Kerron olevani eläkkeellä ja ihmiset suuttuvat
Pistänyt merkille sellaisen asian että kun netissä tutustun uusiin ihmisiin jotka vaikuttavat ensin asiallisilta niin sittenkun he kysyvät mitä teen töikseni ja kun vastaan että eläkkeellä niin yli puolet suuttuu heti tietämättä taustoja. Ja minunhan ei tarvitse sitä syytä kertoa edes kenellekkään jos en halua. Se on kelan ja lääkäreiden ja minun välinen asia. Mistä viha eläkeläisiä kohtaan johtuu? Muistutan että ennenkuin ihminen edes joutuu eläkkeelle pitää käydä työ- ja toimintakykyarvioissa yms, siihen vaikuttaa koko elämä. Toivon totisesti että noilta ihmisiltä jotka alkaa mäkättää, menisi se työkyky ja he eivät itse pääsisis eläkkeelle, kun he kerta ovat tuollaisia.
Kommentit (246)
Ovat kateellisia. Olet liian terve eläkkeelle heidän mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pistää vihaksi.🤬
Arvaa vaan kuinka pistää vihaksi se että sairastuu eikä enää kelpaa työmarkkinoille.
Mutta tuon vihasi saat tunkea sinne mihin aurinko ei paista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pistää vihaksi.🤬
Arvaa vaan kuinka pistää vihaksi se että sairastuu eikä enää kelpaa työmarkkinoille.
No nyt vasta vihastuinkin.🤬
Teitpä tai jätitpä tekemättä aina se on jonkun mielestä väärin.
Mä en suostunut hakeutumaan sairaseläkkeelle. Työterveyslääkäri ehdotti sitä. Voin tehdä istumatyötä. Olin silloin alle 50v.
Ap on oikeassa siinä että ihmisen joka suuttuu siitä ettei toinen kykene töihin tai opiskelemaan niin pitäisi itse joutua työkyvyttömäksi ja eläke hylätyksi, joutuisi tappelemaan eri lausuntojen kanssa saamatta kuitenkaan hyväksyttyjä päätöksiä. Voisi mieli muuttua!
tiettekö mitä, olen eläkkeellä mutten asu suomessa. Tässä maassa on aika edullista asua ja shoppailla eläkerahoilla
Onko pakko suututtaa ihmisiä ja kertoa olevansa eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Me työssäkäyväthän elätetään kaikki laiskat ja saamattomat. Voisin minäkin hakea lääkäristä todistuksen vaikka masennuksesta, mutta ylpeyteni estää tekemästä sitä. En tykkää tutustua johonkin 20-40 -v. eläkeläiseen, joka velttoilee päivät kotona kun itse raadan töissä. Ihan kuin meillä muillakin ei olisi vaikeaa, me vaan jaksetaan. Mitä siitä tulisi, jos kaikki olisivat ap:n kaltaisia?
Ap:n kaltaisia? Ja sinähän siis tiedät miksi ap -ja kaltaisensa, mitä ikinä tarkoitatkaan- ovat eläkkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pistää vihaksi.🤬
Siitä vaan, itse sinä vihastasi kärsit.
Jos ne ovat myrkyllisiä ihmisiä. Ehkä piikittäneet itseään liikaa ja alkoholiliemet, pakkomielle.
Vierailija kirjoitti:
Mee töihin!
Sitä samaa sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en suostunut hakeutumaan sairaseläkkeelle. Työterveyslääkäri ehdotti sitä. Voin tehdä istumatyötä. Olin silloin alle 50v.
Silloin et täytä tk-eläkkeen kriteerejäkään.
En ole eläkkeellä mutta en ole kuullutkaan että joku tai ilmeisesti jopa moni katsoo oikeudekseen suuttua siitä että joku on. Kummalliseksi on mennyt tämä maailma.
Voimia ap, jätä ne ihmiset omaan arvoonsa, fiksuja ja hyväntahtoisiakin on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pistää vihaksi.🤬
Siitä vaan, itse sinä vihastasi kärsit.
Mie ihan kohta räjähdän.🤬💣💥💥💥
Vierailija kirjoitti:
Me työssäkäyväthän elätetään kaikki laiskat ja saamattomat. Voisin minäkin hakea lääkäristä todistuksen vaikka masennuksesta, mutta ylpeyteni estää tekemästä sitä. En tykkää tutustua johonkin 20-40 -v. eläkeläiseen, joka velttoilee päivät kotona kun itse raadan töissä. Ihan kuin meillä muillakin ei olisi vaikeaa, me vaan jaksetaan. Mitä siitä tulisi, jos kaikki olisivat ap:n kaltaisia?
Voi viddu. Ole iloinen että olet terve. Mulla se meni 30+. On työperäinen sairaus.
Ohis
Miksi olet eläkkeellä?