Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?
Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.
Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen.
En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.
Kommentit (541)
Miehen näkökulmasta joka ollut nyt 7v yhdessä tyttöystävän kanssa onnellisesti ajattelin että voisin vähän antaa omaa näkökulmaani tähän :)
Ensimmäinen neuvo: harkitse että aloittaisit salilla käymisen, MUTTA ennenkuin tuomitset mut niin anna mun selittää. Ei ole kenellekkään salaisuus, että miehet menevät sekaisin hyväkroppaisista naisista, joten se ihan automaattisesti tulee jo boostaamaan sun "markkina-arvoa" deittimaailmassa (vihaan tuota sanaa, mutta tälläsessä maailmassa elämme). Mutta se toinen syy miksi kehotan vahvasti tätä on, koska kun alat huomaamaan tuloksia ja muutoksia parempaan päin kropassasi niin tulet myös samalla vähintäänkin alitajuisesti kohottamaan itsetuntoasi. Tällä on aivan järkyttävän suuri vaikutus siihen miten myös keskustelet miesten kanssa kun olet sujut itsesi kanssa, etkä mieti kokoajan että olisit jotenkin huonompi ihminen kuin muut. Ja puhun myös kokemuksesta. Aloitusviestistäsi huokuu vähän sellainen fiilis, että et ole vielä oikein oppinut rakastamaan itseäsi, mutta hyvä uutinen on se, että sen voi muuttaa! :)
Kuulostaa myös siltä, että olet jo ihan hyvä kuuntelemaan, etkä mitenkään itsekeskeinen niin tämä asia jo kunnossa!
Älä ihmeessä lähe mihinkään huulitäytepaskaan tai tälläiseen mukaan, et todellakaan tulisi oikeaa rakkautta sillä edesauttamaan pätkääkään.
Koita myös treffeillä, ei välttämättä ensimmäisillä mutta joillakin saada mies vähäsen avautumaan omasta tunnemaailmastaan. Todella monet miehet eivät uskalla alkaa puhua tunteistaan oma-aloitteisesti, mutta mikäli teet ensimmäisen siirron itse ja aidosti, saattaa olla että mies vähäsen laskee sitä luonnollista tunne-muuriaan, mikä taas luonnostaan saa hänet tuntemaan että suhun voisi kenties luottaa. Jos saat miehen sellaiseen tilaan, että hän pitää sinua viehättävänä ja myös että olet aidosti hyvä henkilö johon hän voisi luottaa niin olet jo melkein voittanut siinä vaiheessa. Mikään ei tuo samanlaista stressin vähennystä kuin se, että pystyy vaikka käpertymään sellaisen naisen syliin joka oikeasti välittää hänestä eikä tuomitse jos hän näyttää tunteita.
jatkuu alla --
Älä myöskään lannistu, jos ensimmäiset treffit eivät johdakkaan mihinkään. On niin paljon erilaisia miehiä. Löytyy kilttejä vähän nörttimäisempiä poikia, löytyy itsekkäitä kusipäitä, löytyy ujoja ja introvertteja jne ja voi olla että huonolla tuurilla törmäät ekana vaikka just noihin kusipäihin, mutta oikea henkilö tulisikin vastaan vasta kymmenillä treffeillä ja huomaatte että synkkaa.
Sitten vielä yksi viimeinen keino, koska tiedän jo valmiiksi että et ole edes harkinnut tätä :D Mutta varoitus: tää vaatii sen hyvän itsetunnon ja että olet sujut itsesi kanssa!
ja se neuvo on: jos vaikka olet ulkona, kampuksella, kahvilassa missä ikinä lie ja näet sellaisen miehen joka näyttää helposti lähestyttävältä: Käy moikkaamassa ja kysy hänen numeroaan! 99,9% miehistä ei tule KOSKAAN kokemaan tätä, ja voin VANNOA, että jos teet tolleen yli 20 kertaa niin tulet aivan takuuvarmasti löytämään sellaisen joka ei malta odottaa että pääsee sunkaa treffeille ja aidosti haluaa pidemmälle, kuhan vaan muistat treffeillä tehdä selväksi että etsit pidempiaikaista suhdetta etkä mitään nopeaa panoa. Siis tuo on jokaikisen miehen unelma, että nainen tulisi itse ekana kysymään sua ulos. Halusin vaan mainita että tuollainenkin työkalu on käytettävissä, mutta ymmärrän itsekkin kuinka pelottavaa se on.
Toivottavasti et saanut tästä viestistä sellaista kuvaa että joutuisit itse tekemään kaiken, hetikun löydät oikean ja pääsette alkutreffien läpi niin vannon että tulet saamaan kunnon prinsessakohtelua vastineeksi! :)
Kaikkea parasta sulle! =)
Ei hitto, minkälainen mies jaksaa kirjoittaa tuollaisen sepustuksen kuin yllä? Taidat tykätä omasta äänestäsi.
Oho, joku on nostanut tätä mun ikivanhaa ketjua. Mä olen edelleen sinkku eikä tässä kahden vuoden aikana ole ollut edes mitään tapailusuhdetta. Oon varautunut siihen, että jään yksin koko loppuelämäkseni.
Ap
Olen tavannut kymmeniä naisia treffeillä ja muuten. Itselleni viehätys syntyy yleisestä olemuksesta. Keskustelu- ja kuuntelutaito on hieno asia. Liika itsensä korostaminen ei, olipa sitten kysymys ulkonäöstä tai verbaalisista taidoista. Itselleni ulkonäkö on toissijainen asia.
Olen ollut parisuhteessa useasti ja ehkä yksi niistä kaatui siihen että vastapuoli oli välillä draamanhakuinen prinsessa, eikä pohjimmiltaan halunnut jakaa arvojani ja harrastusteni ja rahankäytöni olivat alusta alkaen hankalia ymmärtää. Muuten hyvin viehättävä ihminen.
Viimeisimmän kanssa saman katon alla jo 11 vuotta. Ja miksikö viehtätyin? Keskustelutaito, sosiaalisten tilanteiden erinomainen hallinta ja vakaa luottamus siihen että minä olen se joka väitän olevani. Ulkonäkö ei merkannut, vaan korvien väli. Oli kiinnostunut minusta ja ajatuksistani sekä harrastukseni eivät olleet punainen vaate, puhuttiin ensitrefffeillä parisen tuntia ja siitä se vaan lähti.. No jos totta puhutaan niin seksi oli aikamoista heti alkuun ja loppua sille ei näy. Huumorintajumme ei aina kohtaa vieläkään, mutta ei valittamista.
-M54
Vierailija kirjoitti:
Oho, joku on nostanut tätä mun ikivanhaa ketjua. Mä olen edelleen sinkku eikä tässä kahden vuoden aikana ole ollut edes mitään tapailusuhdetta. Oon varautunut siihen, että jään yksin koko loppuelämäkseni.
Ap
Mitä olet yrittänyt kahden vuoden aikana? Onko piukemmat pakarat nyt?
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, minkälainen mies jaksaa kirjoittaa tuollaisen sepustuksen kuin yllä? Taidat tykätä omasta äänestäsi.
Ja käyttää sanaa "prinsessakohtelu"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"juuri ja juuri normaalipainon puolella"
Tuossahan se syy tulikin.
Riippuu onko BMI 18 vai 24
18 ei ole normaalipainoa
-ohis
Ole ylpeästi ja ilolla, ihan vaan oma itsesi. Tarvitset vain yhden miehen. Aitous kiinnostaa täyspäisiä miehiäkin.
Vierailija kirjoitti:
"Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella"
No tässä on aika selvä parannuksen paikka. Treenaa vartalosi timmiksi. Harva mies katsoo karsaasti hoikkaa kroppaa ja timmiä takapuolta. Koska niin moni on nykyään tukeva, hoikat naiset erottuvat edukseen.
Timmiys on petollista... Kun olin paksummassa kunnossa, kattelin myös kokoisiani miehiä. Nyt kun olen timmimmässä kunnossa, katselen myös vain yhtä urheilullisen kroppaisia miehiä. Niitä on toki vähemmän. Musta on tullut suvaitsemattomampi ja krantumpi.
Miehiä ei koskaan kannata miellyttämällä miellyttää, koska niin päätyy vain suhteeseen jota saa katua ja jota ilman olisi ollut parempi.
Perushygienia eli säännöllinen suihku ja hammaspesu, puhtaat vaatteet, hiukset harjattu. Hyvä luonne on korvaamaton (sitäkin voi muuttaa, mutta usein kuspää ei tajua muutoksen tarvetta). Kaikki tyyliin, harrastuksiin ja muuhun liittyvä on henkilökohtaista eikä niitä kannata lähteä muiden mieliksi muuttamaan. Miehetkin ovat yksilöitä erilaisilla mieltymyksillä, olisi kummallista jos kaikki kollektiivisesti ylenkatsoisivat sitä että harrastat neulomista tai tykkäät pitää polkkatukkaa. Jos ei omana itsenä kelpaa niin yksin on tosiaan parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"juuri ja juuri normaalipainon puolella"
Tuossahan se syy tulikin.
Riippuu onko BMI 18 vai 24
18 ei ole normaalipainoa
-ohis
18 onkin parempaa kuin normaalipaino, siis ainakin paremman näköistä naisella.
Komeat exät ovat kohdelleet aina hyvin ja sitoutuneet, kakkaa niskaan sain pahiten "piilopleijeriltä": itseäni lyhyempi, hintelä kalju silmälasipää "kilttimies". Kai se oli mieheltä jotain huonon itsetunnon kompensointia.
Todennäköisesti voisit laihduttaa. Toiseksi menet jumppaan 2 krt viikossa ja kolmanneksi siivoat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Komeat exät ovat kohdelleet aina hyvin ja sitoutuneet, kakkaa niskaan sain pahiten "piilopleijeriltä": itseäni lyhyempi, hintelä kalju silmälasipää "kilttimies". Kai se oli mieheltä jotain huonon itsetunnon kompensointia.
Itse entisenä ujona ymmärrän jossain määrin. Joskus käyttäydyin kusipäisesti, koska ujona se oli helpointa. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta kiva ja kiltti käyttäytyminen vaatii usein enemmän rohkeutta kuin kusipäisyys. Kusipäisyys on helppoa, vaikka siitä tuli itsellekin paha mieli.
Ehkä nykyajan ghostaus on vähän sama asia. Helpompi vain olla kusipää ja lakata vastaamatta kuin sanoa jotain. Samoin ehkä on helpompaa olla ulospäin kova oikeistolainen, kuin empaattinen ja heikompia ajatteleva.
Vierailija kirjoitti:
Tekoäly on tainnut kirjoittaa tuon.
Vierailija kirjoitti:
Gaaayyy
Joo, niin varmaan...