Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?
Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.
Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen.
En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.
Kommentit (365)
Ei ole minullakaan ole hyvin mennyt. Olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6 lle.
Siis sulle on olemassa vain kaksi ääripäätä: lihava vs. treenattu? Olet kyllä oikeasti yksinkertainen. Minulle naisena riittää ihan tavallinen mies, ei tarvitse olla treenattu. Sitäpaitisi naamalla ja hiuksilla on paljon enemmän väliä; miellyttävillä kasvoilla ja tuuheilla hiuksilla saa kyllä pienen kaljamahankin anteeksi.
Eli täydellinen hiusrajako tarkoitat? Tuuheilla tummilla hiuksilla?
Tähän tason selvittämiseen on hyvä keino: postaa joku sinun näköisesi julkkis. Siihen on nettisivuja joilla voi hakea, eikä tarvitse omaa kuvaa laittaa tänne.
Normaalipainon yläraja on kyllä jo pullukka, sen voi sanoa jo ilmankin kuvaa.
"Siis sulle on olemassa vain kaksi ääripäätä: lihava vs. treenattu? Olet kyllä oikeasti yksinkertainen. Minulle naisena riittää ihan tavallinen mies, ei tarvitse olla treenattu. Sitäpaitisi naamalla ja hiuksilla on paljon enemmän väliä; miellyttävillä kasvoilla ja tuuheilla hiuksilla saa kyllä pienen kaljamahankin anteeksi."
Ei ole tuuheita hiuksia. Eli nyt jo kosahtaisi sinun (+92 prosentin naisista) kanssa, koska kalju estää pariutumisen. Eli sinunkin ulkoiset vaatimukset lähtevät samoista peruspilareista liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
- älä pidä sukupuolia vihollisina, vaan pidä miehiä lähtökohtaisesti kiinnostavina
- arvoi kertomiasi juttuja, mille ne vaikuttavat ulkopuolisen näkökulmasta
- arvioi miestä kriittisesti, mutta mieti myös miten parisuhde voisi tehdä toisen elämän entistä mukavammaksi
- kaikissa ihmisissä on vikoja, mieti mitkä ovat sinulle oikeasti tärkeitä asioita
- kuuntele toista ja ole läsnä, älä esim. räplää kännykkää
- erilaiset ihmiset voivat täydentää toisiaan
Mitä tarkoitat tuolla "mieti miten parisuhde voisi tehdä toisen elämän entistä mukavammaksi"?
Erilaisuus voi JOISSAIN ASIOISSA toimia noin, että täydennetään toisiaan, mutta hyvin monessa asiassa nimenomaan samankaltaisuus yhdistää paremmin. Se erilaisuus toimii sitten pienissä asioissa tai sellaisissa piirteissä, joissa kuitenkin erilaisuus on yhteensovitettavissa.
Vierailija kirjoitti: Tähän tason selvittämiseen on hyvä keino: postaa joku sinun näköisesi julkkis. Siihen on nettisivuja joilla voi hakea, eikä tarvitse omaa kuvaa laittaa tänne. Normaalipainon yläraja on kyllä jo pullukka, sen voi sanoa jo ilmankin kuvaa.
Kuten kirjoitin, vaikka saisin tietää oman tasoni, en silti osaisi arvioida yksittäisten miesten tasoja. En myöskään osaisi arvioida, ketkä ovat kanssani samaa tasoa. Ja sehän tässä varmaan olennaisempaa on. Ja itse olen normaalipainoinen, en lähelläkään normaalipainon ylärajaa. Tosin just nyt ei itselläni ole ajankohtaistakaan kumppanin etsiminen, mutta veikkaan että kaltaisiani naisia on aika paljon, jotka eivät näitä tasoja tiedä.
Ja miten jonkun julkkiksen kuva oikeasti voisi kertoa jonkun toisen tasosta? Mihin asioihin siis pitäisi verrata - kasvonpiirteisiin, vaatetyyliin, vartalotyyppiin??? Ja entä, jos oikeasti samannäköistä julkkista ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- älä pidä sukupuolia vihollisina, vaan pidä miehiä lähtökohtaisesti kiinnostavina
- arvioi miestä kriittisesti, mutta mieti myös miten parisuhde voisi tehdä toisen elämän entistä mukavammaksi
- kaikissa ihmisissä on vikoja, mieti mitkä ovat sinulle oikeasti tärkeitä asioita
Mitä tarkoitat tuolla "mieti miten parisuhde voisi tehdä toisen elämän entistä mukavammaksi"?
Erilaisuus voi JOISSAIN ASIOISSA toimia noin, että täydennetään toisiaan, mutta hyvin monessa asiassa nimenomaan samankaltaisuus yhdistää paremmin. Se erilaisuus toimii sitten pienissä asioissa tai sellaisissa piirteissä, joissa kuitenkin erilaisuus on yhteen
Itse ainakin parisuhteessa mietin, mitä voisin tehdä tai kuinka voisin kehittää itseäni jotta toisella olisi mukavempaa. En ole nössö, mutta mielellään yritän olla parempi puoliso.
Tuohon erilaisuuteen. Kyllähän toinen voi olla analyyttinen ja toinen empaattinen, toinen järjestelmällinen, toinen hetkessä elävä. Eivät nuo ole asioita, jotka ovat suhteen esteitä. Näin esimerkkinä. Kummankin vaan pitää ymmärtää toista ja tehdä joissain kohdissa kompromisseja.
Kaikki feikki täytteet ja hiusten pidennykset ei pitemmän päälle kiinnosta. Ei etenkään huuli ja tissitäytteet. Pakaroista puhumattakaan.
Ymmärtäkää vihdoin ettei lyhyt tanttatukka ole viehättävä, etenkään nuorella ylipainoisella. Eikä ole muuten tatuoinnit ja oudot voimaannuttavat värit tukassa.
Minä olen 55 vuotias kaunotar.
Luomu c kuppi
70 kg/170 cm
Hoikka vyötärö
Isot siniset silmät
Pitkät paksut raidoitetut hiukset.
Minulla on pahoja mt-ongelmia
Äiti löi ja piti nälässä.
Saatan saada raivokohtauksia.
Silti olen ulospäinsuuntautunut ja hymyilen.
Olen vela.
Minulla on säästöjä ja työpaikka.
En saa orgasmia yhdynnässä.
Olen älykäs ja luen paljon.
Millaisen miehen saisin näillä spekseillä?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 55 vuotias kaunotar.
Luomu c kuppi
70 kg/170 cm
Hoikka vyötärö
Isot siniset silmät
Pitkät paksut raidoitetut hiukset.
Minulla on pahoja mt-ongelmia
Äiti löi ja piti nälässä.
Saatan saada raivokohtauksia.
Silti olen ulospäinsuuntautunut ja hymyilen.
Olen vela.
Minulla on säästöjä ja työpaikka.
En saa orgasmia yhdynnässä.
Olen älykäs ja luen paljon.
Millaisen miehen saisin näillä spekseillä?
En ole asseksuaali
Viehätyn miehistä
Onneksi minulla on 35 vuoden liitto
Kukaan ei varmaan minua huolisi
Näiden tekstien perusteella...
Ap
Kauhistuttavia kommentteja.
Olen tosin miettinyt
Rakastaako ruma lihava tavispariskunta toisiaan.
Vai onko helpompaa
On lapset
On joku nainen/mies
Saa olla läski ja ruma
Ap ..voipi olla että ilman jäät
Olet vanha
Olet seinätapettia
Oletko hyvä sängyssä?
Ainoa toivosi on beeta mies jonka hurmaat seksillä.
Vierailija kirjoitti:
Olet vanha
Olet seinätapettia
Oletko hyvä sängyssä?
Mutta kaikki maailman miehet ovat ikuisesti nuoria?
Vierailija kirjoitti:
Siis sulle on olemassa vain kaksi ääripäätä: lihava vs. treenattu? Olet kyllä oikeasti yksinkertainen. Minulle naisena riittää ihan tavallinen mies, ei tarvitse olla treenattu. Sitäpaitisi naamalla ja hiuksilla on paljon enemmän väliä; miellyttävillä kasvoilla ja tuuheilla hiuksilla saa kyllä pienen kaljamahankin anteeksi.
Eli täydellinen hiusrajako tarkoitat? Tuuheilla tummilla hiuksilla?
Miksi jankkaat tuota tummaa ja pitkää? Minä olen aina preferoinut vaaleita miehiä, eikä jotkut hongankolistajat voisi vähempää kiinnostaa. Joku 166-170cm on ihan riittävä pituus miehelle. Edelleen: kun puhutaan ulkonäöstä, naama ratkaisee.
Christiiina kirjoitti:
Ei ole minullakaan ole hyvin mennyt. Olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit ja minä taasen annoin pakit 6 lle.
