Mitkä tuotteet muiden ostoskoreissa herättävät teissä ihmetystä?
Kommentit (199)
Mä ostan mättöä urakalla ja samoin Pepsimaxia ja olen lihava. Koska rakastan roskaruokaa ja sokeriton limu maistuu paremmalta. En osta Pepsimaxia "keveyden" takia.
Se mietityttää, jos on ostoskärryssä lapsiperheen viikon ruuat, mutta kasviksia vaan tosi pieni määrä. Omasta kärrystä täyttyy aina iso osa kasviksilla. Jos haluaa, että perhe syö puoli kiloa päivässä, pitää kantaa kotiin enemmän kuin puoli kiloa per ihminen.
Mutta en minä tiedä heidän ostostavoistaan. Moni, myös minä, käy Lidlistä hakemassa erityisesti kasviksia ja sitten muualta enemmän muuta.
Vierailija kirjoitti:
Se mietityttää, jos on ostoskärryssä lapsiperheen viikon ruuat, mutta kasviksia vaan tosi pieni määrä. Omasta kärrystä täyttyy aina iso osa kasviksilla. Jos haluaa, että perhe syö puoli kiloa päivässä, pitää kantaa kotiin enemmän kuin puoli kiloa per ihminen.
Mutta en minä tiedä heidän ostostavoistaan. Moni, myös minä, käy Lidlistä hakemassa erityisesti kasviksia ja sitten muualta enemmän muuta.
Olin juuri tulossa sanomaan, että.ostan Lidlistä hedelmät ym. ja muun muualta. Ap
Montakohan mammaa olen järkyttänyt ostoksillani työreissuilla eväitä ostaessa? :) Kylmänä ja helposti auton ratissa syötävissä olevaa valmisruokaa, telttaolosuhteissa ja auton takakontissa sellaisenaan säilyvää kamaa, energiajuomia, suklaata jne..
Kotona ollessani sitten ihan perustuotteita vihanneksineen, mutta enpä mä trangian varassa ollessa jaksa keitellä joka päivä jotain pottuja.
En yleensä kiinnitä huomiota ihmisten ostoksiin, mutta tosiaan jos jollain on kärryllinen jotain yhtä tuotetta niin se voi vähän ihmetyttää. Joskus näkee kans tyyppejä jotka lastaa oikeasti kaksikymmentä purkkia maitoa, kymmenen kiloa perunaa, seitsemän mehukattipurkkia jne. kauppahihnalle, mutta olen ajatellut että ovat varmaan järjestämässä jotain tapahtumaa tms ja siksi isot ostokset. Kesällä tän tyylisiä muutenkin lähinnä näkee.
Semmoinen vähän kiinnittää huomiota kun ostokset sisältää kaikkea valkoista: vehnäleipää, makaronia, riisiä, sokeria eri muodoissaan niin ja ne klassiset sipsit, limsat ja jättisuuret karkkipussit.
Missä tuoretuotteet, hedelmät, vihannekset (poislukien se yksi kurkku)?
Vierailija kirjoitti:
Kasviksia voidaan myös ostaa pienemmissä erissä tuoreuden vuoksi. Toki monet myös syö liian vähän kasviksia. Mutta ei voi tosiaan tietää, eikä siksi ole mitään järkeä kyylätä toisten ostoskärryjä.
Ainoa asia mitä olen koskaan ihmetellyt, oli oltermanni-juuston määrä venäläisten ostoskärryissä. Hyvä että Prisman kärryjen reunat riitti.
Jollain mammalla oli vissiin menny ihon alle tuo pepsimaxin ihmettely kun oli kommentti mennyt poistoon.,,no vanha sanonta kuuluu se "älähtää kehen kalikka kalahtaa".
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia mitä olen koskaan ihmetellyt, oli oltermanni-juuston määrä venäläisten ostoskärryissä. Hyvä että Prisman kärryjen reunat riitti.
normi trokari-meininkiä, mitäs tuota ihmettelemään
Aina kun kävelen Prismassa ja nään jollakulla korissaan juustonaksuja ja diettikolaa nii mul alkaa seisoo.
Vierailija kirjoitti:
En kyttäile muiden ostoskoreja. En pidä sitä järin tervehenkisenä puuhana.
Tämä. Ap on näitä ihmisiä,joilla ei ole omaa elämää,joten kyttää ihmisiä kaupoissa,kuuntelee ihmisten puheita kahvilassa,kyttää naapureita jne.
Minulla on oma elämä, johon ei sisälly edes sellainen ajatus: mitä toisen korissa on?
En pahemmin kyttää toisten ostoksia. Ja jos katsonkin, niin ne eivät ihmetytä tai kauhistuta.
Miksi kauhistuttaisi?
Et taida olla ihan terve.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oma elämä, johon ei sisälly edes sellainen ajatus: mitä toisen korissa on?
Jep. Nykyään kun ei tartte yleensä edes jonotella kassalle niin ei kyllä tule kiinnitettyä mitään huomiota toisten ostoksiin. Aiemmin ehkä jos edessä oleva lastasi hihnalle jotain erikoisempaa tai älyttömän määrän samaa tuotetta.
Eläkeläisten kaljaostokset pitkin viikkoa.
T:kassa.
En mä kauheasti ihmettele mitään muiden ostoksissa joita nyt tulee sivusilmällä kassalla joskus nähtyä, mutta yksi juttu on: energiajuomat, limut yms. Ei tee hyvää hammaskiilteelle, sisältävät joko sokeria tai muuten epäterveellisiä makeutusaineita, kofeiinia ja usein haisevatkin pahalta.
Anteeksi nyt mutta mitä v*ttua se kenellekään kuuluu, mitä kukin ostaa? Niin kauan kuin omalla itse ansaitsemallaan rahalla ostaa mitä lystää.
Pikkukylien pikkumammat marmattaa ja kyttää, että olisi omaan kuolleeseen elämään edes jotain puheenaihetta.
"Ai kamala kun se ykskin mies osti ihan kolme pakettia makkaraa. Kauhean epäterveellistä. Miten kukaan voi tuolla lailla elää."
Supsutisupsuti ja ihanaa ylemmyyden tunnetta.
Ehkä seuraavaksi ihan teidän iloksenne ostan tusinapakkauksen kondomeja :)
Taitaa olla pullon korkki ja etiketti myös eri värisiä kuin tavis-Pepsissä. Eli Pepsin ostajat itse tunnistaa, onko sokeroitu vai sokeroimaton pysähtymättäkin.