En kyllä haluaisi elää kuin 60vuotiaaksi. Sitten voisi kuolla.
Kommentit (219)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 ja samaa mieltä.
Yli 60 vuotiaat ovat yhteiskunnalle tarpeettomia.
Siis myös vanhempasi? Saako sut tappaa kun täytät 60v?
Olen eri. Joo, myös minun vanhempani. Ja kyllä, minulle saa todellakin antaa kuolinapteekin kuusikymppisenä. Eivät kaikki haaveile ikuisesta elämästä. Minua ei vanhuus kiinnosta, maailman ja elämän olen nähnyt jo.
Väitätkö että 60+ on vanhus? Älä hupsi. Tämähän on parasta aikaa. Ei tarvitse pelätä raskautta, voi matkailla ja reissata muulloinkin kuin vain loma-aikoina, saa tehdä melkein mitä haluaa tai olla tekemättä, ei tarvitse välittää ulkonäöstä ja pukeutumisesta jne. Ihanaa kun ei enää ole nuori, ei oravanpyörässä, eikä vaihdevuosissakaan. 60+ yhä nuori
Vierailija kirjoitti:
Onpa masentava lanka T. 34v
Niin. Elämä on todellisuudessa aika karua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä oo uskonutkaan niitä jotka sanoo et elämä on vanhemmiten parempaa. Toisaalta kaikkea traagista voi tapahtua sulle nuorena ja siten asiat voi olla paremmin joillain vanhempana. mistä sen tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 ja samaa mieltä.
Äitini on vain kuluerä, yhteiskunnan kannalta katsottuna.
Tapan itse itseni, valitettavasti eutanasia on laitonta suomessa.
Miettikää, kotieläimelle annetaan armoa, ihminen pidetään väkisin hengissä kun valtio lypsää sen perinnön, jos sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mä oo uskonutkaan niitä jotka sanoo et elämä on vanhemmiten parempaa. Toisaalta kaikkea traagista voi tapahtua sulle nuorena ja siten asiat voi olla paremmin joillain vanhempana. mistä sen tietää?
Älä usko mutta osalle meistä elämä yli 6-kymppisenä on hyvää ja jopa parempaa 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisiä aloituksia laatii usein sellainen ihminen, joka ei tajua tuonpuoleisesta kohtalostaan mitään, vaan luulee, että siihen mihin hän kaatuu, siihen hän sitten vain maatuu. Ja kaikki huolet ovat ohi. Mutta näin ei ole Raamatun mukaan. Tuonpuoleisessa voi olla jopa kauheampaa, mitä oli tässä elämässä.
Joo, kyllä me tiedetään, että sinun jumalasi on kostava, vahingoniloinen, raaka ja tappajasadisti.
Sinulla on vain ymmärrysngelma Jumalan ja synnin vakavuuden suhteen. NImenomaan oikeudenmukainen Jumala vaatii, että pahat teot pitää sovittaa. JSen takia hän antoi Jeesuksen, että voi turvata hänen sovitustyöhönsä, ettei tarvitse niitä pahija tekojaan itse sovittaa helvetissä.
Ei ole ymmärrysongelmaa sinun mielikuvitushahmosi suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 ja samaa mieltä.
No ei todellakaan ole minun isä ja äitini tarpeettomia. Auttavat minua kaikessa. Ja eipä me nuoretkaan nykyään edes tehdä töitä. (Kun ei saa töitä!)
Ovat yksilölle mahdollisesti tärkeitä, mutta yhteiskunta pärjäisi oikein hyvin ilman heitä.
Jos kaikki yli 60 vuotiaat kuolisi huomenna, suomesta tulisi parempi paikka.
Onneksi sä et tuu elämään edes lähelle kuuttakymppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pelkkä loinen, itsekäs parasiitti joka imee hyvinvointinsa toisten kustannuksella.
Maailmasta tulee parempi paikka kun kuolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, tuonko uskoit 2-kymppisenä, kun elit surkeaa elämää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 ja samaa mieltä.
Olen eri. Joo, myös minun vanhempani. Ja kyllä, minulle saa todellakin antaa kuolinapteekin kuusikymppisenä. Eivät kaikki haaveile ikuisesta elämästä. Minua ei vanhuus kiinnosta, maailman ja elämän olen nähnyt jo.
Väitätkö että 60+ on vanhus? Älä hupsi. Tämähän on parasta aikaa. Ei tarvitse pelätä raskautta, voi matkailla ja reissata muulloinkin kuin vain loma-aikoina, saa tehdä melkein mitä haluaa tai olla tekemättä, ei tarvitse välittää ulkonäöstä ja pukeutumisesta jne. Ihanaa kun ei enää ole nuori, ei oravanpyörässä, eikä vaihdevuosissakaan. 60+ yhä nuori<
Ei kenenkään naaraan joka ei kykene seksiin tarvitse pelätä raskautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 ja samaa mieltä.
No ei todellakaan ole minun isä ja äitini tarpeettomia. Auttavat minua kaikessa. Ja eipä me nuoretkaan nykyään edes tehdä töitä. (Kun ei saa töitä!)
Ovat yksilölle mahdollisesti tärkeitä, mutta yhteiskunta pärjäisi oikein hyvin ilman heitä.
Onneksi sä et tuu elämään edes lähelle kuuttakymppiä.
Voi ei, kaarina pahoitti mielensä ja nyt se uhittelee ja provoilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet pelkkä loinen, itsekäs parasiitti joka imee hyvinvointinsa toisten kustannuksella.
Sä parannat maailmaa 💀 ennen mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 ja samaa mieltä.
Demarit ei anna muuttaa eutanasia-lainsäädäntöä. Niiden äänestäjäkunta häviäisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä parannat maailmaa 💀 ennen mua.
Jep, sä viet yhteiskunnnan resursseja ja kuolet omaan oksennukseesi maattuaisi laitoksessa vuosikymmenen, unohdettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 ja samaa mieltä.
Demarit ei anna muuttaa eutanasia-lainsäädäntöä. Niiden äänestäjäkunta häviäisi
On sairainta ikinä että eutanasiaoikeutta ei saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 ja samaa mieltä.
Väitätkö että 60+ on vanhus? Älä hupsi. Tämähän on parasta aikaa. Ei tarvitse pelätä raskautta, voi matkailla ja reissata muulloinkin kuin vain loma-aikoina, saa tehdä melkein mitä haluaa tai olla tekemättä, ei tarvitse välittää ulkonäöstä ja pukeutumisesta jne. Ihanaa kun ei enää ole nuori, ei oravanpyörässä, eikä vaihdevuosissakaan. 60+ yhä nuori<
Mä näen tuon ihan toisella tavalla. Monet asiat on pysyvästi ohi, mm. seksielämä. Yksinäisyys vaivaa. Liikkuminen on hankalaa, rahaa on vähän jolloin ei voi harrastaa mitään tai matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 49 ja samaa mieltä.
Päin vastoin. Huumeita jatkuvasti käyttävät teini-ihmeet ovat turha menoerä. Ne veks, ja Suomesta tulee paljon parempi.
Eihän tämä teini-ihmeet osaa muuta kuin ryöstää toinen toisiaan. 😂😂😂😂😂😂😂