Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä miehen voi saada jos ei käytä tinderiä?

Vierailija
13.01.2024 |

Olen ihan lopen kyllästynyt kaiken maailman häntäheikkeihin tuolla. Pitääkö sitä alkaa ravamaan taas baareissa, että saa seuralaisen vai mistä niitä hyviä miehiä nykyään saalistaa?

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe klubille. :D

Vierailija
62/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä baarista, kaupasta, kadulta, grilliltä, töistä. En ole ikinä ollut Tinderissä tai harrastanut nettideittailua. Silti on nytkin neljä miestä kierroksessa. Kyllä sinkkuna on mukavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä löytyi. 

Vierailija
64/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoostahan aloitus on koska ei ole mahdollista että joku nainen ei saisi seuraa

no mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit.  Ainoastaan kahta miestä tapailin joku pari kuukautta, sitten toinen antoi minulle pakit ja toiselle minä annoin pakit.

Oletko Christiina saanut bannit omalla nimelläsi?

Vierailija
65/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L A I H D U T A

Laihdutin jo. Nyt bmi 19 ja miehet suorastaan ujostelevat mua eli ei ainakaan auttanut asiaa. Olen salilla pyytänyt apua esim painojen kanssa tai muulla tekosyyllä jututtanut miehiä. Eivät kai siitä ole tajunneet mun kiinnostusta. Ulkkikset ovat kyllä huomattavasti aloitteellisempia. Siksipä olenkin päätynyt niitä treffailemaan.

Jos pyydät suomalaiselta mieheltä apua painojen kanssa salilla, niin kohtelias suomalainen mies auttaa mielellään. Näin salilla toimitaan aina. Kukaan terve sivistynyt mies ei ajattele tuota lähestymisyrityksenä.

Kuka sivistynyt homo sapiens käy salilla? 

Muuten liikuntaa ja ulkoilua voi toki harrastella.

Liikunta ja ruoka eivät ole elämäni sisältö.

T. Nainen, jo pian ylikypsä

Vierailija
66/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan on onnellisimmillaan sinkkuna? Mihkä sä miestä tarvitset?

Joo, on olemassa vain yksi nainen ja se on sanonut viihtyvänsä sinkkuna. Tään avauksen on siis pakko olla provo.

T. Palsta-autisti

Vierailija
67/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kapakka ja baari miehet ovat yleensä  just baarimiehiä, ei tietty aina, toki muitakin on..... Mutta en käy baareissa , siksi en edes mene sieltä miestä etsimään.

Ja keski-ikäiselle naiselle ei todellakaan ole niitä  "kaverien kotibileitä"...  Mitä nämä nuoret ehdottavat !  Naurettavaa edes ehdottaa..

Ennen oli tanssipaikkoja ja tanssiravintoloita joissa kävi eniten just sinkkuja. Nyt tanssipaikat ovat niin harvassa että pitää varata jo hotelli majoitus ko.paikkakunnalta, jos mielii  tanssiin mennä.  Tanssiharrastus on elpymässä,  mutta nehän ovat niitä tanssipareja jotka niissä käyvät !   Vähemmän niissä sinkkumiehiä käypi.

Näyttää siltä että miehet pyrittävät oikeesti Tinder-Karusellia, tai istuvat kaljabaareissa ja bubeissa ja sieltä laahustavat asunnolleen.

Ja kaljaukot olen hylännyt jo ajatuksenakin.  Niin, tyrkky en ole minäkään. Enkä tule mit

Juuri tuolla edellä kerroin vinkin, että korkean arvon miehiä etsivän naisen kannattaa suunnata katseensa ulkomaille. Suomessa sivistyneet miehet ovat kohteliaita ja antavat muiden ihmisten olla rauhassa. Baarissa sitten voi olla eri tilanne, kun alkoholia on kuvioissa, mutta alkoholikaan ei kuulu enää moneen keski-ikäisen sivistyneen miehen joka viikonloppuiseen perinteeseen.

Vierailija
68/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Porvoostahan aloitus on koska ei ole mahdollista että joku nainen ei saisi seuraa

no mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit.  Ainoastaan kahta miestä tapailin joku pari kuukautta, sitten toinen antoi minulle pakit ja toiselle minä annoin pakit.

Oletko Christiina saanut bannit omalla nimelläsi?

olen mä kirjautunut, mutta jostain syystä ei näytä mun nimeä 

t. Christiiina

Vierailija
69/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joutuisin varmaan aloittamaan baari-illat uudestaan. Enkä edes tietäisi mihin baariin mennä, ettei siellä ole pelkkiä teinejä ja parikymppisiä.  Olen naisvaltaisella alalla eikä työkavereissa ole yhtään miestä, harrastukseni ovat naisvaltaisia ja ystävät ovat perheellisiä eivätkä täten järjestä bileitä yms. joten heidänkään kautta en miehiä löydä. Oli se helppoa opiskeluaikana bileissä kun teekkari miehiä oli kaikki bileet täynnä :D Eli mä joutuisin menemään Tinderiin, aloittamaan baarissa käynnin uudestaan vaikka ei muuten kiinnosta tai aloittamaan miesvaltaisen harrastuksen vain miehen löytämisen toivossa. Olisi se kyllä näky kun minä viimeisen päälle kaupunkilainen marssisin metsästysseuran porukoihin :D

Vierailija
70/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baarissa, koska en juo alkoholia. Siellä joutuisi ahdistelun kohteeksi.

Tinder - ulkonäköni ei ole paras mahdollinen + miehet kerjäämässä seksiä. 

Miehiä on kaikkialla joo. Entä semmoinen mistä minä voisin tykätä? N28

Vierailija
71/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun alkoholi ja baarit eivät kuulu perinteisiini.

Eikä treffit sovellutukset.

Enkä ole tyrkky. Vaikka hymyilenkin ihmisille.

Niin ?  

Siinäpä se. Sinkkunaisena elämä jatkuu  ja  hymyillen .  Ihan mukavasti menee näinkin.

Vierailija
72/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy baarissa, koska en juo alkoholia. Siellä joutuisi ahdistelun kohteeksi.

Tinder - ulkonäköni ei ole paras mahdollinen + miehet kerjäämässä seksiä. 

Miehiä on kaikkialla joo. Entä semmoinen mistä minä voisin tykätä? N28

Onko mitään, miten voisit kehittää ulkonäköäsi?

Vierailija
73/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehiä löytyy kaikkialta kun vain hymyilet ja otat katsekontaktia" just joo...

Nyt kaikki sinkut vaan seuraavalla kauppareissulla iskemään miehiä. Flirttiä vaan ja jos miehellä ei ole sormusta sormessa niin kysy "käykö sä usein täällä?" Sitte alatte kyseleen miehen työstä ja harrastuksista ja pyydätte kahville. Ja näin vuosisadan rakkaustarina alkoi lähikaupasta. (sarkasmia)

Vierailija
74/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä voisit kokeilla. Mutta todennäköisesti olen mielestäsi aivan hirveä tapaus. Koska tämä ei ole treffi-ilmoitus, en analysoi miksi, mutta se johtuu ns vaatimuslistastani, jota en tänne yksilöi. Naisen ajatusmaailma, asenne ja tapa toimia ovat siinä kärkisijoilla. Ketjun perusteella voi olla osalle lukijoista yllättävää, että ulkoiset ominaisuudet laahaavat, ja ovat aina laahanneet, minun toiveideni hännillä. M56

Vierailija
75/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehiä löytyy kaikkialta kun vain hymyilet ja otat katsekontaktia" just joo...

Nyt kaikki sinkut vaan seuraavalla kauppareissulla iskemään miehiä. Flirttiä vaan ja jos miehellä ei ole sormusta sormessa niin kysy "käykö sä usein täällä?" Sitte alatte kyseleen miehen työstä ja harrastuksista ja pyydätte kahville. Ja näin vuosisadan rakkaustarina alkoi lähikaupasta. (sarkasmia)

Muutoin hyvä, mutta vaihda tuo flirtti ihan lähestymiseen. Käyt kertomassa miehelle, että olet kiinnostunut hänestä ja pyydät ulos jonain iltana. Vaikka mies olisi varattu tai jotain muuta, niin hän todennäköisesti muistaa tuon hetken koko loppuelämänsä hymyillen.

Vierailija
76/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeasti koulutettuja lapsettomia 180cm+ miehiä: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=ff926b6629faaf331915aa1…

Taviksia: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys

Kotirouviksi hinkuville (googlaa käyttäjän kuvat sekä oikea nimi+Linkedin):

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://westernmatch.com/

Ei kannata pettyä, jos palvelu antaa pakit.

Siellä etsitään nimittäin ihan rahan kanssa ja vaatimukset on melko kovat. Paskaa ei oikein voi myydä kuin farmareille.

Vierailija
77/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti, ajatelkaa järjellä, kaupasta ei kumppania löydy, saat pyöria prismassa, cittarissa ja litukassa loppuikäsi haravoimassa miehiä joista pieni prosentti on vapaita tai kuntosalilla, siellä treenataan eikä haalita uutta parisuhdetta.

Vierailija
78/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaa!

Pakko vastata nyt, ennen kuin olen ehtinyt lukea koko ketjua läpi. Olen myös todella kyllästynyt Tinderiin. En niiden seksinvonkaajien takia, hehän sentään etsivät seuraa. Vaan niiden, jotka ovat eläneet tynnyrissä 35 vuotta, ovat täysin tuppisuita, eivät osaa keskustella, eivät halua tehdä mitään, ei ole harrastuksia, elämässä ei ole mitään tärkeää, ja sitten he etsivät elämänsä valoa Tinderistä. Olen käynyt monilla treffeillä, joissa vastuu ihan kaikesta on minulla. Ylläpidän vaisua keskustelua, kyselen, saan lyhyitä vastauksia, kaikki on lähinnä ihan sama. 

Miksi riippakivet ja ihmisiä pelkäävät etsivät seuraa, kun sitä eivät selvästikään kaipaa? Sanoisivat vaan suoraan, jos nekin ovat seksin perässä. 

Joten olen päättänyt hylätä Tinderin. Mutta en myöskään käy baareissa, ja jos käyn, niin menen sinne yksin ehkä tietovisaan tms., ja yksin joudun usein olemaankin. A

Mitä ihmettä? Saahan sitä etsiä seuraa vaikka ei olisi hurjia harrastuksia. Ja hiljaisetkin ihmiset voivat viihtyä parisuhteissa.

Ehkä keskustelu miesten kanssa ei sujunut, koska et ollut heidän mielestä tarpeeksi kiinnostava.

Vierailija
79/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö vilpittömästi vastausta taas tähän samaan ikuisuuskysymykseen? No, vastaan kuitenkin vilpittömästi.

Yksi vaihtoeho on kokeilla joitain näistä erittäin miesvaltaisista harrastuksista: frisbeegolf, puu- ja metallityöt, maantiepyöräily, seinäkiipeily, maastopyöräily, laitteistoläheinen ohjelmointi, vanhojen autojen korjaaminen, suurriistan metsästys, elektroniikan näpertely, lukkopaini, pienpanimotoiminta, kitaran tai rumpujen soittaminen, retrovideopelit. Harrastuksista ei tarvitse olla kiinnostunut kokeillakseen niitä, mutta positiivisin ja avoimin mielin vastaanotto on varmasti parempi. Sukupuolten tasa-arvo ei toteudu tässä, sillä sinua ei katsota pahalla, jos menet harrastuksiin vain etsimään seuraa.

Jos et halua kokeilla uusia harrastuksia, mutta sinua ei myöskään kiinnosta etsiä seksiseuraa Tinderistä, OkCupidista tai muista Match Groupin maksullisista treffipalveluista (vaikka niistä voi löytää muutakin), niin toinen vaihtoehto on lähestyä miehiä joillain näistä treffipalstoista: Suomi24 Treffit, Ylilauta (erityisesti ihmissuhdepalstan seuranhakulanka), HappyPancake, Reddit Personals (eli r4r). Palstoille ei tarvitse laittaa itsestään juuri mitään henkilötietoja, mutta siinä tapauksessa joudut itse olemaan aloitteellinen, koska kukaan, joka tietää mitä haluaa, ei kiinnostu tyhjästä ja kuvattomasta profiilista.

Et häviä mitään kirjoittaessasi seuranhakuilmoitusta. Parhaillaan pystyt ilmoitukseen kiteyttämään sen, millainen ihminen sinä itse olet ja haluat olla, millaista ihmistä kaipaat ja mitä te haluatte yhdessä tehdä. Kun tämän kirjoitat ylös siihen kuntoon, että se on myös muiden luettavana, pystyt kyllä kertomaan näitä asioita myös täysin muissa yhteyksissä luonnollisemmin ja ilman häpeää.

Lisäksi väittäisin että näitä vanhan maailman ilmoituksia kirjoitellessa ja myöhemmin muita lukiessa väistämättä sinun oma kunnioitus muita ihmisiä kohtaan kasvaa. Kiinnität enemmän huomioita toiseen ihmiseen ja jaksat lukea kuin myös muualla maailmassa kuunnella mitä asiaa on. Kunnioitus toista ihmistä kohtaan on tietysti sitä, että edes yrittää kysyä oikeat kysymykset, mutta kunnioitus on myös itseesi kohdistuvaa. Sinä päätät millaista ihmistä sinä jaksat.

Toivon kaikille onnea ja menestystä uuden seuran toivossa

Vierailija
80/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kyllä yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä, jos jäisin keski-iässä sinkuksi. Mitään kaikille flirttailuja nyt enää osaa kun tottunut vuosikymmeniä keskittymään vain omaan mieheensä ja olla vilkaisemattakaan muita miehiä.

Eikä voi enää mennä mihinkään nuorten paikkoihin (mitä tuntuu kaikki paikat nykyisin olevan) ja baareissa en käy.

Missä iäkkäämmät ihmiset käy? Onko jotain tiettyjä ikäihmisten suosimia kahviloita tms? Tuntuu että kaikki on suunnattu nuorille. Eikös nykyään just ole paljon eronneita, joten kannattaa satsata myös heihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi