Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?

Vierailija
15.01.2024 |

Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.

Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen. 

En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.

Kommentit (365)

Vierailija
361/365 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nsmiehet Suomessa tykkäävät nsmiehistä. Niiden persaukoista.

This in Homolandia.

Tätä faktaa nyt vuosien kuluessa rummutettu ja hehkutettu ylpeyden aiheena ja tietentahtoen ihan ympäri maailman. 

Suomalais"miehille" naureskellaan.

Hävettää suomalaisuus.

Onneksi olen feminiininen Nainen ja pidän Miehistä enkä puppeleista.

Vierailija
362/365 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miehiä, jotka ovat haluttuja naisten keskuudessa. Heillä on varaa valita sellainen mistä tykkäävät. Katso minkälainen se nainen on. Sellaisista miehet tykkää.

Eli: Kaunis, naisellinen ja naisellisesti pukeutuva, pitkät paksut hiukset, hymyilevä, hoikka, seksikäs ja usein nuori tai miestä nuorempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/365 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaino, avoimuus, rehellisyys, yhteiset tavoitteet keskusteluun päästyä ja yhteiset kiinnostuksen kohteen. Myös tuntuu tehoavan sellainen maanläheisyys ja jalat maassa oleminen, jos mielessä on tasapainoinen kumppani.

Vierailija
364/365 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla, kuin miten mies lisää viehättävyyttään naisen silmissä: kehittämällä ulkonäköään ihanteiden mukaiseksi niin pitkälle, kuin mahdollista.

Vierailija
365/365 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti miehiä, jotka ovat haluttuja naisten keskuudessa. Heillä on varaa valita sellainen mistä tykkäävät. Katso minkälainen se nainen on. Sellaisista miehet tykkää.

Eli: Kaunis, naisellinen ja naisellisesti pukeutuva, pitkät paksut hiukset, hymyilevä, hoikka, seksikäs ja usein nuori tai miestä nuorempi. 

Myös aika monet sellaiset naiset, jotka eivät noita kriteerejä täytä, ovat onnistuneet saamaan parisuhteen..