Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä miehen voi saada jos ei käytä tinderiä?

Vierailija
13.01.2024 |

Olen ihan lopen kyllästynyt kaiken maailman häntäheikkeihin tuolla. Pitääkö sitä alkaa ravamaan taas baareissa, että saa seuralaisen vai mistä niitä hyviä miehiä nykyään saalistaa?

Kommentit (124)

Vierailija
101/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on discord? Minkä ikäistä porukkaa siellä on? Olenko sinne liian vanha, kun en tiedä mikä se on?

Minä olen Discordiin liian vanha, mutta sentään tiesi mikä se on. Olin pakotettu liittymään sinne, kun opiskelen nyt ja osalla kursseista on Discord-kanava Telegram-kanavan sijaan. 

Kun joku kysyi miesvaltaisista harrastuksista, niin ainakin aikaisemmin sijoittaminen oli tällainen. Jos lähtee pyörimään erilaisissa sijoittajien tapahtumissa, niin eiköhän siellä pääse miehiin tutustumaan.

Vierailija
102/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan näitä miehiä löytyy kaikkialta kommentteja sen, kun vaan hymyilet. Samoin nämä lenkiltä, kaupasta, salilta, teatterista kommentit... Monilla ihmisillä on näissä paikoissa kuulokkeet korvilla ja katse kiinni kännykässä. Yritä siinä nyt sit ottaa kontaktia.

Tuolla joku kommentoi, että nämä ulkomaalaiset miehet ottavat enemmän kontaktia kuin suomalaiset urpot ja tämä on ihan totta.

Ulkomaalaiset miehet katsovat silmiin ja kyselevät kaikenlaista, kun taas urpot katselevat kännykkäänsä ja odottavat että nainen tekee kaiken.

Jep, koska tilanne on heille kuin työhaastattelu ja pysyvän oleskeluluvan takia tsemppaavat. Kuljeppa näkyvästi merkkivaatteissa Helsingin keskustassa. Takuulla tulet isketyksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö vilpittömästi? No, vastaan kuitenkin vilpittömästi.

Yksi vaihtoeho on kokeilla joitain näistä erittäin miesvaltaisista harrastuksista: frisbeegolf, puu- ja metallityöt, maantiepyöräily, seinäkiipeily, maastopyöräily, laitteistoläheinen ohjelmointi, vanhojen autojen korjaaminen, suurriistan metsästys, elektroniikan näpertely, lukkopaini, pienpanimotoiminta, kitaran tai rumpujen soittaminen, retrovideopelit. Harrastuksista ei tarvitse olla kiinnostunut kokeillakseen niitä, mutta positiivisin ja avoimin mielin vastaanotto on varmasti parempi. Sukupuolten tasa-arvo ei toteudu tässä, sillä sinua ei katsota pahalla, jos menet harrastuksiin vain etsimään seuraa.

Jos et halua kokeilla uusia harrastuksia, mutta sinua ei myöskään kiinnosta etsiä seksiseuraa Tinderistä, OkCupidista tai muista Match Groupin maksullisista treffipalveluista (vaikka niistä voi löytää muutakin), niin toinen vaihtoehto on lähestyä miehiä joillain näistä treffipalstoista: Suomi24 Treffit, Ylilauta (erityisesti ihmissuhdepalstan seuranhakulanka), HappyPancake, Reddit Personals (eli r4r). Palstoille ei tarvitse laittaa itsestään juuri mitään henkilötietoja, mutta siinä tapauksessa joudut itse olemaan aloitteellinen, koska kukaan, joka tietää mitä haluaa, ei kiinnostu tyhjästä ja kuvattomasta profiilista.

Et häviä mitään kirjoittaessasi seuranhakuilmoitusta. Parhaillaan pystyt ilmoitukseen kiteyttämään sen, millainen ihminen sinä itse olet ja haluat olla, millaista ihmistä kaipaat ja mitä te haluatte yhdessä tehdä. Kun tämän kirjoitat ylös siihen kuntoon, että se on myös muiden luettavana, pystyt kyllä kertomaan näitä asioita myös täysin muissa yhteyksissä luonnollisemmin ja ilman häpeää.

Tuohon harrastusjuttuun on pakko sanoa sellainen, että ei harrastuksia kannata aloittaa vain sillä ajatuksella, että menee etsimään niistä miehiä. Todennäköisyys siihen, että löytää ketään frisbeegolf-radalta tai maastopyöräreitin varrelta on olematon, ja muutenkin osa noista luettelemistasi on ainakin osittain yksin suoritettavia harrastuksia. Jos aloittaa uuden harrastuksen vain löytääkseen miehen, alkaa jo muutaman viikon kuluttua turhauttaa, kun ketään ei löydykään, ja aina vaan pitää käyttää elämäänsä vaikka lukkopainon katseluun, pienpanimo-oluiden lipittämiseen ja retrovideopeleihin. Harrastusten on tarkoitus tuoda kivaa sisältöä elämään. Toki niiden parista voi saada uusia ystäviä ja jopa löytää kumppanin, mutta siihen kumppanin löytymiseen jonkin tietyn harrastuksen tiimoilta voi mennä vaikka viisi vuotta. Vertailun vuoksi itse löysin aikoinaan yhden kumppanin harrastuksen parista, mutta olin sitä ennen ehtinyt olla kyseisessä harrastuksessa 10 vuotta - tänä aikana siellä oli porukkaa vaihtunut, ja tämä kumppanini oli hiljattain tullut sinne. Myöhemmin löysin toisen ihmisen töistä, mutta siinäkin työssä olin ehtinyt silloin olla jo 16 vuotta ennen kuin tapasimme!

Olen löytänyt seuraa sekä frisbeegolfin että pyöräilyn parista. Toki se on vaatinut, että menen rohkeasti jututtamaan muita harrastajia, jotka ovat yksin liikkeellä. Yksilölajeissa on se hieno juttu, että kohtaamisissa ei ole muita ihmisiä häiritsemässä, eikä kukaan kohtaamistani ihmisistä ole tuijotellut vaivautuneesti puhelimiaan samalla tavalla kuin baareissa, kahviloissa ja kirjastoissa.

Vierailija
104/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tuntuu pyörivän paljon niitä miehiä, jotka käyvät salilla ja se on elämän ykkösjuttu. Kuvissa poseerataan pullistellen, ja muuta kuvailua itsestä ei  mainita. Tai parhaimmillaan kerrotaan olevan "kiva, huumorintajuinen ja luotettava". 

Lisäksi ihmetyttää nämä yli 4-kymppiset, jotka haluavat lapsia. Se Tinderin ikähaarukka ei vissiin toimi, koska olen 44-vuotias, ja eihän kenenkään lapsista haaveilevan pitäs edes löytää minua, saati tykätä, kun näkevät ikäni. Vai olaanko siellä niin epätoivoisia, että jokaista kokeillaan? 

Vierailija
105/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä tuntuu pyörivän paljon niitä miehiä, jotka käyvät salilla ja se on elämän ykkösjuttu. Kuvissa poseerataan pullistellen, ja muuta kuvailua itsestä ei  mainita. Tai parhaimmillaan kerrotaan olevan "kiva, huumorintajuinen ja luotettava". 

Lisäksi ihmetyttää nämä yli 4-kymppiset, jotka haluavat lapsia. Se Tinderin ikähaarukka ei vissiin toimi, koska olen 44-vuotias, ja eihän kenenkään lapsista haaveilevan pitäs edes löytää minua, saati tykätä, kun näkevät ikäni. Vai olaanko siellä niin epätoivoisia, että jokaista kokeillaan? 

Naisten silmää miellyttää omien sanojensa mukaan, kun mies on 'sopivasti lihaksikas'. Ja tämä ei onnistu muuten kuin ankaralla, vuosikausia kestävällä kuntosalitreenillä. Vai oletko niitä naisia, jotka luulevat lihasten kasvavan, kunhan vähän käy sulkapalloa pelaamassa ja kävelyllä...?

Vierailija
106/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden motto on "sitä oikeaa odotellessa voin leikkiä väärienkin kanssa". Noin on todella lukenut useammankin miehen biossa. Yököttävää.

Vierailija
107/124 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shellin paari.

Vierailija
108/124 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi kivikova penis valmiina tunkeutumaan syvälle pílluusi.

Vierailija
109/124 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä voi harrastaa myös 44-vuotiaan kanssa, ei mitään ongelmaa.

Vierailija
110/124 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden motto on "sitä oikeaa odotellessa voin leikkiä väärienkin kanssa". Noin on todella lukenut useammankin miehen biossa. Yököttävää.

Näin naisetkin tekevät, mutta eivät vain kirjoita sitä bioonsa.

Vierailija
111/124 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen löytänyt seuraa sekä frisbeegolfin että pyöräilyn parista. Toki se on vaatinut, että menen rohkeasti jututtamaan muita harrastajia, jotka ovat yksin liikkeellä. Yksilölajeissa on se hieno juttu, että kohtaamisissa ei ole muita ihmisiä häiritsemässä, eikä kukaan kohtaamistani ihmisistä ole tuijotellut vaivautuneesti puhelimiaan samalla tavalla kuin baareissa, kahviloissa ja kirjastoissa."

No jos on nuori ja harrastajat ovat nuoria, niin onhan se mahdollista, että joku henkilö siellä sattuu olemaan sinkkuna. Ja olisi vielä kiinnostunut tästä jututtajasta. Mutta myöhemmin elämässä tuokin käy lähes mahdottomaksi väyläksi, ellei käy ihan ilmiömäinen tuuri. Keski-ikäisenä vapaita potentiaalisia ihmisiä ei vain ole, ja tuuri astuu peliin entistä vahvemmin.

Vierailija
112/124 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastosta tietty

Ja uimahallista ja ystävien järjestämistä bileistä.

Vierailija
113/124 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on discord? Minkä ikäistä porukkaa siellä on? Olenko sinne liian vanha, kun en tiedä mikä se on?

Minä olen Discordiin liian vanha, mutta sentään tiesi mikä se on. Olin pakotettu liittymään sinne, kun opiskelen nyt ja osalla kursseista on Discord-kanava Telegram-kanavan sijaan. 

Kun joku kysyi miesvaltaisista harrastuksista, niin ainakin aikaisemmin sijoittaminen oli tällainen. Jos lähtee pyörimään erilaisissa sijoittajien tapahtumissa, niin eiköhän siellä pääse miehiin tutustumaan.

Minä olen discordissa, mitta en etsi seuraa.

T. N 70+

Vierailija
114/124 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, etkö harrasta mitään, missä olisi mukana myös miehiä?

Eikö sinulla ole kaveraita, joiden tuttavapiirissä olisi vapaita miehiä, ja joilla on tapana joskus lähteä porukalla jonnekin, järjestää illanviettoja tms.

Opinnoista tai töistä aika moni löytää miehen myös.

Vierailija
115/124 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen discordissa, mitta en etsi seuraa.

T. N 70+

Mutta😅

Vierailija
116/124 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sen enempää sanoa mistä kannattaa etsiä mutta sen tiedän että naisten ei todellakaan kannata olla passiivisia odottelijoita kuten vanhoina "hyvinä" aikoina. Sen verran kauan on nyt sitä tasa-arvoa toitotettu, että se alkaa toteutumaan näissä aloitteissakin. Ja tämä on pelkästään hyvä asia siinä missä tasa-arvo muutenkin.

Ne ulkkikset on ehkä aloitteellisempia sen takia että tulevat kulttuurisesti konservatiivisemmista ympyröistä, joissa aloitteet on miesten vastuulla.

Vierailija
117/124 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia aloitteita olet tehnyt itseäsi kiinnostaville miehille arkielämän tilanteissa? Vai odotatko vain passiivisesti, että joku tulee iskemään? Sehän lisää huomattavasti todennäköisyyttä päätyä pillupalkalla höpöttävän häntäheikin kertapanoksi.

Mutta eikös nykyään kaikenlaiset aloitteet katsota ahdisteluksi? 

Ei ainoastaan miesten aloitteet. Varsinkin köyhän tai ruman miehen aloitteet ovat lähtökohtaisesti aina ahdistelua, naisten mielestä.

Vierailija
118/124 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

L A I H D U T A

Laihdutin jo. Nyt bmi 19 ja miehet suorastaan ujostelevat mua eli ei ainakaan auttanut asiaa. Olen salilla pyytänyt apua esim painojen kanssa tai muulla tekosyyllä jututtanut miehiä. Eivät kai siitä ole tajunneet mun kiinnostusta. Ulkkikset ovat kyllä huomattavasti aloitteellisempia. Siksipä olenkin päätynyt niitä treffailemaan.

Ja miehen pitäisi tästä tietää kiinnostuksesi? Eli minun miehenä on nyt sitten aina kokeiltava kun nainen tulee puhumaan, jos olisi kiinnostunut. Ei hyvää päivää. Pitäisikö teidän naisten nyt vaan siirtyä myös tänne nyky-aikaan. Enää ei hyvä mies voi olla aloitteelinen.

Vierailija
119/124 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia aloitteita olet tehnyt itseäsi kiinnostaville miehille arkielämän tilanteissa? Vai odotatko vain passiivisesti, että joku tulee iskemään? Sehän lisää huomattavasti todennäköisyyttä päätyä pillupalkalla höpöttävän häntäheikin kertapanoksi.

Mutta eikös nykyään kaikenlaiset aloitteet katsota ahdisteluksi? 

Vain miesten tekemät aloitteet koetaan ahdisteluna. Ja samaan aikaan naiset odottavat passiivisena että se unelmien ritari tulee valkoisella ratsulla flirttailemaan ja noutamaan jostain Lidlin kassajonosta ja vie sitten mennessään.

Asian vierestä. Kävin työn merkeissä asiakaskäynnillä, selkeästi sinkkunaisen luona hänen kotonaan. Juttelimme siinä minun työn ohessa kaikenlaisia, ja nainen kysyi käynnin päätteeksi että haluanko vielä juoda kahvit? Ei ollut kiireinen p

Olen oppinut, että on ihan hyvä jos naisella on itsetuntoa sen verran, että saa tehtyä sen aloitteen. Meinaan nainen huonolla itsetunnolla on kauhein asia mihin mies voi törmätä. Nämä naiset ovat joka miehen sängyssä, joka vain älyää pyytää. Kokemusta on.

Vierailija
120/124 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitteiden tekeminen naisena johtaa hyvin äkkiä huonoon itsetuntoon, kun joka ikinen mies suostuu ottamaan patjaksi siihen asti että löytää jotain parempaa. Ja sitähän ei vaivauduta naiselle kertomaan että vakavia aikeita ei ole, kun sitä römpsää on niin pakko saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän