"Nälkäänsä varastaminen on ok" Voi hyvänen aika näitä nuoria naisia.
Joku Palo kertoo näin keltasessa lehdissä.
Jos on tuhlannut tuet meikkeihin ja konserttilippuihin ei ruokaan jää rahaa. Kaikki ymmärtää sen.
Mutta ei se oikeiuta varastamaan.
Todella pullamössöikäpolvi.
Kommentit (333)
Puutteeseen raiskailu myös ymmärrettävää silloin varmaankin. Ärsytykseen väkivalta jne.
Vierailija kirjoitti:
Puutteeseen raiskailu myös ymmärrettävää silloin varmaankin. Ärsytykseen väkivalta jne.
Yksikään hminen ei kuole seksinpuutteeseen tai siihen ettei pääse mukiloimaan muita.
Tuosta saamme kiittää oikeistolaista perskokkare hallitusta kun ajavat sos turvan alas niin automaattisesti rikollisuus lisääntyy ja se on sama jokaisessa maailman maassa mutta missäpä oikeisto olisi osannut tehdä asioita oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mieltä nämä samat vihervasemmistolaiset naiset olisi jos alan varastamaan ruokaa korkean autoilun verotuksen takia? Muuten ei jää rahaa polttoaineeseen jotta pääsen töihin.
Voisi arvata että kun vihervasemmisto köyhdyttää kansa ilmastopolitiikalla se on ihan ok, mutta kun oikeistohallitus leikkaa vastikkeettomia tukia, nousee raivo.
Autottomana ja vasemmistolaisena naisena olen sitä mieltä että autoilu pitää tehdä mahdottoman kalliiksi jotta useampi ei pääse töihin, saadaan lisää vasemmiston äänestäjiä kun työttömyys lisääntyy.
Et ole pelkästään vasemmistolainen vaan myös tyhmä. Mitä enemmän meillä on työttömiä, sitä vähemmän etuuksia voidaan maksaa. Rahat etuuksin kun ei tule taikaseinästä vaan veroista joita työssäkäyvät ihmiset maksavat. Se on ihan sama vaikka kaikki äänestäisivät vasemmistoa koska rahaa ei olisi jaettavaksi eikä lainaakaan saa enää sen jälkeen kun ei ole kykyä maksaa takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta saamme kiittää oikeistolaista perskokkare hallitusta kun ajavat sos turvan alas niin automaattisesti rikollisuus lisääntyy ja se on sama jokaisessa maailman maassa mutta missäpä oikeisto olisi osannut tehdä asioita oikein.
Kuinka ylös se sosiaaliturva pitää saada ettei ihmiset varasta? Omasta mielestä 580€ pitää riittää peruskuluihin, ei minulla, töissäkäyvälläkään juuri enempää jää, kun olen itse maksanut sähkön, veden ja asumiskulut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ylös se sosiaaliturva pitää saada ettei ihmiset varasta? Omasta mielestä 580€ pitää riittää peruskuluihin, ei minulla, töissäkäyvälläkään juuri enempää jää, kun olen itse maksanut sähkön, veden ja asumiskulut.
samaa ihmettelen, Saan palkkaa 1600€ (osa-aikatyö) ja siitä kun maksaa vastikkeen, sähkön, veden, lääkkeet- ja lääkärimaksut, vakuutukset ja bussikorttiin töihin jää käteen 600€ millä ostan itselleni ruuat, maksan harrastuksen ja puhelimen. Säästöön yritän saada 50-100€/kk
Raha riittää kyllä ruokaan kun ei asu liian kalliissa asunnossa ja sen voi itse valita. Ei yhteiskunta voi eikä pysty maksamaan työttömälle samaa elintasoa kuin työssäkäyville.
Ei pidä unohtaa ottaa juomia siihen kylkeen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle se riittäisi jos ei olisi niin paljon terveysongelmia. Mutta minun pitää siitä maksaa ruoat, lääkkeet, vakuutukset, puhelin, vastike, sähköt ja vedet ym. Eikä ole koskaan tarvinnut tai ollut syytä varastaa mistään mitään. Sinulle se on sitä tilistä jäävää ylimääräistä rahaa jolla voit huvitella, reissata ja harrastaa. Minulla sitä ei ole ollenkaan, ei sentin killinkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narautin kossupullon varastajan kauan sitten. Nuori nahkatakkimies oli.
Jos kerran alkoholia vaivautuu varastamaan, niin miksi hemmettissä sitten varastaa sitä aivan kaikkein karmeimman makuista kuraviinaa, kun paljon paremman makuisiakin vodkia on saatavilla?
Täysveriselle alkoholistille se on sama, miltä se maistuu, kunhan siitä saa humalan päälle. Ei ne mieti, miltä mikäkin maistuu ja oisko joku muu paremman makuista, pääasia on humaltuminen, makuja ei edes mietitä. Sitten toiset ostavat sitä mihin rahat riittää, joku toinen varastaa ja joku muu sitten tekee juomansa itse. Erilaisiin juomatapoihin ja juomien hankintatapoihin opitaan ja totutaan. Osa juo sitten kalliisti, eli ostavat parhaita laatujuomia. Sitten naureskelevat maistellessaan sitä, kuinka jotkut viitsivät juoda pahan makuisia kuraviinoja, eivätkä älyä satsata laatuun. "Kun jättäisivät vaikka 20 halpapulloa ostamatta ja ostaisivat samalla rahalla tätä tällaista. Hymph, tuskin ovat koskaan edes kuulleet tästä paremmasta merkistä." sanoo joku arvostelevaan sävyyn ja purskahtaa sellaiseen kummalliseen nauruun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiotismi ja moukkamaisuus on vallalla.
Niinhän se näkyy Purrassa ja Orpossa kun pakottavat köyhät varastamaan. Saatana. 👿👿👿👿👿
Politiikot aiheuttaa että tulee enemmän köyhiä ja jos pieniä lapsia varsinkin niin mikään muu ei auta kuin ruoan varastaminen että edes lapset saavat ruokaa tekisin itse samaa jos rahat eivät riitä
Kapitalismi perustuu hyväksikäyttöön aka. orjuuteen,mikä on rikos ihmisyyttä vastaan,siksi rikkaan kauppiaan varastosta syöminen,itsensä hengissä pysymiseksi, on universaalisesti hyväksyttävää.
Ei suomessa tule tuollaista vaihtoehtoa vaan yleensä valinta on siinä että viitsiikö/kehtaako mennä ruinaamaan ruokaa ruokajakelusta tai sossusta ostoslappua tjsp vai varastaako jotain, ja nää jotka varastaa tekee sitä omasta mukavuudenhalustaan. Toki on myös ne, jotka varastaa ja myy nää varastamansa ja ostaa rahoilla huumeita/päihteitä.