Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä tuotteet muiden ostoskoreissa herättävät teissä ihmetystä?

Vierailija
15.01.2024 |

Mm. Kokis, energiajuomat, HK:N sininen.

Kommentit (199)

Vierailija
121/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko jotakuta kiinnostaa toisten ostokset, vai onko tämä vaan joku palstajuttu? Minua ei kiinnosta kyllä yhtään mitä muut ostavat. Yritin hetken miettiä, eikä tule  mitään mieleen, mikä erityisesti herättäisi mitään ihmetystä. Ei kiinnosta ostaako joku sipsejä, kaljaa, jugurttia, valmissalaattia, energiajuomaa, karkkia, vihersmoothieita...aivan yksi ja sama.

Jos on silmät päässää ja yhtään tietoinen ympäristöstään niin kyllähän sitä aika automaattisesti näkee mitä muut ostavat oli sitä kiinnostunut tai ei.

Vierailija
122/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekis mieli joskus sanoa todella ylipainoiselle kellä on kärryssä sipsejä, limukkaa, roskaruokaa, pelkkiä herkkuja siis.  Usein mennyt ennen tai jälkeen kassahihnalle, itselläni mm salaatti annoksia, kanaa, vissyä, siinä tuntee itsensä terveellistä elämä viettäväksi ja hyvinvoivaksi..  En voi katsoa sitä lihavuusleikkaus ohjelmaakaan kun ällöttää, yök, näytetään kun syövät ja rasva valuu pitkin rinnuksia, sitte itketään ku painaa yli 200kg.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisten kaljaostokset pitkin viikkoa.

T:kassa.

Ja myös työssä käyvien joka päiväiset kalja ostokset. Joka ainoa päivä 10-20 olutta.

T: toinen kassa

Vierailija
124/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät tuotteet, mutta se tapa jolla jotkut pamauttavat ja jopa heittävät ostoksiaan hihnalle!

Aaaarrrggg😬

Tulee olo, että ruoka on arvotonta roinaa.

Ei sitä mitään hissutellen tarvitse asetella, mutta ei myöskään mätkimällä...

Mua ärsyttää se kun ruokia survotaan koko kassahihnan täydeltä ja mielellään aloitetaan runnomalla edellisen asiakkaan tavaroita kapulalla eteenpäin.

Vierailija
125/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitkään. Ei ole  tapana vahtia toisten koreja. 

Vierailija
126/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekis mieli joskus sanoa todella ylipainoiselle kellä on kärryssä sipsejä, limukkaa, roskaruokaa, pelkkiä herkkuja siis.  Usein mennyt ennen tai jälkeen kassahihnalle, itselläni mm salaatti annoksia, kanaa, vissyä, siinä tuntee itsensä terveellistä elämä viettäväksi ja hyvinvoivaksi..  En voi katsoa sitä lihavuusleikkaus ohjelmaakaan kun ällöttää, yök, näytetään kun syövät ja rasva valuu pitkin rinnuksia, sitte itketään ku painaa yli 200kg.. 

Mitä sun tekisi mieli sanoa? Ja miksi luulet, että ketään kiinnostaa sinun ostoksesi tai sanomisesi?

Vierailija
127/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano pois vaan. Mutta älä ihmettele, jos sinulle nauretaan.

t. Ritu 150kg

Vierailija
128/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja myös työssä käyvien joka päiväiset kalja ostokset. Joka ainoa päivä 10-20 olutta.

Mistä tiedät asiakkaidesi työtilanteen? 

Vierailija
129/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työssäkäyvä on yhdyssana. Etkä sinä joka ainoa päivä ole töissä. Älä jauha paskaa. 

Vierailija
130/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raksaäijiä ainakin näkee porukalla työpäivän jälkeen kaljaostoksilla arkenakin. Ihan asiakkaana olen tehnyt tämän havainnon. 

Vierailija
131/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raksaäijiä ainakin näkee porukalla työpäivän jälkeen kaljaostoksilla arkenakin. Ihan asiakkaana olen tehnyt tämän havainnon. 

Mitä sitten? Miksi kaljaa ei saisi ostaa arkena? Vai oletko sinä niin juoppo, että sinun on pakko heti juoda kaikki, mitä ostat?

Vierailija
132/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virvoitusjuomien suuri määrä, Lidlissä monet ostaa vichyvettä, cokista tai muuta limsaa hirveitä määriä. Mihin ne niitä rahtaa?

Eihän kukaan juo 18 kpl puolentoista litran pulloa edes viikossa 

Miten omassa kuplassaan ihminen voikaan elää? :D

Hyvin voisin hakea kesän juomat kerralla, mökille tai juhliin, naapurin vanhukselle, jne. Nuo vaan esimerkkinä mihin olen itse törmännyt. 

Vierailija
133/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten? Miksi kaljaa ei saisi ostaa arkena? Vai oletko sinä niin juoppo, että sinun on pakko heti juoda kaikki, mitä ostat?

Saa ostaa mun puolesta. Oon vaan monesti huomannut, että ostavat lähinnä vaan kaljaa ja tupakkaa viikonpäivästä riippumatta.

Vierailija
134/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on milloin ne kaljat ostaa? Eihän niitä ole pakko juuri samana päivänä juoda, ja toisaalta mitä väliä vaikka joku juokin viikolla eikä viikonloppuna, jos on vaikka lomalla tai muuten vapaa?

Itse olen käynyt viimeksi kaupassa 27. joulukuuta, siinä on varmasti ollut katselemista, jos ei muuten niin ostosten määrässä. "Miten toi sinkku noin paljon ostaa"... tosin kahdessa kaupassakin kävin, että ei kaikkea tietysti nähneet, paitsi se jonka kyydillä kävin. Taisi hänkin paheksua.

Vierailija
135/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa ostaa mun puolesta. Oon vaan monesti huomannut, että ostavat lähinnä vaan kaljaa ja tupakkaa viikonp

Ja se on sinulle ongelma siksi että...?

Vierailija
136/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se fiilis ku kortsut lentää hihnalta mummon vetokärryyn!

Vierailija
137/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa ostaa mun puolesta. Oon vaan monesti huomannut, ett

Ja se on sinulle ongelma siksi että...?

Ei ole minulle mikään ongelma vaan tuolle kassatyöntekijälle oli. 

Vierailija
138/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkka, K-Menu, Rainbow(Coop), Kotimaista...kuka ostaa tuollaista köyhien kamaa.

T: Eliittimummo

Vierailija
139/199 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se fiilis ku kortsut lentää hihnalta mummon vetokärryyn!

Naapurin Penalta tulloo! Ja helemat paukkuu!

Vierailija
140/199 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXL-kokoiset kondomit. Naisen ostoskorissa tällaiset herättävät helposti muissa naisissa kateutta. Miehen ostoskorissa saa muissa aikaan ahaa-elämyksen.🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi