Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?
Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.
Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen.
En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.
Kommentit (541)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista ohipuhumista ja väärinymmärtämistä iso osa ketjusta. Monen kohdalla on ajelehdittu melko kauas alkuperäisestä kysymyksestä.
Otsikon kysymys yksilöi nimenomaan toiveen vinkeistä "viehättävyyden" lisäämiseen "miesten silmissä". Eli kysymys koskeen nimenomaan silmillä aistittavaa kokemusta ja sen jonkinlaista kehittämistä.
Tämän perusteella nämä ulkonäkövihjeitä ja mielipiteitään jakavien postausten mitätöintiyritykset tuntuvat erikoisilta.
Toki voidaan esittää kysymys siitä onko alkuperäinen kysymyksenasettelu tai siihen saadut vastaukset kuitenkaan avain varsinaiseen tavoitteeseen, eli (oletetusti kestävään ja tasapainoiseen) parisuhteeseen.
Jokainen aikuinen kuitenkin ymmärtää, että on hyvin eri asioita a) saada myönteistä palautetta ulkonäöstään, b) päätyä intiimiin kanssakäymiseen jonkun kanssa, c) päätyä mieluisille treffeille, d) löytää ihminen jonka kanssa haluaa jak
nyt pääsi joku kahden tutkinnon maisteri oikein analysoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kiltit ja kunnolliset miehet haluaa kanssasi seurustella. Meillä kilteillä ei ole ulkonäkö kriteerejä naisille. Mutta taidat olla nirso ja haluat vain niitä samoja komeita 180 cm miehiä kuin missit ja muut kauniit naiset.
T: kiltti mies
Oma mies (rest in peace) oli tumma, pitkä (yli laittamasi rajan) ja komea - pitäisikö siis jatkossa tyytyä johonkin huonomman näköiseen? Itse olen varsin tavallisen näköinen. Mieheni kyllä treffaili nuorempana missiäkin, mutta silti minäkin kelpasin, koska natsasi muuten.
Eli puhutaanko kokonaisuudessaan tämän näköisestä miehestä?
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei si
Minun isäni oli juuri tuohon kuvaukseen sopiva nuori mies kun vanhempani menivät naimisiin. Äitini sen sijaan oli alle 160-senttinen, ei lainkaan urheilullinen, hieman ylipainoinen, lyhythiuksinen ja muutenkin melko mitäänsanomattoman näköinen (mutta ei kuitenkaan ruma). Silti kelpasi isälleni. Toki hänelle kelpasi moni muukin nainen avioliiton aikana, kunnes äitini sai pettämisestä ja ryyppäämisestä tarpeekseen ja otti avioeron.
Itse olen (onneksi) naisena perinyt hyvin pitkälti isäni ulkonäön, mutta en hänen tapojansa.
Sinun tapauksessasi ei mitenkään, kääkkä.
Riippuu täysin siitä, millaista miestä tavoittelet. Kaikilla on omat kinkkinsä ja ohjelmansa, mihin heidät on ehdollistettu. Mieti siis ensin oma tyyppisi ja ala tutkimaan sitä.
Vanha ketju, mutta ehkä ap:n ei kannattaisi erikseen lisätä viehättävyyttään yleisesti miesten silmissä, vaan kiinnittää sellaisten miesten huomio, jotka häntä kiinnostavat.
Tähän on paras unohtaa kaikki "vaikeasti tavoiteltava"-pelit tms. Pukeutua siten, kuten itsestä tuntuu, missä tuntee olonsa mukavaksi. Olla tietysti kiinnostunut toisesta, mutta sen pitäisi olla aiemman perusteella itsestään selvää.
Lukea mahdollisimman vähän "rivien välistä", jos joku (toisen kiinnostus) jää epäselväksi, voi ottaa asian suoraan esille.
Jos joku vielä vinkkejä kaipailee niin sanoisin, että ei se näkö vaan luonne! Luonne on tärkein ja se, että juttu luistaa. Sinulla on mielestäsi hyvin mennyt treffeillä vaikkakin kipinä on jäänyt puuttumaan. Eli osaat keskustella. Mutta se ehkä mikä puuttuu ja jättää kipinän syttymättä saattaa olla mielenkiinnon kohteet. Onko ollut yhteisiä mielenkiinnon kohteita toisen kanssa? Niistä sitä juttuakin riittää ja helppo heittää ajatuksia tai esittää jatkokysymyksiä. Ja vaikka toinen olisi kiinnostunut jostain mistä sinä ehkä et ole niin yritä edes esittää kiinnostunutta. Kysy kysymyksiä, hymyile, naura hänen vitseilleen. Ja huonoja kysymyksiä ei ole olemassa. Yleensä toinen nauttii siitä, oli sitten mies tai nainen, että saa kertoa aiheesta joka hänet sytyttää. Ja se mikä sinun reaktiosi on kertoo kaiken. Eli katsotko toista ihaillen ja kiinnostuneena vai huokailetko ja katsot ympärillesi tylsistyneenä odottaen että toinen on hiljaa. Toinen tärkeä asia on se miten huomioit toisen läsnäolon ja sanat. Kunnioitatko toisen rajoja? Kuunteletko oikeasti mitä toinen sinulle kertoo ja toimit sen mukaisesti? Ole myös avoin, aito ja älä pelaa pelejä. Ja olethan oikeasti valmis suhteeseen? Jos et ole niin keskity rakentamaan itseäsi. Se Oikea kyllä tulee kohdalle. Näillä asioilla pääsee jo pitkälle. Ulkonäkö on vain plussaa, ei pääasia. Mutta yleisesti ottaen miehet vaikuttavan pitävän naisellisista naisista. Siisti olemus kuitenkin rennosti. Ja ei liikaa paljasta pintaa, tyrkky ei tarvitse olla.
Edellinen vielä lisää: kannattaa deittailla miehiä! Jätä ne ikäisesi ja varsinkin nuoremmat pojat kasvamaan.
Itselläni kierroksessa 10 vuotta vanhempi mies. Niin herrasmies että
Voi kuule. Sun ulkonäkökuvailu kuulostaa ihan multa ja joudun hätistelemään miehiä ympäriltäni. Paras kikka on, kun vaikutat siltä, että ei kiinnosta. Pitää muistaa tässä maskuliinin ja feminiinin ero: maskuliini on tekemisen energiaa, feminiini olemisen. Eli käytännössä miehet saavat tehdä töitä hurmatakseen sut, ei toisin päin. Sinä elät elämääsi aivan rauhassa, feminiinin energian kruunu päässä, ja valitset parhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiva jos nainen valittaa elämäänsä. Vaikkakin elämä on kovaa iloinen elämän asenne, ystävällisyys ja miehen kunnioittaminen on ykkös asia. Riippumatta naisen ulkonäöstä en voisi edes ajatella mitään vakavempaa jos nainen on feministi. Tulotasolla ei ole ainakaan itselle mitään merkitystä ja jos on lapsia riippuu mistä syystä on erottu tai onko leski. Petosta on vaikea hyväksyä.
Samaa voi sanoa miehistä! Miehet jotka valittaa esim raha-asioista, eksistään, erostaan, autostaan, työstään,.. Ei kuule sytytä
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule. Sun ulkonäkökuvailu kuulostaa ihan multa ja joudun hätistelemään miehiä ympäriltäni. Paras kikka on, kun vaikutat siltä, että ei kiinnosta. Pitää muistaa tässä maskuliinin ja feminiinin ero: maskuliini on tekemisen energiaa, feminiini olemisen. Eli käytännössä miehet saavat tehdä töitä hurmatakseen sut, ei toisin päin. Sinä elät elämääsi aivan rauhassa, feminiinin energian kruunu päässä, ja valitset parhaan.
"maskuliini on tekemisen energiaa, feminiini olemisen."
Eli miesten kuuluu tehdä ja saada aikaan. Miehiltä saa vaatia, naisilta ei. Naisten kuuluu vain olla avuttomana ja saada nauttia miesten töiden hedelmistä. Feministit nyökyttelevät hiljaa. :)
Olen 43-vuotias mies, ja minulle riittäisi että nainen ei olisi ääripäätä millään asteikolla, vaan normaali. Tympii äärivasemmistolaiset ja muut mielenterveyskuntoutujat, joihin tunnun vain törmäävän. Kaikki hyvät lienevät jo varattu.
Itse keskityin opiskelujen jälkeen vain varallisuuden kasvattamiseen ja uralla etenemiseen, joten jäin yksin.
Hauska nainen viehättää. Huumorintajuinen ja rempseä, ei mikään tiukkapipo nipottaja. Ei se mitään vaikka olisi pari kiloa ylipainoa, mutta jos on naama näkkärillä niin kuka sellaista jaksaa.
Ja älä tosiaan ota mitään ankkahuulia.
Vierailija kirjoitti:
"juuri ja juuri normaalipainon puolella"
Tuossahan se syy tulikin.
Riippuu onko BMI 18 vai 24
Vierailija kirjoitti:
"juuri ja juuri normaalipainon puolella"
Tuossahan se syy tulikin.
Ei välttämättä.... sillä minä olen aina ollut reilusti ylipainoinen ja vientiä on riittänyt
Ap:n valtti on luonnollisuus. Sitä voisi korostaa esimerkiksi käymällä hammaslääkärillä valkaisemassa hampaat puhtaan näköisiksi (ei liian valkoisiksi) ja kampaajalla siistimässä hiuksista latvat, ja ehkä jokin kiiltokäsittelykin voisi lisätä hiuksiin säihkettä. Kasvojen ihoa voi parantaa näkymättömästi esim. heleällä CC-voiteella ja treffeille voi tehdä kevyen meikin. Korviin kauniit valkoiset helmet ja päälle jotain raikasta, sini-valkoista. Ei tarvitse olla mekko, jos viihdyt paremmin farkuissa, mutta pukeutuminen riippuu treffipaikastakin. Jotain tällaista https://www.tiktok.com/@judy.styles.1/video/7212426792169131310?is_from…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se käytös on enemmän tärkeä kuin ulkonäkö, kuuntele miestä, ole kiinnostunut siitä mistä hän puhuu, kysele mistä hän pitää, tehkää yhdessä sellaista mistä mies pitää todennäköisesti mies menee treffeillä mielummin lätkämatsiin tai oluelle kun katsoo sun kanssa Titanic-leffaa...
Vaikka mies olenkin, en lähtisi treffeillä johonkin jääkiekko-otteluun koska jääkiekko ja kaikki siihen liittyvä on äärimmäisen tylsää ja typerää, mieluummin katsoisin vaikka mainitun Titanicin isosta telkkarista. Tai kävelisin metsässä.
Random liigamatsit ovatkin aika tylsiä. Yleisöä vähän, eikä sitä kautta kunnolla tunnelmaakaan. Istua kolme tuntia penkissä, kolmen vartin välein pääsee jonottamaan nakkimukia ja toisesta jonosta kaljaa muovituopista... Kuten edeltävä kirjoitti, mieluummin meikäläisellekin melkein mitä tahansa muuta.
Normaalin rajoissa oleva painoindeksi ja pitkä tukka.
Opettele pietemään voimaperäisesti! Miehet pitävät siitä!
Vierailija kirjoitti:
Opettele pietemään voimaperäisesti! Miehet pitävät siitä!
Pieksemään vai pieremään?
Laihduta ja treenaa kroppasi kuntoon