Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä miehen voi saada jos ei käytä tinderiä?

Vierailija
13.01.2024 |

Olen ihan lopen kyllästynyt kaiken maailman häntäheikkeihin tuolla. Pitääkö sitä alkaa ravamaan taas baareissa, että saa seuralaisen vai mistä niitä hyviä miehiä nykyään saalistaa?

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä miestä tarvitset? Vahva itsenäinen nainen tunge sormet revaasi.

Vierailija
42/124 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastosta tietty

Minä en käy kirjastossa, mä vaan kalastan, runkkaan ja juon kaljaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla, tanssikurssilla tai teatterissa.

100% 

Mitä tuo 100% tarkoittaa? Jos meinaat jotain 100% takuuta, niin sellaista ei ole minkään paikan osalta.

Vierailija
44/124 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika mitä uusavuttomuutta. Aivan sama mihin netissä menee niin varmasti on miesehdokkaita tarjolla. Vaikkapa nyt alkuun kaverihaun discord-kanava missä iso osa miehistä etsii tyttöystävää.

Varmasti, mutta eihän se silti tarkoita, että noista suhde syntyy. Ei suhteen perustaksi yleensä riitä edes miehille se, että molemmat ovat sinkkuja ja etsivät seuraa. 

En usko, että ap:n tai kenenkään ongelma on se, ettei tietäisi, missä miehiä on. Kyllähän jokainen tietää, että miehiä on "kaikkialla", ja näin ollen kumppaninkin voi löytää "mistä vain". Käytännössä se ei kuitenkaan tapahdu niin, että kun nainen ja mies osuvat samaan paikkaan kahden metrin etäisyydelle toisistaan, he olisivat siitä eteenpäin suhteessa. Ongelmahan on nimenomaan se, ettei löydy sellaista ihmistä, jonka kanssa syntyisi suhde.

Eri

Vierailija
45/124 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L A I H D U T A

Laihdutin jo. Nyt bmi 19 ja miehet suorastaan ujostelevat mua eli ei ainakaan auttanut asiaa. Olen salilla pyytänyt apua esim painojen kanssa tai muulla tekosyyllä jututtanut miehiä. Eivät kai siitä ole tajunneet mun kiinnostusta. Ulkkikset ovat kyllä huomattavasti aloitteellisempia. Siksipä olenkin päätynyt niitä treffailemaan.

Vierailija
46/124 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut Tinderissä. Yleensä olen mennyt kaverin kanssa baariin tai johonkin kaverin tuttujen illanviettoon, ja sieltä on miehiä löytynyt. Eli kaverin kautta tutustuu kaverin kavereihin tai pidemmän kaavan kautta kaverin kaverin kavereihin.

Suomi24-palstan deittiosastolle menin joskus ihan uteliaisuuttani kyttäämään, näkyykö tuttuja, ja päädyin vahingossa treffeille. Mutta nykyään siellä ei taida olla enää ketään. 

Ai onko teillä näin nelikymppisenäkin illanviettoja? Kyllä ne loppui jo 10v sitten meidän piireissä. Ja vaikka olisi jotkut kemut, niin kaikki ovat varattuja. Paha sitä on tyhjästä nyhjäistä. Enkä ole kiinnostunut varastamaan muiden miehiä.

Vierailija
47/124 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaa!

Pakko vastata nyt, ennen kuin olen ehtinyt lukea koko ketjua läpi. Olen myös todella kyllästynyt Tinderiin. En niiden seksinvonkaajien takia, hehän sentään etsivät seuraa. Vaan niiden, jotka ovat eläneet tynnyrissä 35 vuotta, ovat täysin tuppisuita, eivät osaa keskustella, eivät halua tehdä mitään, ei ole harrastuksia, elämässä ei ole mitään tärkeää, ja sitten he etsivät elämänsä valoa Tinderistä. Olen käynyt monilla treffeillä, joissa vastuu ihan kaikesta on minulla. Ylläpidän vaisua keskustelua, kyselen, saan lyhyitä vastauksia, kaikki on lähinnä ihan sama. 

Miksi riippakivet ja ihmisiä pelkäävät etsivät seuraa, kun sitä eivät selvästikään kaipaa? Sanoisivat vaan suoraan, jos nekin ovat seksin perässä. 

Joten olen päättänyt hylätä Tinderin. Mutta en myöskään käy baareissa, ja jos käyn, niin menen sinne yksin ehkä tietovisaan tms., ja yksin joudun usein olemaankin. Alkoholia en juo, joten ei tunnu järkevältä jäädä notkumaan tiskille juomaan useita vesilasillia siinä toivossa, että baariin tulisi joku mielenkiintoinen tyyppi, joka vieläpä haluaisi tutustua. 

Harrastukseni ovat sellasia, että niissä pyörii lähinnä naisia. Töissä ei ole ketään varteenotettavaa, enkä haluaisi työpaikalta suhdekiemurota. Mistä siis? Kaupasta? Torilta? Bussipysäkiltä?

Vierailija
48/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä pyörii vain tinder-miehiä !  Ne pyörittävät koko tinder karusellia. Ihan karmeeta. Jos kävisi yli 100 tinder-ukkoa treffaamassa , ehkä pari voisi olla sellaista jonka kanssa lähtisin toisillekin treffeille. 

Tuota karusellia EN JAKSA. En todellakaan. 

Miesvoittoisia harrastuksia on minimaallisen vähän, johon itse voisin ehkä osallistua.... Kun ei niissä ole minulle sopivaa harrastusta.

En käy kapakoissa, enkä baareissa.  Enkä halua edes löytää kaljaa kittavaa kavaljeeria, kun sellaisesta eroon pääsin.

Tanssipaikkoja on niin harvakseltaan, että lähin on tästä 170km päässä. Ja siellä käyvistä reilusti yli puolet ovat pariskuntia.     Ja lopuista ainakin 80% on naisia.  Jäljelle jää muutamia miehiä ( ihan max 10...- 20...? riippuu tanssipaikasta) ,  joista ei välttämättä  löydy sielunkumppania tai he ovat minua liian paljon nuorempia. En ole puuma, (😂),  enkä  missään tapauksessa  ota itselleni  yli 5 vuotta nuorempaa !  Jotain rajaa, ja mulle tuo ikä raja on se raja.

Mutta, toivossa eletään. Ja kyllä minä ihmisille hymyilen, olivatpa he miehiä tai naisia tai mummoja tai nuoria.

Tyrkky En ole, enkä tule olemaan. 

Vierailija
49/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä tapaan jossain julkisella paikalla, esim. Baarissa, keikalla, tanssitunnilla, punttiksella jonkun komean miehen, niin enhän mä tiedä siitä mitään, siis että onko hän edes sinkku, onko lapsia, tupakoiko, mitä harrastaa jne. Tinderissä ne tiedot voi kuitenkin lukea miehen profiilista (siis olettaen, että ne tiedot on mies itse kirjoittanut profiilissa)

Vierailija
50/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan näitä miehiä löytyy kaikkialta kommentteja sen, kun vaan hymyilet. Samoin nämä lenkiltä, kaupasta, salilta, teatterista kommentit... Monilla ihmisillä on näissä paikoissa kuulokkeet korvilla ja katse kiinni kännykässä. Yritä siinä nyt sit ottaa kontaktia.

Tuolla joku kommentoi, että nämä ulkomaalaiset miehet ottavat enemmän kontaktia kuin suomalaiset urpot ja tämä on ihan totta.

Ulkomaalaiset miehet katsovat silmiin ja kyselevät kaikenlaista, kun taas urpot katselevat kännykkäänsä ja odottavat että nainen tekee kaiken.

Vierailija
51/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei tartte ko avata suunsa mielenkiintosen kohteen nähtyään niin saanti on varmaa. Vaikka toinen olis varattu niin silti voi saada hetkeksi seuraa. Miehet ei voi tätä tehdä koska saisivat nyrkistä. 

Porvoostahan aloitus on koska ei ole mahdollista että joku nainen ei saisi seuraa

Vierailija
52/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa:

- Käännä katseesi ulkomaille, kuten esimerkiksi korkean arvon miehiä etsivät "tradwifet"

- Mene sinne baariin, jos sieltä kerran löydät seuralaisen

Vierailija
53/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainenhan on onnellisimmillaan sinkkuna? Mihkä sä miestä tarvitset?

Vierailija
54/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L A I H D U T A

Laihdutin jo. Nyt bmi 19 ja miehet suorastaan ujostelevat mua eli ei ainakaan auttanut asiaa. Olen salilla pyytänyt apua esim painojen kanssa tai muulla tekosyyllä jututtanut miehiä. Eivät kai siitä ole tajunneet mun kiinnostusta. Ulkkikset ovat kyllä huomattavasti aloitteellisempia. Siksipä olenkin päätynyt niitä treffailemaan.

Jos pyydät suomalaiselta mieheltä apua painojen kanssa salilla, niin kohtelias suomalainen mies auttaa mielellään. Näin salilla toimitaan aina. Kukaan terve sivistynyt mies ei ajattele tuota lähestymisyrityksenä.

Vierailija
55/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan näitä miehiä löytyy kaikkialta kommentteja sen, kun vaan hymyilet. Samoin nämä lenkiltä, kaupasta, salilta, teatterista kommentit... Monilla ihmisillä on näissä paikoissa kuulokkeet korvilla ja katse kiinni kännykässä. Yritä siinä nyt sit ottaa kontaktia.

Tuolla joku kommentoi, että nämä ulkomaalaiset miehet ottavat enemmän kontaktia kuin suomalaiset urpot ja tämä on ihan totta.

Ulkomaalaiset miehet katsovat silmiin ja kyselevät kaikenlaista, kun taas urpot katselevat kännykkäänsä ja odottavat että nainen tekee kaiken.

Tarjoaako nykyaika sinusta hedelmällisen maaperän sille, että sivistynyt suomalainen mies lähestyisi vierasta naista arkisissa tilanteissa ulkonäön perusteella ja heittäisi vielä jonkun "näytät hyvältä" -kommentin? En tiedä. Ehkä minä olen vain sosiaalisesti hyvin rajoittunut, mutta en tekisi ikinä noin.

Vierailija
56/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L A I H D U T A

Tämän ohjeen täällä aina saa. Miten paljon pitää laihduttaa, kun on normaalipainon alarajalla? Kunnon miehetkö tykkäävät anorektisista naisista? Ei kyllä minusta kuulosta kunnon mieheltä ollenkaan sellainen,..

Vierailija
57/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kiinnostaa!

Pakko vastata nyt, ennen kuin olen ehtinyt lukea koko ketjua läpi. Olen myös todella kyllästynyt Tinderiin. En niiden seksinvonkaajien takia, hehän sentään etsivät seuraa. Vaan niiden, jotka ovat eläneet tynnyrissä 35 vuotta, ovat täysin tuppisuita, eivät osaa keskustella, eivät halua tehdä mitään, ei ole harrastuksia, elämässä ei ole mitään tärkeää, ja sitten he etsivät elämänsä valoa Tinderistä. Olen käynyt monilla treffeillä, joissa vastuu ihan kaikesta on minulla. Ylläpidän vaisua keskustelua, kyselen, saan lyhyitä vastauksia, kaikki on lähinnä ihan sama. 

Miksi riippakivet ja ihmisiä pelkäävät etsivät seuraa, kun sitä eivät selvästikään kaipaa? Sanoisivat vaan suoraan, jos nekin ovat seksin perässä. 

Joten olen päättänyt hylätä Tinderin. Mutta en myöskään käy baareissa, ja jos käyn, niin menen sinne yksin ehkä tietovisaan tms., ja yksin joudun usein olemaankin. A

Vastuu on sinulla, koska hyväksyt kahvi- ja kävelydeittitarjoukset miehiltä, jotka juuri ja juuri osaavat kirjoittaa. Älä syytä miehiä, vaan valitse sellaisia miehiä, joita oikeasti haluat treffata. Pidä standardit korkealla, äläkä jousta niistä.

Vierailija
58/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut Tinderissä. Yleensä olen mennyt kaverin kanssa baariin tai johonkin kaverin tuttujen illanviettoon, ja sieltä on miehiä löytynyt. Eli kaverin kautta tutustuu kaverin kavereihin tai pidemmän kaavan kautta kaverin kaverin kavereihin.

Suomi24-palstan deittiosastolle menin joskus ihan uteliaisuuttani kyttäämään, näkyykö tuttuja, ja päädyin vahingossa treffeille. Mutta nykyään siellä ei taida olla enää ketään. 

Ai onko teillä näin nelikymppisenäkin illanviettoja? Kyllä ne loppui jo 10v sitten meidän piireissä. Ja vaikka olisi jotkut kemut, niin kaikki ovat varattuja. Paha sitä on tyhjästä nyhjäistä. Enkä ole kiinnostunut varastamaan muiden miehiä.

.... "Kemut"  on aivan 

ihana sana, ilmaus (hauska). 

T. Vanhempi neiti-ihminen 

Vierailija
59/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kapakka ja baari miehet ovat yleensä  just baarimiehiä, ei tietty aina, toki muitakin on..... Mutta en käy baareissa , siksi en edes mene sieltä miestä etsimään.

Ja keski-ikäiselle naiselle ei todellakaan ole niitä  "kaverien kotibileitä"...  Mitä nämä nuoret ehdottavat !  Naurettavaa edes ehdottaa..

Ennen oli tanssipaikkoja ja tanssiravintoloita joissa kävi eniten just sinkkuja. Nyt tanssipaikat ovat niin harvassa että pitää varata jo hotelli majoitus ko.paikkakunnalta, jos mielii  tanssiin mennä.  Tanssiharrastus on elpymässä,  mutta nehän ovat niitä tanssipareja jotka niissä käyvät !   Vähemmän niissä sinkkumiehiä käypi.

Näyttää siltä että miehet pyrittävät oikeesti Tinder-Karusellia, tai istuvat kaljabaareissa ja bubeissa ja sieltä laahustavat asunnolleen.

Ja kaljaukot olen hylännyt jo ajatuksenakin.  Niin, tyrkky en ole minäkään. Enkä tule mitään ehdottelemaan kenellekään tuntemattomalle.  Eikö MIEHET sitten saa suutansa  auki yleisillä paikoilla ? 

Ei, ei suomalaiset miehet.   Toista on ulkomailla. Liekkö tuolla Etelä-Euroopassa  edes näin paljon sinkkujakaan kuin Suomessa on...

Vierailija
60/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoostahan aloitus on koska ei ole mahdollista että joku nainen ei saisi seuraa

no mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Heistä 19 antoi minulle pakit.  Ainoastaan kahta miestä tapailin joku pari kuukautta, sitten toinen antoi minulle pakit ja toiselle minä annoin pakit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi