Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako 37-vuotiaana aloittaa vauvarumba alusta?

Vierailija
13.01.2024 |

Siinäpä se kysymys on.

Kannattaako vajaan nelikymppisen vielä lähteä uudestaan yrittämään saada vauvaa? Kaksi lasta jo isoja yläkoululaisia. Syli tuntuu tyhjältä, mutta onko mitään järkeä enää...... Jos vielä yksi vauva meille suotaisiin, niin kyllähän siinä jäisi aikuiselämä elämättä. Vaikea päätös!

Kokemuksia?

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Sain kuopuksen 44 vuotiaana. Nyt olen 50 ja lapsi on 6. On jo terveysvaivoja ja väsyttää. 

Vierailija
22/156 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kolmannen lapsen 37v. Hyvin jaksoin. Ei valittamista.

N 57v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa minä ainakin hankin

Vierailija
24/156 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riskit saada vammainen on suuri, ei tosin yhtä suuri kuin ekaa yrittävällä. 

Tämä

Vierailija
25/156 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ei? Kun kerran isommatkin lapset jo teinejä niin helpommallahan siinäkin jo pääsee kun ei ole muita vaippaikäisiä. Teineistä jo vähän hoitoapuakin.

37 ei ole edes vanha, 10 vuoden kuluttua se nuorinkin jo koulussa etkä itsekään ole edes 50.

Vierailija
26/156 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin (ja sain) lapsen vielä 40 vuotiaana.

Isoveljet olivat 6 ja 8 vuotta vanhempia, joten ei ole läheskään niinkuin sinun tapauksessasi Ap. 

Mulla oli ihan pakottava tarve saada tämä lapsi, mikä on kummallista kun isommat syntyivät ihan vaan elämän myötä.

Hetkeäkään en ole katunut

Vierailija
27/156 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen raihnaisia kehäraakkeja te olette 37-vuotiaana? 37 ei ole mitenkään vanha äiti edes, vaan aivan normaali ikä saada kolmas lapsi. 40v. on vielä siinä rajoilla, 42v. On sitten jo vauvan äidiksi iäkäs. 

Me saimme iltatähden 38v. ja ihan siinä meni missä aiemmatkin 2 kun olin 25v. ja 30v. Kyllä jotain on pielessä jos 37 vuotiaana on niin väsynyt ettei jaksa lapsen kanssa. 

Vierailija
28/156 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies hedelmöitti minut ja ottaen minut käsiensä ympärille. Kasvava elämä sisälläni täyttää sydämeni ilolla. Tunnen joka päivä pienen potkun, joka muistuttaa minua uuden elämän ihmeestä. Raskaus saa minut tuntemaan itseni vahvaksi ja kauniiksi. Jokainen päivä on täynnä odotusta ja ihmetystä. Raskaus on lahja, joka täyttää elämäni uudella merkityksellä ja rakkaudella.

Kirjoitat kauniisti. 

Vierailija
29/156 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 kun lapseni täyttää 18. En kerta kaikkiaan jaksaisi enää alusta tuota hommaa. 

Ei sillä että tämä vanhemmuus olisi mitenkään epämukavaa, mutta nuo ajat on eletty, onneksi silloin kun oli vielä nuori.

Vierailija
30/156 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen raihnaisia kehäraakkeja te olette 37-vuotiaana? 37 ei ole mitenkään vanha äiti edes, vaan aivan normaali ikä saada kolmas lapsi. 40v. on vielä siinä rajoilla, 42v. On sitten jo vauvan äidiksi iäkäs. 

Me saimme iltatähden 38v. ja ihan siinä meni missä aiemmatkin 2 kun olin 25v. ja 30v. Kyllä jotain on pielessä jos 37 vuotiaana on niin väsynyt ettei jaksa lapsen kanssa. 

Minä olen melkein 40 ja olen jo lähes seniili. En tiedä olenko elossakaan 10v päästä tällä menolla. Melko kuormittavaahan tämä elämä nykyään on.

Vierailija
31/156 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Vapaus siirtyy kauemmaksi tulevaisuuteen.

Vierailija
32/156 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä iässä lapset olivat jo 15 vuotiaita (kaksoset). En halunnut enää pienen lapsen rumbaa joten otimme koiran. Nykyisin on kaksi. On ihanaa kun voimme matkustella ja nähdä maailmaa

Vierailija
33/156 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa kirjoitetaan julmettua soopaa. Joku trollailee hedelmöitystarinoilla ja jotkut ottavat ihan tosissaan!

Vierailija
34/156 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Liian sexikäs vankilaan."

Missouri Math Teacher Accused of Sex with Student | Court TV

https://youtu.be/-7JZB66WWqE?si=2KiOnl7rKRUV6RE4 

Vierailija
35/156 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on TROLLI.

Vierailija
36/156 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako 38-vuotiaan seurustella miehesi kanssa, ja aloittaa koko liitto-rumba ALUSTA? Kannattaako?

Vierailija
37/156 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako 38-vuotiaan seurustella miehesi kanssa, ja aloittaa koko liitto-rumba ALUSTA? Kannattaako?

Kannattaalo 42-vuotiaan istuttaa ensi kesänä kasviksia, ja siis aloittaa koko kasvimaarumba alusta??

Vierailija
38/156 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa kirjoitetaan julmettua soopaa. Joku trollailee hedelmöitystarinoilla ja jotkut ottavat ihan tosissaan!

Aloitus on moden trollaus. Ehkä robotilla teetetty. "Satutäti"/POIKALAPSIHULLU. Tyypillistä on outo kielenkäyttö, epäloogisuus, ja miehiin sekä lapsiin kohdistuva verhottu halveksunta - tämä trolli on poliittinen. Hän ylläpitää ketjua. Ilmiannot eivät auta. Toimenkuva? Rappeuttaa suomalaista yhteiskuntaa; ei arvoja, ei tulevaisuutta.

Vierailija
39/156 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain toisen lapsen 43-vuotiaana. Jaksaminen ei ole missään vaiheessa ollut ongelma. Aika heikossa hapessa on jengi jos jo nelikymppisenä on jo kehäraakki.

päinvastoin, nyt teini-ikäinen lapseni pitää minut nuorekkaana. Kuten minä pidin äitini 😁.

Muista kuitenkin, että lapsi on tosi yksin. Ja sisarussuhde ei koskaan ole ihan samanlainen kuin kahdella ekalla. Muista myös että kun olet 50+ ja useilla alkaa ns 3. vaihe elämässä, niin sinulla on teini.

Oikeasti 37 ei ole ikä eikä mikään. 40 rupeaa olemaan kalkkiviivoilla.

Vierailija
40/156 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut lapseni 40, 42, 46 ja 47 -vuotiaana. Ihan hyvin tässä vedetään. Kannattaa tehdä kaksi niin niistä on seuraa toisilleen.