Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi suhde ja seksin määrä

Vierailija
14.01.2024 |

Löysinköhän helmen vai mitä ihmettä - takana on pari pitkää suhdetta, joissa on ollut se perinteinen määrä seksiä (n. 1-3krt/vko) läpi vuosien. Se on aina ollut minulle aivan liian vähän, mutta sen kanssa oppi selviämään. 

Nyt vastaan käveli nainen, jonka kanssa jo 4kk seksiä on ollut lähes joka ikinen päivä 2-6 kertaa. Välillä hellää, välillä rajua, kaikkea on ja joka ikinen palanen seksin saralla tuntuu osuvan kohdalleen.

Näin jo elämää nähneenä hieman yllättää voiko tämä olla totta. Poikkeuksellisen pitkä alkuhuuma vai lottovoitto? Kuinka pitkään teillä on alkuhuuma jatkunut? Omat aiemmat alkuhuumat on olleet muutaman viikon juttuja eivätkä alkuunkaan tätä kaliiberia.

M47/N40

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, kun minä kerron että meillä seksiä päivittäin ja se on hyvää, saa se pelkkää ällötystä ja paheksuntaa.

Onnea teille muille.

Vierailija
2/9 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt siis kyseessä yhteenmuuton jälkeinen alkuhuuma? Eikai muuten joka päivä ehdi tuolla tavalla. Itse olen vain yhden kerran ollut avosuhteessa, alkuhuuma kesti ainakin puoli vuotta. Eikä se siitä mitenkään selvästi lopahtanut. Ei kylläkään joka päivä nussittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heräät vielä todellisuuteen. Täällä ensimmäinen vuosi oli pelkkää kiimaa ja siitä se sit lähti vähenemään ja nyt jos en tekisi aloitteita niin ei olisi varmaan ollenkaan. Kieltäytyy ainakin 6 kertaa viikossa ja antaa varmasti vain siksi että seksin pitäisi kuulua parisuhteeseen...

Vierailija
4/9 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tässä nyt siis kyseessä yhteenmuuton jälkeinen alkuhuuma? Eikai muuten joka päivä ehdi tuolla tavalla. Itse olen vain yhden kerran ollut avosuhteessa, alkuhuuma kesti ainakin puoli vuotta. Eikä se siitä mitenkään selvästi lopahtanut. Ei kylläkään joka päivä nussittu.

Ollaan etätyöläisiä niin hyvin ehtii. Yhdessä ei vielä asuta, eli kaksi asuntoa mutta samasta sängystä kyllä herätään joka aamu. Aamulla, silloin tällöin kesken päivän, illalla parikin kertaa..

Vierailija
5/9 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, kun minä kerron että meillä seksiä päivittäin ja se on hyvää, saa se pelkkää ällötystä ja paheksuntaa.

Onnea teille muille.

Ymmärrän ja samat on fiilikset.

AP

Vierailija
6/9 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli vastaavanlainen ihanuus, mutta 4v. jälkeen en vain pysynyt itse tahdissa mukana :D mukavat muistot kuitenkin jäi tästä nymfosta.

Vierailija
7/9 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli vastaavanlainen ihanuus, mutta 4v. jälkeen en vain pysynyt itse tahdissa mukana :D mukavat muistot kuitenkin jäi tästä nymfosta.

No samaa vähän pelkään. Vinoilee jo ajoittain 'are we having a headache today...' 

Hyväntahtoisesti toki mutta kyllä on pelivälineellä työ pysyä tahdissa. Vaan MAHTAVAA on..

Vierailija
8/9 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että se nainen ei ole saanut orgasmia, siksi jää kutinat päälle ja pitää hinkata usein. Jos mies ei ole paikalla sitten hoidellaan itse itsemme.

Vierailija
9/9 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Kunnon orgasmin jälkeen tuntee kyllä itsensä täysin tyydytetyksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi