Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vai että jokainen nainen saa noin vain seksiä jos vain haluaa

Vierailija
14.01.2024 |

No näin reilusti ylipainoisena 44-vuotiaana sinkkunaisena voin sanoa, että ei saa. Tai no varmaan saisi jos huolisi kenet tahansa. Mä en kuitenkaan huoli edes pelkään seksiin ketä tahansa, hyi hitto sentään. Enkä etsi mitään miesmallia tms. vaan ihan tavallinen mies käy. Reilusti ylipainoista en kyllä valitettavasti huoli, että ihan turha tyrkyttää sellaisia. Lievä ylipaino ei haittaa ja vastaavasti en sitten kyllä halua mitään todella laihaa miestä.

Turha myös tulla soittamaan suutansa mun ylipainosta koska mä pudotan koko ajan painoa. Olen tehnyt elämäntaparemonttia tässä viime kuukausien aikana ja paino on tippunut 15kg. Enkä ole kyllä muuten koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä reilusti ylipainoisen miehen kanssa. Suurin osa miehistä on ollut normaalipainoisia.

Kasvoiltani olen muuten ihan tavallinen, että ei tarvitse tulla haukkumaan rumaksi.

Mutta siis se seksi. Ei niitä miehiä joka nurkalla ole tarjolla. Vakipano mulla toki on, mutta seksiä liian harvoin mun makuun.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä AP valittaa jos et kelpuuta miestä joka sulle antaisi.

Miksi pitäisi huolia kenet tahansa?

Ap

Mitä ap ei nyt ymmärrä?? Aloitit ketjun otsikolla "Vai että jokainen nainen saa noin vain seksiä jos vain haluaa". Eli vastaväite miesten yleiseen hokemaan epätasa-arvosta naisten ja miesten välillä seksiseuran saamisen kanssa.

Heti tekstissä kuitenkin tyrmäät väitteen "voin sanoa, että ei saa. Tai no varmaan saisi jos huolisi kenet tahansa. Mä en kuitenkaan huoli edes pelkään seksiin ketä tahansa, hyi hitto sentään. "

Eli aina saa halutessaan seksiä, varsinkin jos vähän joustaa vaatimuksistaan, mutta useimmiten on jopa valinnanvaraa. Jos et huoli ketä tahansa, niin se on sinun asiasi, eikä liity tuohon väitteeseen.

Miesten kohdalla näin kuitenkaan ei ole, ei ole jonoa oven takana tai deittisivuilla, saati että olisi varaa valita.

Vierailija
22/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tuossa alussa heti sanot, että sais jos... Seksi in seksiä, eikä siinä mitään perhettä tarvi perustaa. Lopeta vinkuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä saada, siis panoa, joka sitten ei ole se mitä haluaa. Haluaa  orgasmin.

Vierailija
24/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän joidenkin mielestä naisten pitäisi huolia kuka tahansa petiinsä? Miksi pitäisi pakottaa itsensä seksiin ihmisen kanssa josta ei syty? En mä mitään ihmeellisyyksiä etsi vaan ihan vain tavallista miestä.

Ap

Sulla tuntuu olevan suhteellisuudentaju sen verta hakusessa että ei viitsisi edes vääntää tästä asiasta. Sä et kestä kumppanissa ominaisuutta joka sulta löytyy itseltä ja menet omasta koostasi huolimatta miehen ulkonäkö edellä. Ootko miettinyt että mitä jos ne miehet tyrmää sut samasta asiasta? Ja nyt jos alat taas vinkua että nomutq laihdutan... onko käynyt mielessä sellainen, että nää sun tyrmäämät ylipainoiset miehet voisi käydä samaa painonpudotusta läpi kuin sinä itse? 

Mutta ei. Vinkuvankuvonku. Siksi sulle ei heru sitä sympatiaa. 

Vierailija
25/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän joidenkin mielestä naisten pitäisi huolia kuka tahansa petiinsä? Miksi pitäisi pakottaa itsensä seksiin ihmisen kanssa josta ei syty? En mä mitään ihmeellisyyksiä etsi vaan ihan vain tavallista miestä.

Ap

Sulla tuntuu olevan suhteellisuudentaju sen verta hakusessa että ei viitsisi edes vääntää tästä asiasta. Sä et kestä kumppanissa ominaisuutta joka sulta löytyy itseltä ja menet omasta koostasi huolimatta miehen ulkonäkö edellä. Ootko miettinyt että mitä jos ne miehet tyrmää sut samasta asiasta? Ja nyt jos alat taas vinkua että nomutq laihdutan... onko käynyt mielessä sellainen, että nää sun tyrmäämät ylipainoiset miehet voisi käydä samaa painonpudotusta läpi kuin sinä itse? 

Mikä sun ongelma on? Mähän kirjoitin jo tuonne aiemmin, että yhtälailla miehet voi hylätä mut mun ylipainon vuoksi. Aina on kuitenkin seuraa löytynyt lähinnä normaalipainoisista ja olin naimisissakin sellaisen kanssa. Ketään en ole pakottanut mun kanssa olemaan.

Mä en voi mitään sille, että en syty reilusti ylipainoisista miehistä ja se on mun valinta. Mulla on oikeus sanoa mitä mä haluan ja mitä en. Mä en ala itseäni pakottamaan seksiin jonkun sellaisen kanssa joka ei mua sytytä. Oksettaa ajatuskin. Enkä tarkoita nyt vain ylipainoa tässä kohtaa vaan kyllä normaalipainoisistakin miehistä löytyy sellaisiakin otuksia, että huh huh. Mielummin olen sitten ilman seksiä miehen kanssa ja harrastan omaa kivaa.

Mutta teidän joidenkin mielestä naisen pitäisi alistua sänkyyn kenen tahansa kanssa eikä saisi olla mitään toiveita miesten suhteen. Sairas ajattelutapa.

Ap

Vierailija
26/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Johan nyt on ukko kirjoittanut! Siis olettekos sitä mieltä ,että jo nainen onkin lihava, niin pitää "suostua" seksiin kene kanssa vain? Mikä koodi tuo on? Entäs mies? oletko vaikka kenen kanssa, no joo varmaan moni onkin!

terveisin ihan normaali nainen, joka nyt taaskin vihainen. Ja saa hyvää seksiä kotona. Mutta eihän sitäkään saanut sanoa.

Vierailija
27/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa pulleaa valasta. Valitettavasti sellainen vartalo ei kiihota yhtään. Sori. Pillua et läydä millään pyöreän vatsan ja roukkuvien rintojen alta, vain takaapäin pano onnistuu kunnolla. Vedän mieluummin käteeni.

Oho! Ootko löytäny pilun tissien alta?! Minkä kanssa panit, maantieraadon??

Vierailija
28/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa pulleaa valasta. Valitettavasti sellainen vartalo ei kiihota yhtään. Sori. Pillua et läydä millään pyöreän vatsan ja roukkuvien rintojen alta, vain takaapäin pano onnistuu kunnolla. Vedän mieluummin käteeni.

En tiedä minkä kokoisen kanssa olet pannut, mutta ei mulla ole niin isoa mahaa eikä tissit roiku niin alhaalla etteikö pillua löytäisi. Sen kun vain levitän jalkani niin hyvin on miehet löytäneet perille. Sulla taitaa olla naisen anatomia hakusessa kun et edes pillua löydä. Tuskin olet pannut yhtään ketään vaan lapsellisesti haluat ilkeillä mulle. 

Ap

Vierailija
29/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan nyt on ukko kirjoittanut! Siis olettekos sitä mieltä ,että jo nainen onkin lihava, niin pitää "suostua" seksiin kene kanssa vain? Mikä koodi tuo on? Entäs mies? oletko vaikka kenen kanssa, no joo varmaan moni onkin!

terveisin ihan normaali nainen, joka nyt taaskin vihainen. Ja saa hyvää seksiä kotona. Mutta eihän sitäkään saanut sanoa.

Enkä ole vaan olen nainen. Ja siinäpän olet vihainen, mua ei kiinnosta sun fiilikset pätkääkään, ne ei ole tän koko ketjun poittina. Mua sanoinkuvaamattomasti vituttaa ihmiset jotka menee toisten ulkonäkö edellä eikä ole edes itse mitään mallikappaleita. Ei pidä suostua mihin tahansa kenenkä kanssa vaan (enkä tajua mistä tämä väite nyt revitään) vaan pointti oli kaksinaismoralismi ja kritiikki lihavuuden suhteen. Itse kyllä saa olla mitä tahansa mutta toinen ei. Ja kyse on vielä ITSE AIHEUTETUSTA asiasta. Sairaudet sun muut on täysin eri juttu. 

Ja mitä helvettiä sä nyt mussutat siitä ettei saa sanoa että on hyvää seksiä? Perus akkameininkiä että vedetään passiivis-aggressiivista uhriutumista. 

Vierailija
30/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sun ongelma on? Mähän kirjoitin jo tuonne aiemmin, että yhtälailla miehet voi hylätä mut mun ylipainon vuoksi. Aina on kuitenkin seuraa löytynyt lähinnä normaalipainoisista ja olin naimisissakin sellaisen kanssa. Ketään en ole pakottanut mun kanssa olemaan.

Mä en voi mitään sille, että en syty reilusti ylipainoisista miehistä ja se on mun valinta. Mulla on oikeus sanoa mitä mä haluan ja mitä en. Mä en ala itseäni pakottamaan seksiin jonkun sellaisen kanssa joka ei mua sytytä. Oksettaa ajatuskin. Enkä tarkoita nyt vain ylipainoa tässä kohtaa vaan kyllä normaalipainoisistakin miehistä löytyy sellaisiakin otuksia, että huh huh. Mielummin olen sitten ilman seksiä miehen kanssa ja harrastan omaa kivaa.

Mutta teidän joidenkin mielestä naisen pitäisi alistua sänkyyn kenen tahansa kanssa eikä saisi olla mitään toiveita miesten suhteen. Sairas ajattelutapa.

No mitä sä sitten valitat täällä jos sitä seksiseuraa nyt löytyykin "aina"? Sä vedit nyt koko sun valituksen pointin viemäristä alas. 

Ja kertoo ihmisestä ihan tarpeeksi jos toisten ylipaino on oksettavaa, samalla kun itse on sitä samaa. 

Vierailija
31/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No näin reilusti ylipainoisena 44-vuotiaana sinkkunaisena voin sanoa, että ei saa. Tai no varmaan saisi jos huolisi kenet tahansa"

" Aina on kuitenkin seuraa löytynyt lähinnä normaalipainoisista ja olin naimisissakin sellaisen kanssa. "

Yritäpä aloittaja nyt päättää...

Vierailija
32/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas typeriä lapsellisia kommentteja tässä ketjussa.

No, ajattelin silti tähän kommentoida. Onko siinä jotain kivaa, jos on monta seksikumppaniehdokasta jonossa, mutta kaikki ovat sellaisia, ettei halua seksiä heidän kanssaan? Mitä siitä hyötyy? Ihan sama tilanne lopputuloksen kannalta se on, kuin jos ei olisi yhtään.

Mistä se oikein johtuu, että jotkut miehet ei millään ymmärrä, että jos joku henkilö ei sytytä, niin ei ole mitään järkeä panna sellaisen kanssa? Sehän olisi vaan epämukavaa ja inhottavaa. Kuka haluaa seksiä joka ei edes kiihota? Voiko sitä edes kutsua seksiksi? 

Vierailija
33/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on selvää, että miehet kimmastuu, jos naisella on vaatimuksiakin ja pitäisi vielä saada orgasmikin. Vähemmästäkin miehet pelästyy nykyisin ihan tutkimustenkin mukaan. 

Vierailija
34/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti. Naiset saavat seksiä jos haluavat. Miehet eivät. Se tässä oli ajatus, ei se, että kellään ei voisi olla kriteereitä siitä kenen ja minkänäköisen ihmisen kanssa sitä haluavat. AP ei ymmärrä sitä.

Vierailija
35/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ajatus se on että seksiä saa siltä jolta ei halua, ja muuta ei saa ajatella? Miehetkö sellaisia miettii, naiset ei.

Vierailija
36/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti. Naiset saavat seksiä jos haluavat. Miehet eivät. Se tässä oli ajatus, ei se, että kellään ei voisi olla kriteereitä siitä kenen ja minkänäköisen ihmisen kanssa sitä haluavat. AP ei ymmärrä sitä.

Juuri näin. "Ei löydy ketään" tarkoittaa seuraavaa:

-Nainen: ehdokkaita on jonoksi asti, mutta en kelpuuta ketään.

-Mies: ei löydy ketään, ei ole edes ehdokkaita.

Vierailija
37/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehillekin on ehdokkaita,  kun vaan kelpuuttaa, vaikka sen kaljapäisen pubiruusun tai vanhemman yli 60 naisen.

Vierailija
38/69 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehillekin on ehdokkaita,  kun vaan kelpuuttaa, vaikka sen kaljapäisen pubiruusun tai vanhemman yli 60 naisen.

Yli 60 vuotiasko ei voi olla todella kaunis ja seksikäs? Heidän ei tarvitse kelpuuttaa vaan tarjontaa olisi.

Vierailija
39/69 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on selvää, että miehet kimmastuu, jos naisella on vaatimuksiakin ja pitäisi vielä saada orgasmikin. Vähemmästäkin miehet pelästyy nykyisin ihan tutkimustenkin mukaan. 

Linkit tutkimuksiin, kiitos!

Vierailija
40/69 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkä kokoisen kanssa olet pannut, mutta ei mulla ole niin isoa mahaa eikä tissit roiku niin alhaalla etteikö pillua löytäisi. Sen kun vain levitän jalkani niin hyvin on miehet löytäneet perille. Sulla taitaa olla naisen anatomia hakusessa kun et edes pillua löydä. Tuskin olet pannut yhtään ketään vaan lapsellisesti haluat ilkeillä mulle. 

Ap

N44 , mikä on sinulle sopiva määrä seksiä viikottain, kuukausittain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi