Vai että jokainen nainen saa noin vain seksiä jos vain haluaa
No näin reilusti ylipainoisena 44-vuotiaana sinkkunaisena voin sanoa, että ei saa. Tai no varmaan saisi jos huolisi kenet tahansa. Mä en kuitenkaan huoli edes pelkään seksiin ketä tahansa, hyi hitto sentään. Enkä etsi mitään miesmallia tms. vaan ihan tavallinen mies käy. Reilusti ylipainoista en kyllä valitettavasti huoli, että ihan turha tyrkyttää sellaisia. Lievä ylipaino ei haittaa ja vastaavasti en sitten kyllä halua mitään todella laihaa miestä.
Turha myös tulla soittamaan suutansa mun ylipainosta koska mä pudotan koko ajan painoa. Olen tehnyt elämäntaparemonttia tässä viime kuukausien aikana ja paino on tippunut 15kg. Enkä ole kyllä muuten koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä reilusti ylipainoisen miehen kanssa. Suurin osa miehistä on ollut normaalipainoisia.
Kasvoiltani olen muuten ihan tavallinen, että ei tarvitse tulla haukkumaan rumaksi.
Mutta siis se seksi. Ei niitä miehiä joka nurkalla ole tarjolla. Vakipano mulla toki on, mutta seksiä liian harvoin mun makuun.
Kommentit (69)
"Voisit vaikka painua helvettiin siitä vinkumasta" 😂😂 Ei oo todellista 😂 Kiitos samoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuit nyt ittes pussiin. Saisit seksiä aina kun tahdot kunhan et ala valkkaamaan liikaa seksikumppania. Miehillä ei toimi sama, vaikka kuka tahansa kelpaisi niin semmoista ei vaan löydy.
Miksi naiset ei saisi valikoida seksikumppania? En mä ainakaan pystyisi seksiin miehen kanssa joka ei mua miellytä. Olisi inhottavaa jos sellainen mies koskisi muhun.
Tottakai aloittaja saa valita seksikumppaninsa.
Mutta, jos aloittaja voi valita kuten hän on voinut, niin silloin aloittaja EI voi sanoa näin kuten hän otsikossaan inisee
"vai-etta-jokainen-nainen-saa-noin-vain-seksia-jos-vain-haluaa"
Aloittaja saisi seksiä, jos hän vain haluaisi. Hän ei vaan halua sitä. Tähän aloittajan ongelmaan ei valikointi liity mitenkään.
Miehillä tuo ei toimi noin. Mies ei voi valita koska valikoimaa, eli halukkaita naisia, ei ole. Sen sijaan niin aloittajalle kuin sinullekin, on valikoimaa, eli halukkaita miehiä ollut tarjolla ja te itse olette päättäneet olla harrastamatta seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, onpa taas hauska ketju.
Ei saa seksiä = ei ota vastaan seksiä kuin tiukkoje kriteerien kautta.
Aika sama kun laiska ulisee siitä kun toiset saa 5k€ palkkaa. "niin määkin saisin, mutta en nyt just jaksa persettäni tästä nostaa."
Miksi teidän joidenkin mielestä naisten pitäisi huolia kuka tahansa petiinsä? Miksi pitäisi pakottaa itsensä seksiin ihmisen kanssa josta ei syty? En mä mitään ihmeellisyyksiä etsi vaan ihan vain tavallista miestä.
Ap
Älä ala vääntää muiden sanomisia.
Itse sanoit ettei naiset muka saa seksiä halutessaan.
Sitten sanoit että sinulle olisi valikoimaa josta valita mies. Sinä itse päätit valita ettet halua seksiä.
Ongelmasi on siinä että sinä haikailet jotain toiveunta rakastajaksi ja siitä syystä sinä et voi verrata omaa ongelmaasi miesten joka päivä kokemaan ongelmaan, eli siihen että heidät torjutaan toistuvasti, eli heille ei ole tarjolla seksikästä ja halukasta naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa pulleaa valasta. Valitettavasti sellainen vartalo ei kiihota yhtään. Sori. Pillua et läydä millään pyöreän vatsan ja roukkuvien rintojen alta, vain takaapäin pano onnistuu kunnolla. Vedän mieluummin käteeni.
En tiedä minkä kokoisen kanssa olet pannut, mutta ei mulla ole niin isoa mahaa eikä tissit roiku niin alhaalla etteikö pillua löytäisi. Sen kun vain levitän jalkani niin hyvin on miehet löytäneet perille. Sulla taitaa olla naisen anatomia hakusessa kun et edes pillua löydä. Tuskin olet pannut yhtään ketään vaan lapsellisesti haluat ilkeillä mulle.
Ap
No nythän sinä tunnustat että hyvin ovat miehet löytäneet perille eli seksiä olet saanut kun olet sitä halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas typeriä lapsellisia kommentteja tässä ketjussa.
No, ajattelin silti tähän kommentoida. Onko siinä jotain kivaa, jos on monta seksikumppaniehdokasta jonossa, mutta kaikki ovat sellaisia, ettei halua seksiä heidän kanssaan? Mitä siitä hyötyy? Ihan sama tilanne lopputuloksen kannalta se on, kuin jos ei olisi yhtään.
Mistä se oikein johtuu, että jotkut miehet ei millään ymmärrä, että jos joku henkilö ei sytytä, niin ei ole mitään järkeä panna sellaisen kanssa? Sehän olisi vaan epämukavaa ja inhottavaa. Kuka haluaa seksiä joka ei edes kiihota? Voiko sitä edes kutsua seksiksi?
Mokasit jo tuon trollailusi. Ei tämän ketjun aiheena ollut tuo valintakriittisyys, vaan se että sinulle on tarjottu seksiä usein ja josta olet välillä kieltäytynyt ja välillä suostunut. Mokasit jo, paljastit että olet pelkkä säälittävä trolli. Ymmärtäisit lopettaa ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa pulleaa valasta. Valitettavasti sellainen vartalo ei kiihota yhtään. Sori. Pillua et läydä millään pyöreän vatsan ja roukkuvien rintojen alta, vain takaapäin pano onnistuu kunnolla. Vedän mieluummin käteeni.
Sinulle ei siis kelpaa sellainen nainen, jonka saisit? No kappas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas taas typeriä lapsellisia kommentteja tässä ketjussa.
No, ajattelin silti tähän kommentoida. Onko siinä jotain kivaa, jos on monta seksikumppaniehdokasta jonossa, mutta kaikki ovat sellaisia, ettei halua seksiä heidän kanssaan? Mitä siitä hyötyy? Ihan sama tilanne lopputuloksen kannalta se on, kuin jos ei olisi yhtään.
Mistä se oikein johtuu, että jotkut miehet ei millään ymmärrä, että jos joku henkilö ei sytytä, niin ei ole mitään järkeä panna sellaisen kanssa? Sehän olisi vaan epämukavaa ja inhottavaa. Kuka haluaa seksiä joka ei edes kiihota? Voiko sitä edes kutsua seksiksi?
Mokasit jo tuon trollailusi. Ei tämän ketjun aiheena ollut tuo valintakriittisyys, vaan se että sinulle on tarjottu seksiä usein ja josta olet välillä kieltäytynyt ja välillä suostunut. Mokasit jo, paljastit että olet pelkkä säälittävä trolli. Ymmärtäisit lo
Tuo jolle kommentoit ei kyllä ollut minä ketjun ap. Tässä ketjussa kirjoittelee useita ihmisiä. En ole trolli joten lopeta itse tuo kiukuttelu ja syyttely.
Ap
Herranjestas vieläkö tää sama paska keskustelu jatkuu täällä ja aloittaja yhä vääntää vastaan... voisi poistaa koko keskustelun jo
Olipa hämmentävä aloitus. "En saa seksiä koskaa vaan, mutta mulla on vakipano ja saisin seksiä muiltakin miehiltä aina kun haluttaa jos en olisi liian nirso". :D. Useimmilla miehillä ei todellakaan mene näin ellei sitten halua maksaa seksistä.