Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä haluaisi elää kuin 60vuotiaaksi. Sitten voisi kuolla.

Vierailija
14.01.2024 |

Mitä muut miettii asiasta?

Kommentit (219)

Vierailija
141/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 on parempi. Sit voi lähteä oman käden kautta

Minä haluan myös pois ennen kuuttakymppiä. Ehdottomasti. Ja olen nyt 52.

Mikäs sua estää? Hopi hopi. Jätä toki resurssit niille, joita elämä ei pelota ja jotka eivät hautaa itseään masennukseen ja pelkoihin. 

Vierailija
142/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 60 ja töissä. En haluaisi kuolla vielä pitkään aikaan.

50-vuotiaana lapset lähtivät maailmalle, ja kun ei ollut enää huollettavia kotona, oli itselle enemmän aikaa,

aika moni hoitaa 5-kymppisenä omia vanhempiaan, joten ei ole yhtään sen enempää aikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä on lopultakin aikaa tehdä, mitä haluaa

Moni kuolee jo ennen eläkkeelle pääsyään, vaikka oli monia suunnitelmia laadittuna eläkeiän varalta. Esimerkiksi minun terveeksi luultu, hoikka ja hyväkuntoinen mieheni kuoli äkillisesti jo viisikymppisenä. 

Ala sinäkin siis tehdä nyt, mitä vielä haluat tehdä, älä luota siihen, että se eläkeikä sieltä varmasti tulee.

Vierailija
144/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla tulee olemaan raskasta koska eläkeikä tulee olemaan nostettu niin korkealle että työpaikoilleen kuolevat.

Vierailija
145/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös fakta, että kuusikymppisenä näyttää vanhalta - siinä ei auta enää mikään. Rumuus, en jaksa/kestä sitä. 

Mikset? Miksi sun pitää olla ikuisesti kaunis? Ei ne muutkaan ole. 

Oletko vähän tollo? Ihminen voi olla ruma lapsesta asti. Siinä vaiheessa kun tulee vanhaksi, joutuu lopullisesti luopumaan siitä toiveesta, että edes hetken aikaa elämässään olisi ollut kaunis, tai edes ei-ruma. 

Suurin osa tässä ketjussa kirjoittavista elää omassa itsekkäässä kuplassaan:

Olen rikas, joten on kivaa olla vanha. Miksette muutkin ole rikkaita?

Olen yhä kaunis, joten on kivaa olla vanha. Miksette muutkin ole kauniita?

Olen terve, joten on kivaa olla vanha? Miksette muutkin ole kauniita?

Ei mitään empatiaa teillä niitä kohtaan, joilla ei elämässä ole mennyt hyvin. Huutelette vain omaa erinomaisuuttanne. 

Vierailija
146/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkkeellä on lopultakin aikaa tehdä, mitä haluaa

Moni kuolee jo ennen eläkkeelle pääsyään, vaikka oli monia suunnitelmia laadittuna eläkeiän varalta. Esimerkiksi minun terveeksi luultu, hoikka ja hyväkuntoinen mieheni kuoli äkillisesti jo viisikymppisenä. 

Ala sinäkin siis tehdä nyt, mitä vielä haluat tehdä, älä luota siihen, että se eläkeikä sieltä varmasti tulee.

Meiltä duunista olen nähnyt niin monen sairastuvan ja/tai kuolevan ensimmäisinä eläkevuosinaan, että oma luotto Ihanaan Eläkeläiselämään on puhdas nolla.

Vierailija
147/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko te siis ulkonäön takia kuolla mahd. nuorena, eli jos teidät voisi nuorentaa takaisin esim kolmikymppisen näköiseksi, haluaisitteko sit eläää kauemmin?

Vierailija
148/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiä aloituksia laatii usein sellainen ihminen, joka ei tajua tuonpuoleisesta kohtalostaan mitään, vaan luulee, että siihen mihin hän kaatuu, siihen hän sitten vain maatuu. Ja kaikki huolet ovat ohi. Mutta näin ei ole Raamatun mukaan. Tuonpuoleisessa voi olla jopa kauheampaa, mitä oli tässä elämässä.

Joo, kyllä me tiedetään, että sinun jumalasi on kostava, vahingoniloinen, raaka ja tappajasadisti. 

Vierailija
149/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään nauttia eläkepäivistä.   N 66v

Minä nautin myös ja elämä on mukavia asioita täynnä, terv 75 v mummeli

Vierailija
150/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan iäkästä vanhempaani, en ole kaunis, olen ryppyisempi kuin monet mua vanhemmatkin, eläkeeni ei ole suuri, nivelet kiusaa, eikä muutenkaan terveys ole primaa. Silti nautin elämästäni ja ilolla odotan kevättä ja toivon sen sekä kesän näkeväni. Mikään ei ole varmaa, mutta mennään päivä kerrallaan. Tämä on oikein hyvä ikä. 65+

Vierailija
151/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla tulee olemaan raskasta koska eläkeikä tulee olemaan nostettu niin korkealle että työpaikoilleen kuolevat.

Eivät kuole työn ääreen, koska eivät edes pääse töihin. 

Vierailija
152/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plataanpas asiaan 60-vuotispäivänäsi ;) Otan köyttä mukaan...

Vierailija
153/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49 ja samaa mieltä.

Yli 60 vuotiaat ovat yhteiskunnalle tarpeettomia.

Vierailija
154/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 58v uskova. En usko, että joudun täällä olemaan enää eläkeikäisenä, vaan noutaja tulee aiemmin. Olen tipahtanut kärryiltä monesta asiasta ja ollut ajoittain hyvin väsynyt nykyiseen maailmanmenoon. Olen aika vakuuttunut, että armahdus tulee ennen kuin ensimmäinen eläkemaksu kilahtaa tilille.

Vierailija
155/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos tulevaisuus mahdollistaa nuorennuspiikin jokaiselle?!

Vierailija
156/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisiä aloituksia laatii usein sellainen ihminen, joka ei tajua tuonpuoleisesta kohtalostaan mitään, vaan luulee, että siihen mihin hän kaatuu, siihen hän sitten vain maatuu. Ja kaikki huolet ovat ohi. Mutta näin ei ole Raamatun mukaan. Tuonpuoleisessa voi olla jopa kauheampaa, mitä oli tässä elämässä.

Joo, kyllä me tiedetään, että sinun jumalasi on kostava, vahingoniloinen, raaka ja tappajasadisti. 

Sinulla on vain ymmärrysngelma Jumalan ja synnin vakavuuden suhteen. NImenomaan oikeudenmukainen Jumala vaatii, että pahat teot pitää sovittaa. JSen takia hän antoi Jeesuksen, että voi turvata hänen sovitustyöhönsä, ettei tarvitse niitä pahija tekojaan itse sovittaa helvetissä.

Vierailija
157/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naiset elävät miehiä kauemmin.

Dementikkoina, laitoksessa, sidottuna pyörätuoliin... Maksusta ne autetaan vessaan, muuten niiden annetaan laskea alleen. Ja kuka tuon kaiken mahdollistaa ja toteuttaa? Toiset naiset.

Nauttikaa tytöt

Vierailija
158/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kuole työn ääreen, koska eivät edes pääse töihin. 

Hyvät eläkehillot luvassa. :D

Vierailija
159/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 49 ja samaa mieltä.

Siis myös vanhempasi? Saako sut tappaa kun täytät 60v?

Vierailija
160/219 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 49 ja samaa mieltä.

Siis myös vanhempasi? Saako sut tappaa kun täytät 60v?

Olen eri. Joo, myös minun vanhempani. Ja kyllä, minulle saa todellakin antaa kuolinapteekin kuusikymppisenä. Eivät kaikki haaveile ikuisesta elämästä. Minua ei vanhuus kiinnosta, maailman ja elämän olen nähnyt jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi