Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?
Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.
Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen.
En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit että koet olevasi ilmaa kaikille. Tämän kommenttisi perusteella veikkaisin, että ulkonäkösi ei nykyisellään yksinkertaisesti riitä herättämään miesten kiinnostusta.
Suosittelisin poistumaan väliaikaisesti deittimarkkinoilta, ja laittamaan toistaiseksi kaikki pelimerkit ulkonäön parantamiseen (sali, ruokavalio, iho, vaatteet ja tyyli jne).
Mä olen aapeeta melkein kymmenen vuotta nuorempi, mutta mä tein just noin, ja se muutti elämäni.
Yritin hakea kumppania pari vuotta sitten, kun olin aika ylipainoinen, eikä siitä tullut yhtään mitään. Kaikki minun silmiini kiinnostavat miehet joko lähettivät treffien jälkeen "ei kipinää" viestin, tai tarjosivat fwb tai muuta satunnaista seksisekoilua parisuhteen sijaan.
No, sain tarpeekseni ja otin välivuoden treffailusta, ja aloin treenaaman ku
Joo Suomessa ihaillaan superhoikkia naisia. Mä oon s kokoinen tiimalasi eli todella hoikka vyötärö mutta peppua ja reittä löytyy. Aina tulee näitä kommentteja että joo oot ihan kiva mut ei sovita yhteen,baarissa olen aina ollut kuin ilmaa jne.
Mielenkiintoista ohipuhumista ja väärinymmärtämistä iso osa ketjusta. Monen kohdalla on ajelehdittu melko kauas alkuperäisestä kysymyksestä.
Otsikon kysymys yksilöi nimenomaan toiveen vinkeistä "viehättävyyden" lisäämiseen "miesten silmissä". Eli kysymys koskeen nimenomaan silmillä aistittavaa kokemusta ja sen jonkinlaista kehittämistä.
Tämän perusteella nämä ulkonäkövihjeitä ja mielipiteitään jakavien postausten mitätöintiyritykset tuntuvat erikoisilta.
Toki voidaan esittää kysymys siitä onko alkuperäinen kysymyksenasettelu tai siihen saadut vastaukset kuitenkaan avain varsinaiseen tavoitteeseen, eli (oletetusti kestävään ja tasapainoiseen) parisuhteeseen.
Jokainen aikuinen kuitenkin ymmärtää, että on hyvin eri asioita a) saada myönteistä palautetta ulkonäöstään, b) päätyä intiimiin kanssakäymiseen jonkun kanssa, c) päätyä mieluisille treffeille, d) löytää ihminen jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä, tai e) löytää itselleen puoliso jonka kanssa onnistuu rakentamaan koko loppuelämän kestävän onnellisen parisuhteen. (B- ja c-kohdat ovat tuossa järjestyksessä koska tilastojen valossa b on yleisempää kuin c.)
Oman ymmärrykseni ja elämänkokemukseni (45v, kaksi avioliittoa takana) perusteella arvioisin, että sillä onko hiukset pitkät vai lyhyet, minkä kokoinen takapuoli on, minkä väriset vaatteet on päällä, jne. on hyvin vähän vaikutusta edellisen kappaleen loppupään lopputulemiin, vaikka ne alkupäähän ilmiselvästi vaikuttavatkin.
Sanoisin myös, että jotkut ns. ehostuskeinot, jotka tuovat buustia ketjun alkupäähän, voivat suorastaan vaikeuttaa ketjun loppupään skenaarioiden toteutumista. Kaiken sellaisen feikkaaminen mikä ei ole aidosti sinua itseäsi joko muuttuu taakaksi sinulle pitkässä suhteessa, tai yksinkertaisesti estää kumppaniehdokastasi aidosti tutustumasta aitoon sinuun, mikä myös syö toimivan parisuhteen edellytyksiä.
Mutta takaisin itse kysymykseen. Jos tavoite on kohdan e kaltainen tilanne, niin pelkkä visuaaliseen aistimukseen perustuva strategia ei tietenkään ole riittävä.
Jossain määrin ehkä välttämätön, muttei missään tapauksessa riittävä.
Kyse on siis tavoitteesta ja mitoitetuista askeleista sitä kohti. On vaikea päästä perille jos ei tiedä minne haluaa mennä. Sitten kun tietää, on mahdollista suunnitella reitti sinne.
Mutta pari kommenttia vielä itse postaukseen:
1. "Ei kipinää" -lopputulos voi helposti johtua myös siitä, ettei treffikumppanisi kokenut sinua tarpeeksi viehättäväksi, tai jos kokikin, niin tulkitsi ehkä ettet ole halukas esim. petipuuhiin heti ensimmäisellä kerralla, jos hänellä on ollut tällainen toive. Se voi helposti olla "pettymys". Tämän todennäköisyys kasvaa huomattavasti mikäli treffikumppani on löydetty deittiapin kautta.
2. Tunnut suhtautuvan omaan ulkonäköösi melko perisuomalaisesti, missä ei ole mitään vikaa. Luulen että olet kauniimpi kuin itse ajattelet.
Tietysti on melko mahdoton antaa mitään hyvää yleisvinkkiä kenellekään muutaman nettipostauksen perusteella, mutta jos on yksi asia joka tekee kenestä tahansa puoleensavetävämmän: hymy.
Tiedän, väsynyt klisee, mutta silti totta.
Ei miehetkään halua huulitäytteitä,ne hirvitykset on ihan naisten oma keksintö.
Ole laiha, hymyile, ole hiljaa, kasvata pitkä tukka, pukeudu hameisiin, ja älä paljasta jos sinulla on älyä.
Älä tapaile tyyppejä, jotka kohtelee kuin ilmaa. Etsitkö väärästä paikasta vai vääränlaista miestä?
Hankkiudu eroon peräsuolenlaskeumasta.
Niin 🥺
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu eroon peräsuolenlaskeumasta.
Niin 🥺
Ja poikien kannattaa odottaa, että kivekset laskeutuu, ennen kuin tulevat palstalle.
Miehille "kipinä" on yhtä kuin hyvä ulkonäkö.
Jos saat jokaiselta treffaamaltasi mieheltä "en tuntenut kipinää" viestin, ongelma on lähestulkoon varmasti ulkonäkösi.
Vierailija kirjoitti:
Ole laiha, hymyile, ole hiljaa, kasvata pitkä tukka, pukeudu hameisiin, ja älä paljasta jos sinulla on älyä.
Katkeraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kanssasi kiva jutella? Jos saat miehen viihtymään ja nauramaan niin varmasti haluaa olla seurassasi toisenkin kerran.
Tähän jatkaisin erinä, että miehet suorastaan rakastavat puhua itsestään. Kysele siis miehestä ja kuuntele vaikkei juuri se aihe kiinnostaisikaan.
😂
Älä edelleenkään kerro siitä peräsuolenlaskeumasta. Hyshyshysssss
Tärkein neuvo: laihduta. Unohda lässytykset siitä että sisäinen kauneus on tärkein. Ketään ei kiinnosta, jos olet juuri ja juuri normaalipainoinen. Kohta joku ryntää sanomaan että osa miehistä tykkää isoista naisista, se on itsepetosta.
Hoikka nainen kiinnostaa AINA
Naisellinen nainen kiinnostaa AINA
Aurinkoinen luonne kruunaa hyvän ulkonäön.
Vastaavasti, jos on ylipainoa niin vaikeaa on.
Jos tykkää olla lyhyttukkainen ja pukeutua miehen vaatteisiin, vaikeaa on.
Jos on "vahvaluonteinen", eli vittumainen nainen, ei tule mitään ellei ole hoikka, kaunis ja naisellinen.
Aikaisempina vuosikymmeninä ymmärrettiin se että esim. hyvä ulkonäkö tietenkin on tärkeää. Ei silloin kukaan ollut niin fantasiamaailmassa, että oletti vain jonkun rakastuvan sisimpään, vaikka sipsit maistuu. Vaikka tietysti hyvä luonne on hyvä juttu. Ei se tarkoita että voi näyttää norsulta.
Mä olen nainen, joka oli 22 ikävuoteen asti täysin näkymätön miehille, ja siitä eteenpäin minulla oli useita hyviä miehiä, joista valita.
Kerron tässä omat vinkkini: kasvata pitkät hiukset ja värjää blondeiksi, pukeudu räväkästi mutta naisellisesti, opettele meikkaamaan.
Miehet eivät voi vastustaa kehumista ja naisia, jotka ovat vaikeasti tavoiteltavia. Kehu miestä, kuinka upea mies hän on, mutta samalla tee selväksi, että et ole hänestä oikeastaan kiinnostunut.
Nämä vinkit toimii. Tsemppiä! Rakkaus on ihanaa, mutta ennen sitä rakkausvaihetta miehen kiinnostuksen herättäminen on peli, jossa pitää vain pelata korttinsa oikein.
"Kerron tässä omat vinkkini: kasvata pitkät hiukset ja värjää blondeiksi, pukeudu räväkästi mutta naisellisesti, opettele meikkaamaan. "
No yllätys, että miehet tykkää naisista jotka näyttää naisilta. Jos ne tykkäisi miehen näköisistä naisista ne treffailisi miehiä.
Tämä on helppo ymmärtää:
Tykkäät miehekkäistä miehistä, miehet tykkää naisellisista naisista
Tykkäät enemmän timmeistä kuin plösöistä miehistä, miehet tykkää enemmän timmeistä kuin plösöistä naisista
Tykkäät enemmän miehistä jotka on fiksuja ja hauskoja sekä ennemmin positiivisia kuin negatiivisia, miehet tykkää fiksuista naisista jotka on hauskaa seuraa ja ennemmin positiivisia kuin negatiivisia
Eivät nämä ole koskaan olleet mitään mysteerejä. Vasta viime vuosina kehopositiivisuudet yms. totuuden pakoilut ovat saaneet ihmiset ymmärtämään väärin asioita.
Voit kokeilla pierasta oikein kunnolla treffeillä. Monia miehiä kiihottaa tällainen . Osoittaa myös tiettyä röyhkeyttä ja tulee kotoisa olo. Melkein kuin olisitte jo pari kun voi piereskellä toisen kuullen .
Ei ole kiva jos nainen valittaa elämäänsä. Vaikkakin elämä on kovaa iloinen elämän asenne, ystävällisyys ja miehen kunnioittaminen on ykkös asia. Riippumatta naisen ulkonäöstä en voisi edes ajatella mitään vakavempaa jos nainen on feministi. Tulotasolla ei ole ainakaan itselle mitään merkitystä ja jos on lapsia riippuu mistä syystä on erottu tai onko leski. Petosta on vaikea hyväksyä.
Tää on totta. Lisäisin vielä, että naura hänen vitseilleen, vaikka ei naurattaisi.