Vai että jokainen nainen saa noin vain seksiä jos vain haluaa
No näin reilusti ylipainoisena 44-vuotiaana sinkkunaisena voin sanoa, että ei saa. Tai no varmaan saisi jos huolisi kenet tahansa. Mä en kuitenkaan huoli edes pelkään seksiin ketä tahansa, hyi hitto sentään. Enkä etsi mitään miesmallia tms. vaan ihan tavallinen mies käy. Reilusti ylipainoista en kyllä valitettavasti huoli, että ihan turha tyrkyttää sellaisia. Lievä ylipaino ei haittaa ja vastaavasti en sitten kyllä halua mitään todella laihaa miestä.
Turha myös tulla soittamaan suutansa mun ylipainosta koska mä pudotan koko ajan painoa. Olen tehnyt elämäntaparemonttia tässä viime kuukausien aikana ja paino on tippunut 15kg. Enkä ole kyllä muuten koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä reilusti ylipainoisen miehen kanssa. Suurin osa miehistä on ollut normaalipainoisia.
Kasvoiltani olen muuten ihan tavallinen, että ei tarvitse tulla haukkumaan rumaksi.
Mutta siis se seksi. Ei niitä miehiä joka nurkalla ole tarjolla. Vakipano mulla toki on, mutta seksiä liian harvoin mun makuun.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Puhuit nyt ittes pussiin. Saisit seksiä aina kun tahdot kunhan et ala valkkaamaan liikaa seksikumppania. Miehillä ei toimi sama, vaikka kuka tahansa kelpaisi niin semmoista ei vaan löydy.
Täyttä paskaa. Ei miehille kelpaa kuka tahansa. Seksi ennen avioliittoa on synti, tai ainakin sen tulee johtaa avioliittoon, mutta esim homsantuusa mielenterveyspotilas eitähän kelpaa, vaikka olisi ihan mukava.
YKSI MAAILMAN SUURIMMISTA VALHEISTA ON ETTÄ MIEHILLE KELPAA KUKA TAHANSA. JA ETTÄ SIKSI NAISILLEKIN PITÄISI KELVATA.
Vierailija kirjoitti:
YKSI MAAILMAN SUURIMMISTA VALHEISTA ON ETTÄ MIEHILLE KELPAA KUKA TAHANSA. JA ETTÄ SIKSI NAISILLEKIN PITÄISI KELVATA.
Niin onkin. Koska ei miehille kelpaa kuka tahansa. En minä ainakaan viitsisi panna epäviehättävää/ilkeää naista, saati yrittää nuolla tai sormeilla häntä orgasmiin.
Ihan hyvin voin vetää käteen kunnes tulee miellyttävä nainen vastaan.
MUTTA, naisilla ne vaatimukset ovat hirmu isoja ja jopa miehen vastuulle vieritetään naisen nautinto. Hoitakaa nyt ensin oma pää, sekä yläpää että alapää, ja varsinkin niiden kaapeloinnin toimivuus kuntoon, sitten vasta palaatte seksivaatimuksiin muita kohtaan.
jopa miehen vastuulle vieritetään naisen nautinto kirjoitti joku...
Eikös se mies saa/ota nautintonsa naisesta? Joten miksi sen naisen pitäisi hoidella oma nautintonsa? Vai onko niin että se mies ainoastaan tökkii, ruikkasee ja kääntää kylkeä? Jos naisena tyydytän itseni niin mihin miestä tarvitsen?
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Eikös se mies saa/ota nautintonsa naisesta? Joten miksi sen naisen pitäisi hoidella oma nautintonsa? Vai onko niin että se mies ainoastaan tökkii, ruikkasee ja kääntää kylkeä? Jos naisena tyydytän itseni niin mihin miestä tarvitsen?
Ota sinäkin miehestä nautinto. Tee, puhu, ehdota, opeta jne. Jos homma ei toimi, poistu ja ulise. Sormeile jos kukaan ei osaa prinsessan vaatimaa seksiä. Rupea ehkä lesboksi jos miehet ovat niin paskoja.
Kyllä, minä saan nautintoni kun panen naista. Pane sinäkin miestäsi/miehen kanssa, jos et saa orkkuasi niin opettele
MUTTA, naisilla ne vaatimukset ovat hirmu isoja ja jopa miehen vastuulle vieritetään naisen nautinto. Hoitakaa nyt ensin oma pää, sekä yläpää että alapää, ja varsinkin niiden kaapeloinnin toimivuus kuntoon, sitten vasta palaatte seksivaatimuksiin muita kohtaan.
Onko miehille nyt niin vaikea ymmärtää, että naisen orgasmit riippuu siitä, miten mies on onnistunut vaikuttamaan naisen aivoihin. Ei ole piuhoissa vikaa, jos naiselta ei tule, vaan siitä ettei mies ole saanut ajettua naisen avoihin oikeaa ohjelmaa. Tämän on huomannut omassakin tekemisessä vaimon kanssa. Mitä paremmalle ja halukkaammalla tuulelle olen saanut vaimon, sen himokkaampi pillu ja helpommat orgasmit.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehille nyt niin vaikea ymmärtää, että naisen orgasmit riippuu siitä, miten mies on onnistunut vaikuttamaan naisen aivoihin. Ei ole piuhoissa vikaa, jos naiselta ei tule, vaan siitä ettei mies ole saanut ajettua naisen avoihin oikeaa ohjelmaa. Tämän on huomannut omassakin tekemisessä vaimon kanssa. Mitä paremmalle ja halukkaammalla tuulelle olen saanut vaimon, sen himokkaampi pillu ja helpommat orgasmit.
Höpö höpö, valkoritari. Aina naisia pelastamassa.
Se nyt vaan on totuus, että suuri osa kireistä jännittäjänaisista ei saa orkkuaan ei vaikka mitä tekisi. Kun ei selvästikään tajuta omaa roolia seksissä vaan odotetaan, että mies tulee ja orkuttaa naisen tyytyväiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä42269 kirjoitti:
Ota sinäkin miehestä nautinto. Tee, puhu, ehdota, opeta jne. Jos homma ei toimi, poistu ja ulise. Sormeile jos kukaan ei osaa prinsessan vaatimaa seksiä. Rupea ehkä lesboksi jos miehet ovat niin paskoja.
Kyllä, minä saan nautintoni kun panen naista. Pane sinäkin miestäsi/miehen kanssa, jos et saa orkkuasi niin opettele
Ja sitten tällaiset itkee miksi naiset ei tee aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on totuus, että suuri osa kireistä jännittäjänaisista ei saa orkkuaan ei vaikka mitä te
Niin eli siis sinun kanssa ei saa. Syynkin huomaa kun tekstejäsi lukee. Itsekään et halua ilkeää naista, ilkeää miestä ei kukaan nainen halua sitäkään vähää.
Eka askel tietenkin on poistaa kireys ja jännitys. Ilkeys ei auta tässä. Ole himottavampi. Viina auttaa naisiin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vaan on totuus, että suuri osa kireistä jännittäjänaisista ei saa orkkuaan ei vaikka mitä te
No siinähän se mies juuri punnittaan, saako vaiko eikö saa naista halukkaaksi. Turha valittaa jos ei saa. Mutta jos saa,niin saa nauttia aina halukkaasta naisesta.
Miehet hakevat vain panoa, oman nautintonsa takia. Kun se nyt ei vain ole niin, että sen kaluan vastine olis vagina..jos olis olis kaikki naiset helppo tyydyttää. Mutta kun eivät miehet usko sitä niin siinä vika. Tai siis anteeksi, onneksi monet uskovat, ja siten tekevät orgasmit naisilleen sormetuksella, nuolemisella tai yhdistettynä siihen panoon, joka minulle ainakin on se paras monitahoinen huippuorgasmi!
Milloinjahan tämän ymmärtävät myös ne loput miehet. Heidän naisensa ovat takuulla niitä, joita ei seksi kiinnosta, ja erinomaisesta syystä!
Eli ongelman alkusyy on taas löytynyt. Vika on miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuit nyt ittes pussiin. Saisit seksiä aina kun tahdot kunhan et ala valkkaamaan liikaa seksikumppania. Miehillä ei toimi sama, vaikka kuka tahansa kelpaisi niin semmoista ei vaan löydy.
Täyttä paskaa. Ei miehille kelpaa kuka tahansa. Seksi ennen avioliittoa on synti, tai ainakin sen tulee johtaa avioliittoon, mutta esim homsantuusa mielenterveyspotilas eitähän kelpaa, vaikka olisi ihan mukava.
En keksi yhtään mitään järkevää syytä että miksi olet täällä seksipalstalla levittämässä sun uskonnollista tuubaa.
Vierailija kirjoitti:
Sun vaimo ei ole = kaikki muut naiset.
Sun kokemus yhdestä pillusta ei = kokemus kaikista pilluista.
Ilmeisesti et enää saa vaimoasi halukkaaksi pullin kuivuuden perusteella. Eikö se pillu kertonut totuuden?
Kyllä osa miehistäkin saa seksiä tosi helposti ja käytännössä niin paljon kuin huvittaa. Lähtökohtaisesti miehillä on rima alhaammalla kuin naisilla. Olipa miehen/naisen ulkonäkö ja olemus mitä tahansa, niin jos ei nappaa, niin ei nappaa. Turha silloin on kenenkään kitistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keksi yhtään mitään järkevää syytä että miksi olet täällä seksipalstalla levittämässä sun uskonnollista tuubaa.
Jokainen täällä levittää omia käsityksiään, sinäkin. Ja sinun käsityksesi ovat todennäköisesti vahingollisempia kuin minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen täällä levittää omia käsityksiään, sinäkin. Ja sinun käsityksesi ovat todennäköisesti vahingollisempia kuin minun.
Voisit vaikka painua helvettiin siitä vinkumasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun vaimo ei ole = kaikki muut naiset.
Sun kokemus yhdestä pillusta ei = kokemus kaikista pilluista.
Ilmeisesti et enää saa vaimoasi halukkaaksi p
Kautta maailmanhistorian urosten on täytynyt saada naaras halukkaaksi paritteluun.Mitenkä luulet, että tämä olisi muuttunut. Luuletko olevasi niin uniikki uros, että naiset lankeaa halukkaina itsestään. Ei taida langeta, kun kerran väität, että monilla piuhat poikki ala- ja yläpään välissä. En ole haluttoman, orgasmeja saamattoman, naisen kanssa vielä koskaan ollut, mutta sulla näyttää olevan siitä paljon kokemusta. Tosin ei liene vahvin puolesi edes tietää milloin nainen on halukas, saati naisen anatomiasta. Se nyt on tullut selväksi jo aiemmin.
Eihän kimmastu. Tykkään minäkin viehättävistä, kauniista ja mm. "luonnonkauniista" naisista vaikka olisi pisamainen ja pulleampi. Osa naisista on uniikilla tavallaan kauniita, hymy vaikuttaa paljon. Lisäksi rohkea ja luonnollinen seksuaalisuus kiinnostaa, kuten lempeä luonnekin. Sellainen helppo, mutta ei tyhmän pehmeä. Mikään lateksisaappainen "seksin jumalatar" ei todellakaan kiinnosta.
Niin ja, senkun saat orgasmisi. Harrasta sellaista seksiä jotta saat orkun. Jos et saa, harjoittele. Orgasmi on ensisijaisesti omalla vastuullasi.