Seuraan
Vierailija kirjoitti:
Kuten kirjoitin, vaikka saisin tietää oman tasoni, en silti osaisi arvioida yksittäisten miesten tasoja. En myöskään osaisi arvioida, ketkä ovat kanssani samaa tasoa. Ja sehän tässä varmaan olennaisempaa on.
...
Ja miten jonkun julkkiksen kuva oikeasti voisi kertoa jonkun toisen tasosta? Mihin asioihin siis pitäisi verrata - kasvonpiirteisiin, vaatetyyliin, vartalotyyppiin??? Ja entä, jos oikeasti samannäköistä julkkista ei löydy.
Tuohon ensimmäiseen, pyydä miespuoliselta kaverilta mielipidettä. Toiseen, ne saitit joilla voi hakea samannäköisiä julkkiksia toimivat kasvonpiirteillä, kroppaa osaa itsekin sanoa kenellä on samanlainen. Vaatteet taas eivät kiinnosta miehiä, sillä ei ole juuri väliä mikä tyyli sattuu olemaan.
Jos ei ollenkaan löydy ketään, niin juu sitten on vaikeampi sanoa anonyymisti.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä neuvon sua ap näin. Ihan ekana mieti oma tasosi eli se kuinka kaunis olet, ole rehellinen itsellesi eli jos et ole kovin kaunis niin myönnä se itsellesi. Heti kun olet oman tasosi ymmärtänyt realistisesti niin sen jälkeen ala etsimään miehiä jotka vastaa omaa tasoasi. Ne komeat,pitkät ja korkeakoulutetut miehet on niitä tasokkaimpia joten riittääkö rahkeesi niihin vai ei? Jos ei riitä niin tingi sitten vaatimuksistasi jos haluat löytää miehen.
Olen itse 6/10 tasoa oleva mies eli keskitasoa.
Olen eri, mutta jo tämä on vaikeaa. Entä jos on kauniskasvoinen pullukka? Mitä tasoa? Entä ei niin viehättävä, siis kasvoiltaan, mutta hyväkroppainen? Miehet ilmeisesti pitävät jälkimmäistä viehättävämpänä, mutta naisen on mahdotonta arvioida omaa tasoaan, vaikka olisi kuinka rehellinen. Hyvännäköinen ihminen on nätti kasvoiltaan ja hyväkroppainen, sen tiedämme kaikki, mutta miten suurin osa ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten kirjoitin, vaikka saisin tietää oman tasoni, en silti osaisi arvioida yksittäisten miesten tasoja. En myöskään osaisi arvioida, ketkä ovat kanssani samaa tasoa. Ja sehän tässä varmaan olennaisempaa on.
...
Tuohon ensimmäiseen, pyydä miespuoliselta kaverilta mielipidettä. Toiseen, ne saitit joilla voi hakea samannäköisiä julkkiksia toimivat kasvonpiirteillä, kroppaa osaa itsekin sanoa kenellä on samanlainen. Vaatteet taas eivät kiinnosta miehiä, sillä ei ole juuri väliä mikä tyyli sattuu olemaan. Jos ei ollenkaan löydy ketään, niin juu sitten on vaikeampi sanoa anonyymisti.
Entä jos omat miespuoliset kaverit eivät mieti tasoteorioita? Ja jos oma kokemus on se, että joku mies on sanonut kuumaksi ja toinen antanut pakit, niin mikä on taso - joku keskiarvo noista, vai pitääkö vain valita sanojan mukaan, onko hot vai not?
Vierailija kirjoitti:
Olet vanha
Olet seinätapettia
Oletko hyvä sängyssä?
Tuo "hyvä sängyssä" on myös vähän tapauskohtaista, Itse en ole ap eikä ole pariutumisongelmia, mutta oma kokemukseni on kyllä se, että sama ihminen voi jonkun mielestä olla hyvä ja toisen mielestä huono. Tähän vaikuttaa niin paljon se, millaisia mieltymyksiä ihmisillä on, kenen kanssa ollaan seksuaalisesti samanhenkisiä ja kenen kanssa seksissä synkkaa hyvin. Joku voi olla teknisesti hyvinkin taitava seksissä, mutta sitten kun kohdalle osuu joku, jonka mieltymykset ovatkin jotain ihan muuta, voi tämä kokea sen taitavankin tylsänä. Esim. jos on täysin erilaiset fetissit ja täysin erilaiset toiveet.
Mutta tämä vain tällaisena ohis-huomiona.