Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?

Vierailija
15.01.2024 |

Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.

Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen. 

En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.

Kommentit (546)

Vierailija
361/546 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nsmiehet Suomessa tykkäävät nsmiehistä. Niiden persaukoista.

This in Homolandia.

Tätä faktaa nyt vuosien kuluessa rummutettu ja hehkutettu ylpeyden aiheena ja tietentahtoen ihan ympäri maailman. 

Suomalais"miehille" naureskellaan.

Hävettää suomalaisuus.

Onneksi olen feminiininen Nainen ja pidän Miehistä enkä puppeleista.

Vierailija
362/546 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miehiä, jotka ovat haluttuja naisten keskuudessa. Heillä on varaa valita sellainen mistä tykkäävät. Katso minkälainen se nainen on. Sellaisista miehet tykkää.

Eli: Kaunis, naisellinen ja naisellisesti pukeutuva, pitkät paksut hiukset, hymyilevä, hoikka, seksikäs ja usein nuori tai miestä nuorempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/546 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipaino, avoimuus, rehellisyys, yhteiset tavoitteet keskusteluun päästyä ja yhteiset kiinnostuksen kohteen. Myös tuntuu tehoavan sellainen maanläheisyys ja jalat maassa oleminen, jos mielessä on tasapainoinen kumppani.

Vierailija
364/546 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla, kuin miten mies lisää viehättävyyttään naisen silmissä: kehittämällä ulkonäköään ihanteiden mukaiseksi niin pitkälle, kuin mahdollista.

Vierailija
365/546 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti miehiä, jotka ovat haluttuja naisten keskuudessa. Heillä on varaa valita sellainen mistä tykkäävät. Katso minkälainen se nainen on. Sellaisista miehet tykkää.

Eli: Kaunis, naisellinen ja naisellisesti pukeutuva, pitkät paksut hiukset, hymyilevä, hoikka, seksikäs ja usein nuori tai miestä nuorempi. 

Myös aika monet sellaiset naiset, jotka eivät noita kriteerejä täytä, ovat onnistuneet saamaan parisuhteen..

Vierailija
366/546 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös aika monet sellaiset naiset, jotka eivät noita kriteerejä täytä, ovat onnistuneet saamaan parisuhteen..

Juu, nyt kannattaa mennä sinne Prismaan katsomaan, miltä pariskunnat näyttävät. Ei parisuhde ole kiinni huulitäytteistä tai iästä. 

Vierailija
367/546 |
29.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No treffeille pitää panostaa pienellä meikillä ja näteillä vaatteilla jotka tuntuu itselle hyvältä. Hyvään kevyeen tuoksuun kannattaa panostaa. Se antaa miehelle huolitellun vaikutelman ja jättää hormonien kautta yllättävän vahvan muistijäljen aivoihin.

Tärkeintä on hymy ja nauravaisuus sekä itsetunto.

Sinun ei tarvitse "saada" epätoivoisesti ketään vaan

"Minä olen minä, sinä olet sinä ja vasta sitten katsotaan sovitaanko yhteen" -mentaliteetilla.

Vierailija
368/546 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut nsmiehet Suomessa tykkäävät nsmiehistä. Niiden persaukoista.

This in Homolandia.

Tätä faktaa nyt vuosien kuluessa rummutettu ja hehkutettu ylpeyden aiheena ja tietentahtoen ihan ympäri maailman. 

Suomalais"miehille" naureskellaan.

Hävettää suomalaisuus.

Onneksi olen feminiininen Nainen ja pidän Miehistä enkä puppeleista.

Tereveisin Anu Saukko

Vierailija
369/546 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvä ja monisyinen kysymys! Viehättävyys ei ole pelkästään ulkonäköä, vaan siihen vaikuttavat myös käytös, itsevarmuus ja kokonaisvaltainen olemus. Tässä muutamia vinkkejä, jotka perustuvat psykologisiin ja sosiaalisiin havaintoihin:

1. Panosta itsevarmuuteen

Itsevarmuus on yksi viehättävimmistä piirteistä. Se ei tarkoita ylimielisyyttä, vaan sitä, että olet sinut itsesi kanssa.

Hyvä ryhti ja avoin kehonkieli viestivät varmuutta.

2. Huolehdi hyvinvoinnista

Terveellinen ruokavalio, liikunta ja riittävä uni näkyvät ulospäin.

Hyvä olo heijastuu kasvoilta ja olemuksesta.

3. Kiinnitä huomiota tyyliin

Pukeudu niin, että tunnet olosi mukavaksi ja itsevarmaksi.

Siisteys ja huoliteltu ulkonäkö ovat tärkeitä, mutta ei tarvitse olla täydellinen.

4. Sosiaalinen viehätys

Hymy ja ystävällisyys tekevät suuren vaikutuksen.

Kuuntele aidosti ja ole kiinnostunut toisista se luo vetovoimaa.

5. Kehitä omia intohimoja

Ihmiset kokevat kiinnostavaksi ne, joilla on harrastuksia ja tavoitteita.

Kun olet innostunut jostain, se tekee sinusta energisemmän ja viehättävämmän.

Vierailija
370/546 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hillitty meikki, hame tai mekko, edes viiden sentin korot. Mae West antoi hyvän vinkin: "Älä itke miehen perään. Seuraava lankeaa hymyysi."

Vierailija
371/546 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä miehen aloitus? En ole koskaan kuullut miesten käyttävän naisesta, että ei ole kipinää. Miten tällaiseen keskusteluun on edes päädytty? Et kai ole vinkunut miesten perään?

Jos tosiaan olet nainen, niin nosta rimaa. Anna miehen aina pyytää seuraaville treffeille, jos ei mitään kuulu, niin unohda ja siirry seuraavaan. Tapaile vain miehiä, joiden kanssa sinulla on tarpeeksi yhteistä. Moni etsii vain seksiä, mikä tekee deittailusta hankalaa. Eteenpäin vain kunnes oikea löytyy. Ikä ei ole este parisuhteelle. Ihmiset pariutuu vielä eläkkeelläkin.

Tiedoksesi: Keski-iässä miesten vakkari kommentti naiselle on että oot kiva mut ei tullut sitä kipinää tai kemiaa. Syitä  monia tuon lauseen taustalla. Mutta toisin kuin tällä palstalla ainoana totuutena väitetään, miehet eivät anna pakkeja treffeillä vain siksi että naisen ulkonäössä jokin mättää. Välillä voi olla niin että kivannäköinen, urheilullinen, hyvin toimeentuleva, itsenäinen ja vahva nainen on vähän  pelottava ja koetaan haastavaksi. Näin erityisesti jos miehellä on epävarmuutta itsestään. Kyllä sellaiset vähän avuttoman oloiset ja lähes lapsen kokoiset pienet naiset saa helposti buustattua miehen itsetuntoa.

Vierailija
372/546 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä ja monisyinen kysymys! Viehättävyys ei ole pelkästään ulkonäköä, vaan siihen vaikuttavat myös käytös, itsevarmuus ja kokonaisvaltainen olemus. Tässä muutamia vinkkejä, jotka perustuvat psykologisiin ja sosiaalisiin havaintoihin:

1. Panosta itsevarmuuteen

Itsevarmuus on yksi viehättävimmistä piirteistä. Se ei tarkoita ylimielisyyttä, vaan sitä, että olet sinut itsesi kanssa.

Hyvä ryhti ja avoin kehonkieli viestivät varmuutta.

2. Huolehdi hyvinvoinnista

Terveellinen ruokavalio, liikunta ja riittävä uni näkyvät ulospäin.

Hyvä olo heijastuu kasvoilta ja olemuksesta.

3. Kiinnitä huomiota tyyliin

Pukeudu niin, että tunnet olosi mukavaksi ja itsevarmaksi.

Siisteys ja huoliteltu ulkonäkö ovat tärkeitä, mutta ei tarvitse olla täydellinen.

4. Sosiaalinen viehätys

Hymy ja ystävällisyys tekevät suuren vaikut

--> ihan hiton hyviä pointteja, tunnistin itseni jokaisesta, olen vaan jostain systä yhä sinkku 53v. Tosin on minulla ollut muutamiakin potentiaalisia ehdokkaita mutta ne ehtivät aina häipyä ennen kun minä lämpenen yhtään.

Lisäksi, minulla on tullut tunne että miehet pelkää (tai jotenkin vieroksuu) itsevarmoja, työssä menestyneitä, hyvin toimeentulevia, koulutettuja, ns emotionaalisetsi vahvoja naisia, koska minun kaltaiset naiset ei kuulemma tarvitse miestä mihinkään (näin on minulle jopa sanottu). Mies kokee helposti jäävänsä alakynteen ja se ei ole hyvä kombinaatio. Tai sitten minä olen vaan tavannut vääriä miehiä.

Tuon yllä olevan listan lisäksi voisin omasta kokemuksesta piirteen nro 5.

- pyri tekemään miehen olo sellaiseksi että hän luulee sinun tarvitsevan häntä. Kysy häneltä asioita vaikka itse tietäisit vastauksen, kysy edes mielipidettä, anna hänen päättää edes jotain, tee asioita hänen mieliksi vaikket siitä itse tykkäisikään. Leiki joskus vaikka (sopivassa tilanteessa) oikeasti vähän avutonta. Miehen pitää saada tuntea olevansa tarpeellinen. 

Vierailija
373/546 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaan tietäjät tietävät

Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.

Näin meillä Babyloniassa.

Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.

On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.

Vierailija
374/546 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla miestä kohtaan antautuvainen ja alistuvainen. 

T. M55. 

Vierailija
375/546 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella"

No tässä on aika selvä parannuksen paikka. Treenaa vartalosi timmiksi. Harva mies katsoo karsaasti hoikkaa kroppaa ja timmiä takapuolta. Koska niin moni on nykyään tukeva, hoikat naiset erottuvat edukseen.

Vierailija
376/546 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainon ylärajalla oleva tiimalasikroppainen pitkähiuksinen kun olet 50v täytettyäsi, niin alkaa kuhina käymään. Ei näin paljon huomiota tullut vielä pari vuotta sitten. Sama koko, samat hiukset oli silloinkin. En tiedä mikä on muuttunut. 10v nuorempien huomio hämmentää. Ja kyllä, panen. En edes halua parisuhdetta. Olen 52v nyt.

Vierailija
377/546 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti millaisen miehen haluat? Mikä sulle oikeasti sopii? Elämäntapa, harrastukset? 

Älä ajattele, että sun pitää miellyttää kaikkia miehiä, vaan etsi niitä sulle sopivia miehiä. Missä ne liikkuu, mitä tekee, missä niitä voi tavata?

Haluan savuttoman, liikunnallisen, rehellisen ja muutenkin kunnollisen miehen.

Ap

Olisko noi sun omat kriteerit liian tiukkoja. Sitäpaitsi kuulostaa siltä, että haluat jonkun elokuvahahmon. 

Vierailija
378/546 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt hame.

Vierailija
379/546 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun mielestä mies on siis tyhmä ja sitä pitää vähän vedättää? Aika hyvä ns gold diggerin käsikirjasta. 

Vierailija
380/546 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittämällä munaa helikopterina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän