Ystäväsi tulee käymään, ja kysyy voiko jäädä yöksi ja toiseksi päivänä koska kotona on hankalaa, mitä vastaat?
Kommentit (94)
Ei meille voi jäädä yöksi. Täällä on lähellä hotelleja.
No miksi mä vastaisin sun puolesta sun ystävällesi?
Sano sille että mielelläsi otat sen yökylään vaikka viikoksi.
Tervetuloa, mitäs ruokaa tehtäisiin vai mennäänlp ulos syömään?
Ystävä voi aina jäädä luokseni pariksi yöksi.
No, meillä asui kerran yksi ystävä kahden lapsen kanssa pari kuukautta, ennenkuin saivat uuden asunnon.
Tästä voit päätellä
Tottakai voi jäädä. Mietittäisiin yhdessä jotain tekemistä, että murheita saataisiin siirrettyä taka-alalle.
Mulla on kolme ihmistä, joita kutsun ystäviksi. He saavat majoittua meille koska tahansa jos kotona hankalaa
Ilman muuta saa jäädä yöksi tai vaikka viikoksi.
Omat lapseni majoitan koska tahansa. Muita en. Tulisi vaivautunut olo, ja en osaisi olla luontevasti omassa kodissani.
Ystävät ja muut läheiset on tervetulleita aina.
Ei ole tarpeeksi tilaa vieraille, mutta varmaan yhden tai kaksi yötä voi hyvä ystävä nukkua sohvalla tai lattialla. Lasten takia tosin on sen verran rauhatonta, etten usko ystävän ensimmäiseksi tänne tulevan.
Vastaan etä toki, vaikka mun on mentävä aamulla töihin. Ja sitten kysyn, että mikä hätänä ja haluaako hän kertoa tarkemmin.
Toki voi, tosin nyt kyllä olisi todella huono hetki koska ole keskellä muuttoa.
No jos on ystävä kysymyksessä ja erityisesti, jos hänellä on kotona vaikeaa niin ilman muuta voi jäädä yöksi, kyllä mun kaksioon mahtuu. Kysyisin myös, haluaako jutella asiasta, jos ei niin antaisin olla rauhassa ja laittelisin iltapalaa.
Totta kai, siksi ystävät on olemassa.
Voi käydä kahvilla mutta ei mahdu yökylään kukaan