Kumppani ratsasi puhelimeni
Kunmmanilla oli ollut aikaisemmin pettävä eksä joka jäi kiinni. Hän pelkäsi minunkin pettävän, joten ratsasi puhelimeni ja jäi siitä kiinni.
Pystyisikö antamaan anteeksi puhelimen vakoilun ja antamaan mahdollisuuden suhteelle?
Kommentit (2)
No, meillä oli sama homma nykyisen vaimoni kanssa.
Hänellä oli rankempi tausta entisestä suhteestaan, joten syyllistyi tähän.
Hän kertoi avoimesti miksi teki näin ja pyysi anteeksi.
Sovittiin, että jos hän kokee tarvetta niin pyytää ja saa minun puolesta katsoa puhelintani.
Minulla ei ollut mitään salattavaa.
Tämän sanottuani, puhelimen tarkkailun tarve lakkasi hyvin nopeasti ja silloinen naisystävä oppi luottamaan minuun.
Nyt 10 onnellista aviovuotta takana tervettä hyvää parisuhdetta.
Joskus haavat edellisistä suhteista voi kummitella kauankin ja ymmärrän ettei kaikki jaksa tämmöistä epäilyä jos ei itse ole mihinkään syyllistynyt.
Mutta tärkeää muistaa, että toinen on rikki eikä varsinaisesta ajattele, että sinä olet syypää tähän käytökseen, vaan nimenomaan se luottamuksen rikkonut tyyppi. (en sano, että oikeuttaa tämmöiseen käytökseen mutta selittää sitä vahvasti).
Perusteeton mustasukkaisuus, joka ei liity mihinkään ikävään kokemukseen tai huonoon itsetuntoon on asia erikseen.
Ehkä siis katsoisin tilannetta vielä, olen iloinen, etten lähtenyt suhteestani samassa tilanteessa, koska olen hyvin onnellinen nykyisin ja kaikki haasteet oli sen arvoisia, että kannatti saada kumppani uskomaan minuun.
Kyllä. Kumppanin yksityisyyttä pitää kunnioittaa ja mitään jatkuvaa vahtimista en sietäisi. Yksittäisen kerran antaisin kyllä anteeksi.