Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?
Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.
Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen.
En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.
Kommentit (365)
Minä olin oma itseni. Mieheni vain ihaili kaukaa minua pitkään, vuosia, kunnes tiemme kohtasi. En pynttäytyny, kuljin jalan tai pyörällä, sään mukaisissa vaatteissa. Ei tavattu ravintolassa.
Naimisissa oltu 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin surullista. Jos olet perusnätti, pidät hygienasta huolta ja sulla on puhtaat ja siistit vaatteet, niin älä ihmeessä ala muuttaa itseäsi muiden takia. Olet hyvä ihan itsenäsi.
Toinen juttu sitten, jos haluat itsesi takia vaikka ryhtyä kohottamaan kuntoa. Tämäkin kyllä kannattaisi mielestäni tehdä terveys ja hyvä olo edellä, eikä ulkonäkö. Olen sinänsä sellaisen jatkuvan itsensä kehittämisen kannalla. Ei ihminen tule koskaan "valmiiksi". Surettaa lähinnä se, jos olet sisäistänyt ajatuksen, että et muka kelpaa omana itsenäsi.
"Surettaa lähinnä se, jos olet sisäistänyt ajatuksen, että et muka kelpaa omana itsenäsi"
Mutta juuri tuohan se tilanne on. AP on kertonut että saa aina pakit miehiltä. Eli eikö tämä nyt ole ihan päivänselvää että AP ei kelpaa omana itsenään? Jos hän kelpaisi, niin hän ei aina saisi pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit että koet olevasi ilmaa kaikille. Tämän kommenttisi perusteella veikkaisin, että ulkonäkösi ei nykyisellään yksinkertaisesti riitä herättämään miesten kiinnostusta.
Suosittelisin poistumaan väliaikaisesti deittimarkkinoilta, ja laittamaan toistaiseksi kaikki pelimerkit ulkonäön parantamiseen (sali, ruokavalio, iho, vaatteet ja tyyli jne).
Mä olen aapeeta melkein kymmenen vuotta nuorempi, mutta mä tein just noin, ja se muutti elämäni.
Yritin hakea kumppania pari vuotta sitten, kun olin aika ylipainoinen, eikä siitä tullut yhtään mitään. Kaikki minun silmiini kiinnostavat miehet joko lähettivät treffien jälkeen "ei kipinää" viestin, tai tarjosivat fwb tai muuta satunnaista seksisekoilua parisuhteen sijaan.
No, sain tarpeekseni ja otin välivuoden treffailusta, ja aloin treenaaman kuin hullu. Salia 5 kertaa viikossa, ruokien punnitsem
Mulla ihan erilainen kokemus salitreenaamisen hyödystä kumppaninhaussa. Kun olin aiemmin Tinderissä, olin superhoikka ilman lihaksia, ja silloin lähestulkoon kaikki halusivat kanssani jatkotreffejä. Myös jatkuvasti joku oli kaupassa ja kadulla kyselemässä treffeille. Muutama vuosi siitä eteenpäin menin sovellukseen uudestaan treenanneena, ja heti ekoilla treffeillä miehen puolelta "ei kemiaa". Tinderin ulkopuolella kysellään edelleen välillä treffeille, mutta harvemmin kuin aiemmin. Mielestäni näytän paljon paremmalta kuin ennen treenaamisen aloittamista, mutta ilmeisesti miehet ovat eri mieltä. No, ihan sama, aion jatkaa kaikesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin oma itseni. Mieheni vain ihaili kaukaa minua pitkään, vuosia, kunnes tiemme kohtasi. En pynttäytyny, kuljin jalan tai pyörällä, sään mukaisissa vaatteissa. Ei tavattu ravintolassa.
Naimisissa oltu 20 vuotta.
Sarjassamme hyödylliset kommentit..
Vierailija kirjoitti:
Miehet sanovat suu vaahdossa ettei ulkonäöllä ole väliä. Kummasti kuitenkin hyväkroppaiset voimistelijatytöt ja treenitytöt saavat hyvää palautetta kakslahkeisilta. Varmasti haluaisivat sellaisen naisystäväkseen mutta ei oma ulkonäkö riitä siihen.
Kuka mies tuollaista muka sanoo? Ainakin tässä ketjussa miehet lähestulkoon poikkeuksetta sanoo nimenomaan että ulkonäkö on kaikkein tärkein yksittäinen kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä miehen aloitus? En ole koskaan kuullut miesten käyttävän naisesta, että ei ole kipinää. Miten tällaiseen keskusteluun on edes päädytty? Et kai ole vinkunut miesten perään?
Jos tosiaan olet nainen, niin nosta rimaa. Anna miehen aina pyytää seuraaville treffeille, jos ei mitään kuulu, niin unohda ja siirry seuraavaan. Tapaile vain miehiä, joiden kanssa sinulla on tarpeeksi yhteistä. Moni etsii vain seksiä, mikä tekee deittailusta hankalaa. Eteenpäin vain kunnes oikea löytyy. Ikä ei ole este parisuhteelle. Ihmiset pariutuu vielä eläkkeelläkin.
En ole "vinkunut" kenenkään perään. Mies laittoi treffien jälkeen viestiä, että oli mukavaa jne. mutta joku kipinä jäi puuttumaan. Joku on sanonut ihan suoraankin (viestillä myös), että ulkonäkö ei miellyttänyt. Kyllä tällaista tapahtuu ainakin minulle, kiva ettei sun ole tarvinnut kohdata vastaavaa toiminta
Hmm, onkohan nuo sellaisia deittiappimiehiä, jotka etsivät kuuta taivaalta?
Voisiko tavallisia kunnon ihmisiä löytää jostain muualta? Aloita jokin mukava harrastus, joka aidosti kiinnostaa. Ehkä sitä kautta saisit uusia kontakteja. Olisiko jokin esim kirkon järjestämä sinkkuilta millainen? Ei tarvitse olla uskossa, mutta ehkä porukka yleisesti olisi hieman vakavammalla mielellä.
Yksi asia mitä voit miettiä, on värit. Kannattaa suosia värejä, jotka saavat sinut hehkumaan. Tulet itsekin hyvälle tuulelle, kun vilkaiset peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Opettele meikkaamaan hyvin.
Hanki silikonitissit.
Ala käymään salilla, erityisesti peräpään treenaus.
Käytä mahdollisimman paljon siroja korolla varustettuja kenkiä, avoimia kaula-aukkoja, hameita.
Irtoripset, valkaise hiukset, vahaa tuhero pois, kainalot, sääret.
Vaikka et haluaisi sitä kuulla, tuollaisia asioita tekee ne naiset jotka saavat miehiä ja pääsevät valitsemaan parhaista.
Ja mikähän sulle mahtaa olla "miehistä parhaimmat". Joku Bull Mentula tai Teuvo Hakkarainen? Itse viehätyn koulutetuista, sivistyneistä ja työelämässä menestyneistä ja tuo kaikki sanomasi on kyllä täydellinen turn-off. Paitsi ehkä tuo sali ja naiselliset vaatteet (ei kuitenkaan mikään tissivakomekko). Yksikään ei myöskään ole karvattomuuden perään kysellyt. KOulutetut ihmiset tietävät, että karvattomuus altistaa nautinnon vähenemiselle ja tulehduksille.
Jos AP on hyvin epävarma, se voi aiheuttaa toisessa kiusaantuneisuutta. Tarkoitan tässä huonoa itsetuntoa, en ujoutta.
Jotenkin sinuun pitäisi valaa uskoa, että olet hyvä ihminen ja arvokas itsenäsi. Sinkkuus ei ole myöskään mikään häpeä, joka pitäisi korjata lähes kellä hyvänsä miehellä. Voisit tehdä vaikka listan, että missä olet hyvä. Voit pyytää myös ystäviäsi listaamaan hyviä ominaisuuksiasi.
Yksi mahdollisuus on tietysti myös se, että AP:llä on vaikeuksia tulkita toisia ihmisiä. Oletko huomannut sellaista muissa ihmissuhteissasi?
Luulen myös, että jostain syystä kohtaat vääräntyyppisiä miehiä. Voisitko muokata omaa kuvaustasi tai hakukriteereitäsi? Ehkä tietämättäsi rajaat ulkopuolelle juuri jonkun mukavan miehen.
Laihduta jos olet ylipainoinen, opettele meikkaamaan hienosti, pukeudu kauniisiin vaatteisiin ja jos olet ruma siten ettet pysty korjaamaan rumuutta pois niin se on voi voi.
M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit että koet olevasi ilmaa kaikille. Tämän kommenttisi perusteella veikkaisin, että ulkonäkösi ei nykyisellään yksinkertaisesti riitä herättämään miesten kiinnostusta.
Suosittelisin poistumaan väliaikaisesti deittimarkkinoilta, ja laittamaan toistaiseksi kaikki pelimerkit ulkonäön parantamiseen (sali, ruokavalio, iho, vaatteet ja tyyli jne).
Mulla ihan erilainen kokemus salitreenaamisen hyödystä kumppaninhaussa. Kun olin aiemmin Tinderissä, olin superhoikka ilman lihaksia, ja silloin lähestulkoon kaikki halusivat kanssani jatkotreffejä. Myös jatkuvasti joku oli kaupassa ja kadulla kyselemässä treffeille. Muutama vuosi siitä eteenpäin menin sovellukseen uudestaan treenanneena, ja heti ekoilla treffeillä miehen puolelta "ei kemiaa". Tinderin ulkopuolella kysellään edelleen välillä treffeille, mutta harvemmin kuin aiemmin. Mielestäni näytän paljon paremmalta kuin ennen treenaamisen aloittamista, mutta ilmeisesti miehet ovat eri mieltä. No, ihan sama, aion jatkaa kaikesta huolimatta.
Ennen olit superhoikka ilman lihaksia, nyt olet hoikka mutta lihaksikas. Muutuitko siis miehekkäämmäksi uusine lihaksinesi?
Hoikat lihaksikkaat naiset joilla ei ole naisellisia pehmeitä muotoja ei ole monen heteromiehen mieleen. Varsinkin miesmäinen Y-mallinen kroppa ilman naisellisia muotoja on aikamoinen turn off.
"Hoikat lihaksikkaat naiset joilla ei ole naisellisia pehmeitä muotoja ei ole monen heteromiehen mieleen. Varsinkin miesmäinen Y-mallinen kroppa ilman naisellisia muotoja on aikamoinen turn off."
Niinpä. Yksikään tämän vartalotyypin omaava nainen ei ole parisuhteessa, eikä myöskään yksikään leveälanteinen mies. Eikun..
"Ennen olit superhoikka ilman lihaksia, nyt olet hoikka mutta lihaksikas. Muutuitko siis miehekkäämmäksi uusine lihaksinesi?
Hoikat lihaksikkaat naiset joilla ei ole naisellisia pehmeitä muotoja ei ole monen heteromiehen mieleen. Varsinkin miesmäinen Y-mallinen kroppa ilman naisellisia muotoja on aikamoinen turn off."
En mielestäni. Olen painottanut enemmän alakropan treeniä kuin yläkropan ja näin pyrkinyt välttämään liian maskuliinista fysiikkaa. Mulla on myös erottuva vyötärö. Kooltani olen edelleen keskimääräistä naista sirompi, eli en mitään miesmäisiä "mörssärilihaksia" todellakaan ole hommannut enkä hommaamassa.
Vierailija kirjoitti:
"Hoikat lihaksikkaat naiset joilla ei ole naisellisia pehmeitä muotoja ei ole monen heteromiehen mieleen. Varsinkin miesmäinen Y-mallinen kroppa ilman naisellisia muotoja on aikamoinen turn off."
Niinpä. Yksikään tämän vartalotyypin omaava nainen ei ole parisuhteessa, eikä myöskään yksikään leveälanteinen mies. Eikun..
Mitäs veikkaat että kumpi nainen viehättää miehen silmissä keskimäärin enemmän, Y-mallinen lihaksikas miesvartalo ilman naismaisia muotoja vai tiimalasi/päärynä kroppa pehmeillä naismaisilla muodoilla oikeissa paikoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naimisissa oltu 20 vuotta.Sarjassamme hyödylliset kommentit..
Niin, ole oma itsesi. Kyllä ottajia löytyy heillekin. Ei aina tarvi tehdä jotain erityistä ulkonäölle, jotta löytäisi kumppanin.
Lyön vielä löylyä lisää, olin yh-äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jotenkin surullista. Jos olet perusnätti, pidät hygienasta huolta ja sulla on puhtaat ja siistit vaatteet, niin älä ihmeessä ala muuttaa itseäsi muiden takia. Olet hyvä ihan itsenäsi.
Toinen juttu sitten, jos haluat itsesi takia vaikka ryhtyä kohottamaan kuntoa. Tämäkin kyllä kannattaisi mielestäni tehdä terveys ja hyvä olo edellä, eikä ulkonäkö. Olen sinänsä sellaisen jatkuvan itsensä kehittämisen kannalla. Ei ihminen tule koskaan "valmiiksi". Surettaa lähinnä se, jos olet sisäistänyt ajatuksen, että et muka kelpaa omana itsenäsi.
"Surettaa lähinnä se, jos olet sisäistänyt ajatuksen, että et muka kelpaa omana itsenäsi"
Mutta juuri tuohan se tilanne on. AP on kertonut että saa aina pakit miehiltä. Eli eikö tämä nyt ole ihan päivänselvää että AP ei kelpaa omana itsenään? Jos hän kelpaisi, niin hän ei aina saisi pakkeja.
Jospa ap lopettaisi etsinnän. Uskon, että löytyy ottaja.
43-vuotiaana olet tilanteessa, jossa suurin osa ikätovereistasi ei välttämättä hirveästi etsi parisuhdetta. Millaista mistä etsit? Saisiko olla vanhempi tai nuorempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä jää nyt jotain oleellista kertomatta. Ap:n kuvaamilla ominaisuuksilla pitäisi miestä tulla ovista ja ikkunoista. Jos ei tärppää, niin tuntuu käsittämättömältä. Ehkä ap haluaa mehen vain parhaasta 1% ryhmästä tms., mikä selittää vaikeudet.
Mitä ihmetä sekoilet? Ap. on korkeintaan keskiverto, ei sellaisilla naisilla tulvi miehiä ovista ja ikkunoista.
Normaalipainoinen ja pitkähiuksinen on tänä päivänä paljon parempi kun keskiverto. Lisäksi ap on kehitys kelpoinen koska yrittää ratkaista ongelmaansa. Paljon enemmän kun keskiverto siis.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta jos olet ylipainoinen, opettele meikkaamaan hienosti, pukeudu kauniisiin vaatteisiin ja jos olet ruma siten ettet pysty korjaamaan rumuutta pois niin se on voi voi.
M28
Opettele ekana lukemaan aloitus ennen kuin vastaat
Vierailija kirjoitti:
Onko kanssasi kiva jutella? Jos saat miehen viihtymään ja nauramaan niin varmasti haluaa olla seurassasi toisenkin kerran.
Tähän jatkaisin erinä, että miehet suorastaan rakastavat puhua itsestään. Kysele siis miehestä ja kuuntele vaikkei juuri se aihe kiinnostaisikaan.
Eikä kukaan lopeta tapailua sen takia, että toinen haluaa mennä katsomaan elokuvaa, joka ei itselle ole ihan se ykkössuosikki :D Ihan pöljä kommentti. Ei tuollaisella ole mitään merkitystä, jos treffikumppani on ihana.