Mistä miehen voi saada jos ei käytä tinderiä?
Olen ihan lopen kyllästynyt kaiken maailman häntäheikkeihin tuolla. Pitääkö sitä alkaa ravamaan taas baareissa, että saa seuralaisen vai mistä niitä hyviä miehiä nykyään saalistaa?
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia aloitteita olet tehnyt itseäsi kiinnostaville miehille arkielämän tilanteissa? Vai odotatko vain passiivisesti, että joku tulee iskemään? Sehän lisää huomattavasti todennäköisyyttä päätyä pillupalkalla höpöttävän häntäheikin kertapanoksi.
Mutta eikös nykyään kaikenlaiset aloitteet katsota ahdisteluksi?
Vain miesten tekemät aloitteet koetaan ahdisteluna. Ja samaan aikaan naiset odottavat passiivisena että se unelmien ritari tulee valkoisella ratsulla flirttailemaan ja noutamaan jostain Lidlin kassajonosta ja vie sitten mennessään.
Asian vierestä. Kävin työn merkeissä asiakaskäynnillä, selkeästi sinkkunaisen luona hänen kotonaan. Juttelimme siinä minun työn ohessa kaikenlaisia, ja nainen kysyi käynnin päätteeksi että haluanko vielä juoda kahvit? Ei ollut kiireinen päivä, joten vastasin että mikä siinä, sopii kyllä. Juteltiin niitä näitä, meidän samoista harrastuksista yms vielä puoli tuntia siinä kahvipöydässä, ja juttu luisti oikein hyvin molemmilta. Kun olin tekemässä lähtöä ja laittamassa ulkovaatteita päälleni, näin koko ajan että hänen teki mieli kysyä jotain, mutta nainen ei saanut suutaan avattua sen kysymyksen merkeissä. No, se hetki sitten oli ja meni. Toki, seurustelin silloin ja seurustelen edelleenkin saman naisen kanssa, eli en myöskään itse jäänyt sen enempää siihen tilanteeseen ja ehdottanut toista näkemistä ja tapaamista. Joskus myös naisten kannattaisi tehdä niitä aloitteita. Enkä nyt tarkoita että just minun kanssa, vaan ihan yleisellä tasolla jos haluaa tutustua paremmin johonkin mieheen esim tällaisessa tilanteessa. Vaikka ihan vaan kysymys että haluaisinko tavata uudestaan kahvin ja tarinatuokion merkeissä.
Kierrä ympäri maailmaa ja soittele ovikelloja... sit vain kyselee
Mikä on discord? Minkä ikäistä porukkaa siellä on? Olenko sinne liian vanha, kun en tiedä mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on discord? Minkä ikäistä porukkaa siellä on? Olenko sinne liian vanha, kun en tiedä mikä se on?
Joku Ylilauta juttu
Vierailija kirjoitti:
Rimaa alemmaksi siellä tinderissä niin voi löytyäkkin.
Tee itsellesi feikkiprofiili naisena ja mene Tinderiin katsomaan millainen miestarjonta siellä on heteronaisille. Siitä ei voi enää rimaa alentaa.
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika mitä uusavuttomuutta. Aivan sama mihin netissä menee niin varmasti on miesehdokkaita tarjolla. Vaikkapa nyt alkuun kaverihaun discord-kanava missä iso osa miehistä etsii tyttöystävää.
Ohan niitä täälä vauvassaki tarjolla. Ehottaa vaa reffejä niin kylä hoituu!
Itse mietin tuota, ja lopulta sain tarkennettua itselleni, etten halua mitä tahansa miestä, vaan juuri sen minulle sopivan miehen.
Ja jos sellaista minulle on tarkoitettu, niin uskon tulevan vastaan jossain vaiheessa elämää. Koska jos on kiinnostunut samoista asioista kuin minä, niin joskus sitten osuttaisiin samaan paikkaan.
Siihen asti elän omaa elämääni sen kummemmin asiaa miettimättä. Deittisovelluksiin en enää aikaani käytä.
Mielenosoituksesta voi löytyä jos tykkäät heilua kyltin kanssa jossain missä niitä pidetään.
Korkeasti koulutettuja lapsettomia 180cm+ miehiä: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=ff926b6629faaf331915aa1…
Taviksia: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys
Kotirouviksi hinkuville (googlaa käyttäjän kuvat sekä oikea nimi+Linkedin):
https://www.farmersonly.com/#step/1
Kannattaa mennä ulkomaille. Suomalaiset miehet ovat rumanpuoleisia. Rajan molemmin puolin jo paljon komeampia, vaikkei varmaan itään päin kannatakaan tähyillä nyt.
Nainen saa aina halutessaan miehen mutta naisten ongelma on oman tasonsa yliarviointi. Se lihava ja/tai ruma nainen on alhaista tasoa ja se tavoittelee miestä joka on keskitasoa.
Naisilla sinkkuus on aina naisen oma valinta.
En ole koskaan ollut Tinderissä. Yleensä olen mennyt kaverin kanssa baariin tai johonkin kaverin tuttujen illanviettoon, ja sieltä on miehiä löytynyt. Eli kaverin kautta tutustuu kaverin kavereihin tai pidemmän kaavan kautta kaverin kaverin kavereihin.
Suomi24-palstan deittiosastolle menin joskus ihan uteliaisuuttani kyttäämään, näkyykö tuttuja, ja päädyin vahingossa treffeille. Mutta nykyään siellä ei taida olla enää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia aloitteita olet tehnyt itseäsi kiinnostaville miehille arkielämän tilanteissa? Vai odotatko vain passiivisesti, että joku tulee iskemään? Sehän lisää huomattavasti todennäköisyyttä päätyä pillupalkalla höpöttävän häntäheikin kertapanoksi.
En ole ap mutta ongelma siis on se ettei niitä kiinnostavia miehiä ole. Missä niitä voisi löytää että voisi ketään lähestyä?
Ei mistään, koska ne miehet ei ole kiinnostavia. Jos, kiinnostaa väränlaiset miehet, niin ei sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Ylilauta juttu
Juu ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaikka aloittaisit siitä, että nostat katseesi ylös sieltä kengänkärjistäsi tai kaukaisesta horisontista vastaan tulevien miesten silmiin?
Tämä. Itse oon aina kulkenut omissa maailmoissa ja kaupoissakin keskittynyt vaan lähinnä siihen, minkä tomaatin tms valitsen. En ikinä kiinnittänyt huomiota muihin. Sitten tietoisesti aloin keskittymään myös ympärillä oleviin ihmisiin. Otan lyhyen katsekontaktin kaikkiin vastaantuleviin, sukupuolesta riippumatta. Välillä saatan jopa vähän hymyillä. Aika monesti ihmiset vastaa hymyyn hymyllä. En siis ole vieläkään kumppania löytänyt, en ole varma haluanko edes. Mutta olen saanut hyvän mielen kohtaamisia monesti kun vaan olen alkanut huomioimaan muutkin ihmiset. Viimeksi kuntosalilla hymyilin vienosti melkein päästä varpaisiin asti tatuoidulle, vähän pelottavan näköiselle miehelle ja se hymyili takaisin. Tuli hyvä mieli.
Oon ihan vakavissani harkinnut hakeutua kontaktiin maa han tulleen miehen kanssa, siis lähi-idän suunnalta. Tuttavapiirissä yhdellä on, ja ne on vielä perinteisellä tavalla miehiä. Tekevät aloitteita, parta kasvaa, energiaa on. Suomalaiset on jotenkin nujerrettu. Ovat ponnettomia, alkoholisteja tai pervoja. Jos jotain aloitekykyä on, etsivät itseään reilusti nuorempaa naista sellaista saamatta.
Ja nyt on turha tulla mulle määkimään feminismistä - olen aina arvostanut perinteistä miestä ja sellaista etsin nytkin. Harmi vain, että sellaisia ei vapaana ole suomalaisia.
Tinderistä voit saada tindermiehiä, sen ulkopuolilta tavallisia miehiä
Itärajalle odottelemaan vain.