta purkkia sitä joillain on kärryissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän