Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisi lisätä viehättävyyttään miesten silmissä?

Vierailija
15.01.2024 |

Tavoitteena saada vihdoin parisuhde, mutta tunnun olevan ihan ilmaa kaikille. Treffeillä joskus oon käynyt, mutta lähinnä olen vaan tuottanut pettymyksen vastapuolelle ja lopputuloksena on ollut "ei kipinää" vaikka omasta mielestä on ollut mukavaa ja juttua on riittänyt.

Olen juuri ja juuri normaalipainon puolella, hiukset on keskipitkät ja normaalipaksuiset, en kauheasti meikkaa, silmät on pienet ja kasvot muutenkin mitättömän näköiset kapeine huulineen. 

En millään haluaisi mitään huulitäytteitä, ripsijatkeita tai silikoneja, joten älkää ehdottako niitä.

Kommentit (365)

Vierailija
301/365 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin myös "epätäydelliset" ihmiset voivat löytää parisuhteen. Kuitenkin sellaisessa maailmassa, jossa deitit sovitaan sovelluksen kautta ja ensimmäisten kahvien jälkeen tehdään päätös halutaanko tutustua paremmin, ei ulkonäön merkitystä voi sivuuttaa.

Jos haluaa herättää kiinnostuksen jollain muulla kuin ulkonäöllä, se vaatii yleensä enemmän aikaa ja tutustumista. Tämä onnistuu helpommin esimerkiksi opiskeluaikana, kun tavataan paljon uusia ihmisiä ja vietetään heidän kanssaan aikaa ruokaloissa, ryhmätöissä ja opiskelijabileissä. Vanhemmalla iällä piirit usein pienenevät ja uusia ihmisiä kohdataan vähemmän, joten mahdollisuudet tuollaiseen "hitaaseen ihastumiseen" ovat pienemmät. 

Varmasti muut ominaisuudet kuin ulkonäkö ovat tärkeämpiä pitkässä parisuhteessa, mutta ulkonäkö on usein se alkuperäinen kiinnostuksen herättäjä. Siksi kannattaa pyrkiä olemaan se paras versio itsestään, että pääsee edes siihen tutustumisvaiheeseen kiinnostavien ihmisten kanssa.

Ne, jotka herättävät kiinnostuksen ulkonäöllä, ovat hekään harvoin "täydellisiä". Toisaalta sitten aika usein kiinnostus herää persoonan ja ulkonäön yhdistelmästä, sekä myös toimivasta kanssakäymisestä. Harva jaksaa olla kiinnostunut hyvännäköisestä, mutta tylsästä, jonka kanssa keskusteleminen tökkii eikä mitään seksuaalista kemiaakaan ole.

Tämä ei toki tarkoita sitä, että ei kannattaisi satsata ulkonäköönsä, mutta elämä ei kaadu pieniin ulkonäkövirheisiin, ei kaadu edes deittailuelämä.

Vierailija
302/365 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niele mällit mällykkeet

Tämä olisi kohtalaisen outoa toimintaa kahvilan pöydässä 🙄

Ap

olisi ainakin unohtumattomat treffit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/365 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioivat tasonsa liian usein joka johtaa siihen että kumppania on haastava löytää. Kaikki lähtee siitä että arvioi oma tasosi rehellisesti ja yritä sitten niitä tasoisia miehiä.

Minä en 'yritä' minkääntasoisia miehiä. Miesten on yritettävä minua ja sitten valitsen niistä, jotka yrittävät.

Vierailija
304/365 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se käytös on enemmän tärkeä kuin ulkonäkö, kuuntele miestä, ole kiinnostunut siitä mistä hän puhuu, kysele mistä hän pitää, tehkää yhdessä sellaista mistä mies pitää todennäköisesti mies menee treffeillä mielummin lätkämatsiin tai oluelle kun katsoo sun kanssa Titanic-leffaa...

Titanic-leffaa vuonna 2024? :D Ihan olen käynyt kahvi- ja kaljatreffeillä, niissä kun pystyy juttelemaankin. 

Ap

Eiköhän tuossa tarkoitettu lähinnä leffagenreä, eli jotain romanttista. Jos et tuota tajunnut (tosin sinua yläpeukutti huolestuttavan suuri joukko), niin ei ole ihme, jos sinusta ei saa älykkään ja kiinnostavan treffikumppanin vaikutelmaa. 

Vierailija
305/365 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset yliarvioivat tasonsa liian usein joka johtaa siihen että kumppania on haastava löytää. Kaikki lähtee siitä että arvioi oma tasosi rehellisesti ja yritä sitten niitä tasoisia miehiä.

Eivät suhteet yleensä ala niin, että "yritetään" jotain ihmisjoukkoa. Vaan suhteet syntyvät kahden ihmisen kohtaamisesta, jossa kiinnostutaan ja joka etenee kohti tapailua ja seurustelua. En oikein hahmota, millainen suhde syntyisi, jos oikeasti ei ole kiinnostunut toisesta, vaan taktikoi ainoastaan jotain "tasoja", mutta veikkaanpa että tuskin kovin antoisa tai onnistunut.

Ja toisaalta enpä edes itse osaisi arvioida omaa tasoani enkä toisaalta tiedä, minkä tasoisia eri miehet ovat. Mistä tämänkin saisi edes selville?

Vierailija
306/365 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se käytös on enemmän tärkeä kuin ulkonäkö, kuuntele miestä, ole kiinnostunut siitä mistä hän puhuu, kysele mistä hän pitää, tehkää yhdessä sellaista mistä mies pitää todennäköisesti mies menee treffeillä mielummin lätkämatsiin tai oluelle kun katsoo sun kanssa Titanic-leffaa...

Titanic-leffaa vuonna 2024? :D Ihan olen käynyt kahvi- ja kaljatreffeillä, niissä kun pystyy juttelemaankin. 

Ap

Eiköhän tuossa tarkoitettu lähinnä leffagenreä, eli jotain romanttista. Jos et tuota tajunnut (tosin sinua yläpeukutti huolestuttavan suuri joukko), niin ei ole ihme, jos sinusta ei saa älykkään ja kiinnostavan treffikumppanin vaikutelmaa. 

Eikö treffit yleensä sovita yhdessä, eikä niin että mennään vain toisen mieltymysten mukaiseen paikkaan? Jos naista ei kiinnosta se lätkä (joitain tosin kiinnostaa), niin miksi pitäisi mennä treffeillä juuri jääkiekko-otteluun., kun sinnehän voi mennä vaikka kavereiden kanssa - ja sama toki koskee leffoja, eli jos toista osapuolta ei joku tietty leffa nappaa, voi valikoida jonkun muun elokuvan, joka kiinnostaisi molempia.

t. Eri

307/365 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseä viehättäisi, jos nainen olisi oikein todella hyvin rintava! Siis mitä suuremmat ja riippuvammat, niin sitä kauniimpi feminiininen naisolento olisi kyseessä. Ja ammatiltaan voisi olla keski-ikäinen kirjastonhoitajatar sivukirjaston hiljaisen. Pukeutuu epämuodikkaasti tukka nuttaralla ja kasarisilmälasit päässä. On rauhallinen, kiva ja kiltti ja voi leipoa pullaa lauantaisin syyskesällä. Ikää voisi olla n. 34-45 vuotta eikä tatuointeja, taistelukoiria tai voimailuharrastusta, vaan kaunis kedon kukkanen olisi tuollainen neito viehkeä! 

Vierailija
308/365 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaise olevasi halukas työstämään itsesi hyvinvoinnin lisäksi miestäkin. Ota huomioon parisuhteen kannattelun jäävän tänäkin päivänä enemmän tai vähemmän naisen harteille. Eli, jos havaitset ongelman joudut pyytämään miestä varaamaan kummallekin sopivalle päivälle erillisen neukkari ajan. Pitäkää erillään romanttiset treffi-iltamat ja neukkarointi. Muutoin seurustelusta katoaa ilo. Vakavemmissa tapauksissa kustantakaa puoliksi pariterapeutti Talkspacessa/BetterHelpissä.

Vierailija
309/365 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tsiigaa hjallis  harkimon mimmistä mallia

Vierailija
310/365 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi pitäisi toimia joko naisen tai miehen mukaan? Perus piknik tapaaminen on oikein mainio. Ja kyllä jopa talvella voi harrastaa piknikejä. Varaa riittävän paksun huovan,termariin lämmintä eikä unohdeta pukeutua asianmukaisella tavalla. 

Vierailija
311/365 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jotenkin surullista. Jos olet perusnätti, pidät hygienasta huolta ja sulla on puhtaat ja siistit vaatteet, niin älä ihmeessä ala muuttaa itseäsi muiden takia. Olet hyvä ihan itsenäsi.

Toinen juttu sitten, jos haluat itsesi takia vaikka ryhtyä kohottamaan kuntoa. Tämäkin kyllä kannattaisi mielestäni tehdä terveys ja hyvä olo edellä, eikä ulkonäkö. Olen sinänsä sellaisen jatkuvan itsensä kehittämisen kannalla. Ei ihminen tule koskaan "valmiiksi". Surettaa lähinnä se, jos olet sisäistänyt ajatuksen, että et muka kelpaa omana itsenäsi.

Vierailija
312/365 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea määrä kommentteja täällä! Kaikki olen lukenut, vaikka en niihin ole vastaillutkaan. Otin nyt taas Tinderin kokeiluun, saldona 5 matchia ja yksi laiskasti etenevä keskustelu. En odota liikoja.

Ap

Vierailija
313/365 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa on avata aluksi paidastaan pari ylänappia!

Vierailija
314/365 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea määrä kommentteja täällä! Kaikki olen lukenut, vaikka en niihin ole vastaillutkaan. Otin nyt taas Tinderin kokeiluun, saldona 5 matchia ja yksi laiskasti etenevä keskustelu. En odota liikoja.

Ap

Eikö neuvojen joukossa ollut lainkaan sitä vaihtoehtoa, että elät elämääsi ja sitten se oikea mies vaan osuu kohdalle? Oli varmasti. Mutta jo jos kerran haluat vain kuvia katsoa, etkä elä elävää elämää, niin mene sitten deittisivustoille pettymään ja ties mitä muuta.

Vierailija
315/365 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikö neuvojen joukossa ollut lainkaan sitä vaihtoehtoa, että elät elämääsi ja sitten se oikea mies vaan osuu kohdalle? Oli varmasti. Mutta jo jos kerran haluat vain kuvia katsoa, etkä elä elävää elämää, niin mene sitten deittisivustoille pettymään ja ties mitä muuta.

Tätä olen kokeillut jo enkä kokonaiseen vuoteen edes suunnilleen puhunut yhdenkään miehen kanssa. 

Ap

Vierailija
316/365 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tätä olen kokeillut jo enkä kokonaiseen vuoteen edes suunnilleen puhunut yhdenkään miehen kanssa. 

Ap

Mikset ole avannut suutasi? Kyllä nyt sentään itse voi puhumisessa olla aloitteellinen. Pitää sinne Tinderiinkin itsestään jotain antaa.

Itse avaan suuni monta kertaa ihan kaupan hyllyjen välissä ja kaikkialla muuallakin ventovieraitten kanssa. Ja toisin päin, tuntemattomat ihmiset alkavat puhua minulle eri paikoissa.

Vierailija
317/365 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo hyviä ja kelvollisia neuvoja. Ei kukaan muukaan enempää voi sille, että löytää kumppanin.

Epätoivo voi olla karkottava piirre. Kyllä sen haistaa kauas, jos on vimmattu tarve löytää joku. Ehkä irtiotto siitä ajatuksesta tekisi ihmeitä. Keskity elämässäsi ihan muuhun, älä edes haavele miehen löytämisestä.

Vierailija
318/365 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en 'yritä' minkääntasoisia miehiä. Miesten on yritettävä minua ja sitten valitsen niistä, jotka yrittävät.

Välttämällä aloitetta välttää nainen myös onnellisen ydinperheen.

Vierailija
319/365 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mikset ole avannut suutasi? Kyllä nyt sentään itse voi puhumisessa olla aloitteellinen. Pitää sinne

Halusin tietää, että lähestyykö mua kukaan, jos en itse ole aloitteellinen. Sai myös minimoitua sen "tavoittelet vääriä miehiä" -skenaarion.

Ap

Vierailija
320/365 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mikset ole avannut suutasi? Kyllä nyt sentään itse voi puhumisessa olla aloitteellinen. Pitää sinne

Onko se silloin kohdalle osumista, jos tietoisesti tekee aloitteita?