Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?

Vierailija
15.01.2024 |

Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.

Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen. 

En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.

Kommentit (365)

Vierailija
121/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele meikkaamaan hyvin.

Hanki silikonitissit. 

Ala käymään salilla, erityisesti peräpään treenaus.

Käytä mahdollisimman paljon siroja korolla varustettuja kenkiä, avoimia kaula-aukkoja, hameita.

Irtoripset, valkaise hiukset, vahaa tuhero pois, kainalot, sääret.

Vaikka et haluaisi sitä kuulla, tuollaisia asioita tekee ne naiset jotka saavat miehiä ja pääsevät valitsemaan parhaista.

Huomaa heti, että käsityksesi naisista perustuu p*rnofilmeihin.

Vierailija
122/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi ajatellakaan muoviosista ja täytteistä kasattua naista joka vielä on itseään täynnä. Minuun osuu ihan tavallisen oloinen nainen joka ei yritä olla jotain muuta kuin mitä oikeasti on. Pieni ylipaino tai jokin muu persoonallinen ominaisuus ei ole haitta. Tärkeintä on aito naisellisuus ja hymyilevä persoonallisuus. Eli ihan tavallinen nainen on mielestäni kaikkein kaunein ja haluttavinta seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan vielä ihastunut naiseen, joka olisi jotenkin sisäisesti hehkunut, mutta ei olisi ulkoisesti viehättänyt minua. Oli sukupuoli mikä tahansa: ulkonäkö ratkaisee kaiken.

Et olekaan, enkä tarkoitakaan sitä. Ulkonäkö vaan on muutakin kuin syntymäominaisuudet. Väitän, että et olisi edes huomannut lähtökohtaisesti ulkoisesti viehättävää naista, jos tämä nainen on esimerkiksi henkisesti niin romuna, että hänelle on tullut ällöttäviä paiseita naamaan. Tai hän on käyttänyt suonensisäisiä huumeita ja raivoaa vartijoille kaupassa. Kauneus hukkuu näiden henkisten asioiden alle. 

Voin kertoa oman tarinani. Minulla oli tietty miestyyppi, ulkoiset mieltymykset. Tutustuin työkaverina mieheen, joka ei ollut ulkoisesti ollenkaan tyyppiäni, eikä siis kiinnostanut romanttisesti. Mutta hän oli todella hyvä tyyppi muuten. Lopulta huomasin olevani toivottoman ihas

Ei ollut :D Miestyyppini oli  hintelä, feminiininen ja siro. Nörttimäinen. 

Vierailija
124/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan vielä ihastunut naiseen, joka olisi jotenkin sisäisesti hehkunut, mutta ei olisi ulkoisesti viehättänyt minua. Oli sukupuoli mikä tahansa: ulkonäkö ratkaisee kaiken.

Et olekaan, enkä tarkoitakaan sitä. Ulkonäkö vaan on muutakin kuin syntymäominaisuudet. Väitän, että et olisi edes huomannut lähtökohtaisesti ulkoisesti viehättävää naista, jos tämä nainen on esimerkiksi henkisesti niin romuna, että hänelle on tullut ällöttäviä paiseita naamaan. Tai hän on käyttänyt suonensisäisiä huumeita ja raivoaa vartijoille kaupassa. Kauneus hukkuu näiden henkisten asioiden alle. 

Voin kertoa oman tarinani. Minulla oli tietty miestyyppi, ulkoiset mieltymykset. Tutustuin työkaverina mieheen, joka ei ollut ulkoisesti ollenkaan tyyppiäni, eikä siis kiinnostanut romanttisesti. Mutta hän oli todella hyvä tyyppi muuten. Lopulta huomasin olevani toivottoman ihas

"Olen kuullut niin monien naisten sanovan tuota samaa, miten "mies muuttui komeaksi", kun olivat tutustuneet. Ja mies on ollut todellisuudessa koko ajan komea."

Näin minäkin nämä tarinat tulkitsen. Se mies oli alun alkaenkin komea, eikä siis todellisuudessa mitenkään maagisesti yhtäkkiä muuttunut kyseisen naisen silmissä komeaksi. 

Vierailija
125/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ollut :D Miestyyppini oli  hintelä, feminiininen ja siro. Nörttimäinen. "

Epäilen vahvasti sanomasi todenperäisyyttä.

Vierailija
126/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäile vaan. Olen tottunut kyynikoihin, jotka eivät millään usko aitouteeni, koska näkevät itse asiat niin mustavalkoisesti. Totuus on, että me ihmiset todella olemme erilaisia ja haluamme eri asioita. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä jne. Maailma olisi todella ankea paikka, jos kaikki olisivat toistensa kopioita. 

Vierailija
127/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäile vaan. Olen tottunut kyynikoihin, jotka eivät millään usko aitouteeni, koska näkevät itse asiat niin mustavalkoisesti. Totuus on, että me ihmiset todella olemme erilaisia ja haluamme eri asioita. Yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä jne. Maailma olisi todella ankea paikka, jos kaikki olisivat toistensa kopioita. 

Yksi tykkää siitä, ja toinen tuosta, mutta suurin osa naisista pitää Johnny Deppin (nuoremman), Brad Pittin (nuoremman) ja Jason Momoan (nuoremman) näköisistä miehistä.

Vierailija
128/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ja naiset pitävät itsevarmuudesta. 

Mielestäni käytät väärää sanaa. Itsevarmuus on jotain päälleliimattua ja usein teeskenneltyä. Narsisti on itsevarma, muttei hyväksy itseään eikä ole aito.

Oikeastihan ihmisissä viehättää aitous ja itseLUOTTAMUS, joka kumpuaa itsensä tuntemisesta ja hyväksymisestä. Minä olen tällainen ja kelpaan näin, ja niin kelpaat sinäkin. Se säteilee ulospäin.

Vierailija
129/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsevarmuus ja se että viihtyy omassa kropassa oli sellainen millainen tahansa, saavat miehen kuin miehen rakastumaan.

M36

Yksikään nainen ei ole vielä muuttunut kauniiksi sen takia, että nainen on itsevarma. Päinvastoin, nainen on pysynyt itsevarmana pelottavana ja etäisenä, oli minkä näköinen tahansa.

Vierailija
130/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa oman tarinani. Minulla oli tietty miestyyppi, ulkoiset mieltymykset. Tutustuin työkaverina mieheen, joka ei ollut ulkoisesti ollenkaan tyyppiäni, eikä siis kiinnostanut romanttisesti. Mutta hän oli todella hyvä tyyp

Vai niin. Omalla kohdallani näin kuitenkin kävi, enkä pidä itseäni niin uniikkina lumihiutaleena, etteikö näin voisi käydä muillekin. Tinderiä ei tuohon aikaan ollut edes olemassa. Paljolta olenkin säästynyt, kun tapasin mieheni ennen tinderiä. Soisin muillekin, kuten Ap:lle aidon rakkauden. Tiedän, etten voi sitä hänen puolestaan järjestää, mutta parhaani mukaan yritän täällä auttaa. 

Vierailija
131/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut niin monien naisten sanovan tuota samaa, miten "mies muuttui komeaksi", kun olivat tutustuneet. Ja mies on ollut todellisuudessa koko ajan komea. Tinderistä valittu selkeiden peruspreferenssien mukaan ja sitten on vain näiden peruspreferenssien hyväksynnän jälkeen todettu myös persoona sopivaksi. Eli se yksi ja sama miestyyppi.

Ihmisen voi kyllä nähdä eri tavoin, kun tutustuu. Ainakaan naisille seksuaalinen vetovoima harvoin on pelkkää ulkonäköä, vaan keskenäinen kommunikointi, flirtin toimivuus, moni muukin asia vaikuttaa. Usein nämä, jotka sanovat miehen "muuttuneen komeaksi" tarkoittavatkin todennäköisesti, että seksuaalinen vetovoima heräsi. Ihminen kokee fyysisesti miellyttäväksi sellaisen, joka vetää seksuaalisesti puoleensa, ja silloin koetaan tämän "muuttuneen komeaksi". Suurimmalla osalla on kumppanina ihan tavallisia ihmisiä, sellaisia, jotka eivät muiden mielestä erotu massasta mitenkään, mutta silti kumppaninsa kokevat heidät hyvännäköisiksi. Se johtuu juuri tästä kahden ihmisen välillä olevasta vetovoimasta.

Se ei tietysti tarkoita sitä, etteikö ulkonäöllä olisi mitään merkitystä, eikä se vetovoima voi kohdistua ihan kehen tahansa. Mutta pointti on se, että siihen vaikuttaa aika moni muukin asia kuin ulkonäkö. Ja toisaalta kun seksuaalinen halu on vähän eläimellisempää kuin esteettinen silmä, niin välttämättä ei edes koeta seksikkäimmäksi tai yleensä puoleensavetäväksi jotain esteettisesti täydellistä mallipoikaa.

Usein ihmiset eivät myöskään tiedosta kaikkea omaan seksuaaliseen haluun liittyvää. Eli tietoisesti saatetaan ihailla jotain yleisen standardin mukaan komeaa ja siis esteettisesti täydellistä miestä, mutta oma eläimellinen puoli vetää sitten johonkin muuhun suuntaan.

Vierailija
132/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että se kipinän puute on johtunut juuri ulkonäöstä? En minäkään treffeillä automaattisesti halua edetä seuraaville treffeille vaikka vastapuoli olisikin hyvännäköinen jos vaikka olen huomannut eroja meidän arvomaailmassa tai huumorintajussa. Eli kumppaniehdokas voi periaatteessa olla ihan ok henkilö, mutta ei ole vain sopiva kumppani juuri minulle.

Vierailija
133/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut niin monien naisten sanovan tuota samaa, miten "mies muuttui komeaksi", kun olivat tutustuneet. Ja mies on ollut todellisuudessa koko ajan komea. Tinderistä valittu selkeiden peruspreferenssien mukaan ja sitten on vain näiden peruspreferenssien hyväksynnän jälkeen todettu myös persoona sopivaksi. Eli se yksi ja sama miestyyppi.

Ihmisen voi kyllä nähdä eri tavoin, kun tutustuu. Ainakaan naisille seksuaalinen vetovoima harvoin on pelkkää ulkonäköä, vaan keskenäinen kommunikointi, flirtin toimivuus, moni muukin asia vaikuttaa. Usein nämä, jotka sanovat miehen "muuttuneen komeaksi" tarkoittavatkin todennäköisesti, että seksuaalinen vetovoima heräsi. Ihminen kokee fyysisesti miellyttäväksi sellaisen, joka vetää seksuaalisesti puoleensa, ja silloin koetaan tämän "muuttuneen komeaksi". Suurimmalla osalla on kumppanina ihan tavallisia ihmisiä, sellaisia, jo

Nainen näkee aina miehessä ulkonäön ja hyväksyy miehen sen kautta. Mitään persoonallisuutta miehellä ei edes romanttisessa mielessä ole, ennen kuin nainen on hyväksynyt miehen ulkonäön. Tuo "ainakaan" naisille on ihan turhaa potaskaa.

Vierailija
134/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen on pakko olla provo. Oma kriteerini on että nainen on oma itsensä. M56

Vierailija
135/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tykkää siitä, ja toinen tuosta, mutta suurin osa naisista pitää Johnny Deppin (nuoremman), Brad Pittin (nuoremman) ja Jason Momoan (nuoremman) näköisistä miehistä.

Saat ajatella näin, se on oma häviösi. Itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa tuon näköiset miehet, paitsi jos ovat kiinnostavia ihmisiä. Jos nyt pitää joku näyttelijä sanoa, mieheni näyttää nuoremmalta Daniel Day-Lewisiltä silmälaseilla. Kyllä, silmälaseilla. Ne on hot. Alfan näköiset miehet on kyllä yrittäneet pokailla minua, mutta ei heillä ole mitään jakoa, kun on löytänyt aidon rakkauden. Sinulle toivon samaa, vilpittömästi  

Vierailija
136/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulitäytteet näyttääkin hyvältä vain naisten mielestä kuten anoreksia.

Vierailija
137/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda kaikki itsellesi luonnoton ja keskity tuomaan esille parhaita puoliasi ja omaa itseäsi. Jos et tykkää meikata niin älä meikkaa. Vältä hajusteita ja käy suihkussa. Pukeudu omannäköisiisi puhtaisiin ja mukaviin tilanteeseen sopiviin vaatteisiin.

Tärkeintä on, että uskot muiden pitävän juuri sinusta omana itsenäsi.

Vierailija
138/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä jää nyt jotain oleellista kertomatta. Ap:n kuvaamilla ominaisuuksilla pitäisi miestä tulla ovista ja ikkunoista. Jos ei tärppää, niin tuntuu käsittämättömältä. Ehkä ap haluaa mehen vain parhaasta 1% ryhmästä tms., mikä selittää vaikeudet.

Mitä ihmetä sekoilet? Ap. on korkeintaan keskiverto, ei sellaisilla naisilla tulvi miehiä ovista ja ikkunoista.

Vierailija
139/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen näkee aina miehessä ulkonäön ja hyväksyy miehen sen kautta. Mitään persoonallisuutta ei miehellä edes romanttisessa mielessä ole, ennen kuin nainen on hyväksynyt miehen ulkonäön. Tuo "ainakaan" naisille on ihan turhaa potaskaa." 

Harhaista tekstiä, harhainen maailmankuva. Mites sitten ne kauniit naiset, jotka ottavat ruman ja vanhan, mutta rikkaan miehen? Lienee turhaa edes yrittää puhua sinulle aidosta rakkaudesta. Mitä tiukemmin pidät kiinni käsityksistäsi, sitä kauemmas rakkaus kaikkoaa. 

Vierailija
140/365 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nainen näkee aina miehessä ulkonäön ja hyväksyy miehen sen kautta. Mitään persoonallisuutta ei miehellä edes romanttisessa mielessä ole, ennen kuin nainen on hyväksynyt miehen ulkonäön. Tuo "ainakaan" naisille on ihan turhaa potaskaa." 

Harhaista tekstiä, harhainen maailmankuva. Mites sitten ne kauniit naiset, jotka ottavat ruman ja vanhan, mutta rikkaan miehen? Lienee turhaa edes yrittää puhua sinulle aidosta rakkaudesta. Mitä tiukemmin pidät kiinni käsityksistäsi, sitä kauemmas rakkaus kaikkoaa. 

Koska raha on se kompensoiva asia. Totta kai raha tekee kuviosta ihan eri asian. Mutta nyt jos puhutaan ihan tavallisten ihmisten pariutumisesta, niin ulkonäkö on se, mikä on ihan ykkösasia.