Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On lähes varmaa, että Stubb ja Haavisto ovat 2. kierroksella, mutta miten ihmeessä Haavisto pystyy haastamaan Stubbin 2. kierroksella?

Vierailija
13.01.2024 |

Jos Stubb onnistuu olemaan mokailematta kovin pahasti tai hänestä ei paljastu jotain todella synkkiä salaisuuksia, niin en oikein näe että miten Haavisto pystyy Stubbia haastamaan?

Eihän heillä ole mitään poliittisia mielipide-eroja myöskään ainakaan presidentin tehtävään liittyen..

Asetelma on todella hankala Haavistolle.

Stubb valitaan lähes varmasti presidentiksi, jos tilannetta vähänkään miettii, mutta mitenkään valtavan suosittua presidenttiä Stubbista tuskin tulee kylläkään. Todennäköisesti yhden kauden presidentti.

Kommentit (588)

Vierailija
141/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti, että Stubb ei tiennyt Minna Cantia, koska on suomenruotsalainen :D Suomenruotsalaisen ei ilmeisesti tarvitse myöskään osata laskea, ei osata maantietoa tai luonnontietoa. 

Suomenruotsalainen on tarpeeksi pätevä koko maan presidentiksi vaikka ei ole jaksanut mongertaa lapsilleen suomea, niin, että olivat oppineet maan kielen. 

Suomenruotsalainen on siis tarpeeksi pätevä maan päämieheksi vain sillä meriitillä, että on suomenruotsalainen.

Vierailija
142/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä kummastakaan. Mutta naiset ovat liian vasemmistolaisia ja Rehn liian tapetti, että pystyisivät nousemaan toiselle kierrokselle.

Tämä nainen äänestää Halla-ahoa!

Samoin. N56, fil. maisteri

Mäkin oon maisteri.  :)

Halla-aho vetoaa meihin älykkäisiin.

Stubb, se 5 potenssiin 3 lasketaan näin: 5 x 5 x 5 = 25 x 5 = 125. Vaikka vaikeahan se on laskea, jos ei edes tiedä, mikä on potenssi!  :DDDDDDDDDDDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää ketä tahansa muuta paitsi Stubbia. Tyyppi voi olla ihan holtiton kuten kuulemma oli ministerinä. Helena Petäistö kirjoitti näistä hörhöilyistä. Ei sovi Suomen presidentiksi. Ihan oikeasti, yksi huonoimmista ehdokkaista kaikista kandidaateista.

Olen ihan varma, etttei ainakaan Niinistö äänestä Stubbia. Eivät tulleet juttuun silloinkaan kun Stubb oli ministerinä.

Vierailija
144/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asevarustelu ja sodanuhka on lisääntynyt itärajamme molemmin puolin. Nyt tarvitsemme presidentin joka ymmärtää kriisin hetkellä myös  armeijan toimintaa ja sotilaiden oloja.

Kriisin hetkellä presidentti on  psykologisesti tärkeä johtaja ja hänen on kyettävä nostattamaan puolustushenkeä  ja uskottavuutta taistelevien sotilaiden keskuudessa.

Siviilipalvelusmies Haavisto ei ymmärrä sotilaiden tai armeijan oloista yhtään mitään, ja saattaisi kriisin hetkellä  pressana  herättää sotilaiden silmissä pikemminkin ärtymystä kuin kunnioitusta siksi ettei ole itse halunnut puolustaa Suomea henkensä uhalla niinkuin muut suomalaiset miehet 

Upseeri Rehn on tässäkin asiassa paras 

Halla-aho hoitaa sotastrategian ja puolustusvoimien komentaja käytännön jutut.

Vierailija
145/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä kummastakaan. Mutta naiset ovat liian vasemmistolaisia ja Rehn liian tapetti, että pystyisivät nousemaan toiselle kierrokselle.

Minä oon päätynyt samaan. Ja huom, en ole ennen persua äänestänyt, vaan demareita yleensä.

Kyllä presidentin pitää edes sukupuolten määrä tietää, muuten on järjiltään. Halla-aho tietää ja uskaltaa sen edelleen ääbeen sanoa, joten ei ole niin järjiltään ja hörhöjen ideologioiden vietävissä kuin nuo muut nynnyt. 

Vierailija
146/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Stubb ja  Haavisto  ,median syöttölampaat äänestää kun media nyt niin sanoo.

Vierailija
147/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asevarustelu ja sodanuhka on lisääntynyt itärajamme molemmin puolin. Nyt tarvitsemme presidentin joka ymmärtää kriisin hetkellä myös  armeijan toimintaa ja sotilaiden oloja.

Kriisin hetkellä presidentti on  psykologisesti tärkeä johtaja ja hänen on kyettävä nostattamaan puolustushenkeä  ja uskottavuutta taistelevien sotilaiden keskuudessa.

Siviilipalvelusmies Haavisto ei ymmärrä sotilaiden tai armeijan oloista yhtään mitään, ja saattaisi kriisin hetkellä  pressana  herättää sotilaiden silmissä pikemminkin ärtymystä kuin kunnioitusta siksi ettei ole itse halunnut puolustaa Suomea henkensä uhalla niinkuin muut suomalaiset miehet 

Upseeri Rehn on tässäkin asiassa paras 

Niin vaan osasi Kyösti kalliokin nostattaa kansan mieliä, vaikka ei ollut armeijaa käynyt, eikä ollut  hänen seuraajansakaan , toinen sota-ajan presidentti Risto Ryti. 

Tuskin yksikään Suomensotilas ajatteli Kalliosta, että kylläpä siellä suutansa soittaa, vaikka ei ole edes itse armeijaa käynyt .

Suomen entisistä pressoista on 7 jotka ei ole armeijaa käyneet ja hyvin ovat virkansa hoitaneet.

Vierailija
148/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ei millään ilveellä,  ei kertakaikkiaan, voi päästä Stubbin ohitse ja pärjätä Haavistoa vastaan. Halla-ahon maine on aiempi vihapuhujan maine on niin karsea että häntä äänestää vain persut  sekä ekalla kierroksella , että kuvitellulla toisella kierroksella.

Ei Stubbille annetut äänet siirry Halla-aholle. vaikka mikä olisi. Uskooko joku?  

Mutta kyselyn mukaan Rehn voisi näköjään pärjätä toisella kierroksella Stubille lukemin 84-16, ääniä lähes 300 kpl.

Vierailija
149/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb on koulukiusaaja.

Tarpeeksi jämerä äijä hommiin siis. Pistää Putinillekin jauhot suuhun, että täältä pesee. 

Koulukiusaajat nimenomaan on heikkoja luusereita.

Vierailija
150/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon päätynyt samaan. Ja huom, en ole ennen persua äänestänyt, vaan demareita yleensä.

Kyllä presidentin pitää edes sukupuolten määrä tietää, muuten on järjiltään. Halla-aho tietää ja uskaltaa sen edelleen ääbeen sanoa, joten ei ole niin järjiltään ja hörhöjen ideologioiden vietävissä kuin nuo muut nynnyt. 

Ideologia se fa sis mikin on.

Vierailija
151/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei äänestetä Stubbia ja Haavistoo ollenkaan ,ihan muuta

Vierailija
152/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti: vasemmistolaiset, vihreät, demarit ymv. menevät Haaviston taakse. Stubbia äänestävät kokoomuslaiset, perussuomalaiset ja Hjalliksen seitsemän leukaa. Helsinki-Vantaa-Espoo-alueelta löydät jo helposti puoli miljoonaa Pekka-fania noiden vaalien II kierrokselle.

Vierailija
153/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva-palstan kyselyn mukaan Rehn voisi  voittaa toisella kierroksella Stubbin lukemin 84-16, jos pääsisi toiselle kierrokselle Stubbia vastaan,.

Useimmat vasemmistolaiset  Haaviston kannattajat siirtyisivät  toisella kierroksella Rehnin taakse, koska vastustavat oikeistolaista Stubbia. Ja moni persukin äänestää mieluummin supiuomalaista Rehniä jolla suomalainen vaimo kuin suomenruotsalaista Stubbia brittivaimoineen.

Joten Rehn  voisi saada sekä oikeistolta että vasemmalta ääniä  toisella kierroksella . Halla-aho ei samaan pystyisi sillä vasemmisto  ja luulen että moni muukin vastustaa Halla-ahoa. Eikäi myöskään pystyisi Haavisto koska persut  ja moni muukin vastustaa  Haavistoa 

Joten äänestäkäämme rauhallinen Rehn pressaksi

Luulen, että Stubb on kovilla, olipa vastassa kuka tahansa noista muista. Aika suuri osa suomalaista on sitä mieltä, että ei Stubbia presidentiksi ja kun nämä äänestää sitten sitä toista vaihtoehtoa, toivotaan, että Stubb jää rannalle laulamaan ruotsinkielisiä kansanlauluja lastensa kanssa. 

Vierailija
154/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ideologia se fa sis mikin on.

Mitä se pressanvaaleihin liittyy. 

Vierailija
155/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho ei millään ilveellä,  ei kertakaikkiaan, voi päästä Stubbin ohitse ja pärjätä Haavistoa vastaan. Halla-ahon maine on aiempi vihapuhujan maine on niin karsea että häntä äänestää vain persut  sekä ekalla kierroksella , että kuvitellulla toisella kierroksella.

Ei Stubbille annetut äänet siirry Halla-aholle. vaikka mikä olisi. Uskooko joku?  

Mutta kyselyn mukaan Rehn voisi näköjään pärjätä toisella kierroksella Stubille lukemin 84-16, ääniä lähes 300 kpl.

Et sitten tosiaan tajua, miten valtava kansansuosio Halla-aholla on? Eikähän sitä vihaa kuin vihreät, eli pari prossaa äänestäjistä.

Jos ajatellaankin suosiota käänteisesti, eli paljonko kullakin on vihaajia, jotka ei missään tapauksessa äänestä kys. ehdokasta, niin

-Stubbia vihataan paljon, jopa kokoomuksessa

-Haavistoa vihaavat heterot ja oikeistolaiset

-Rehniä tuskin vihaa kukaan, kun se on tapettia, mutta eipä kukaan intohimoisesti tykkääkään

-Halla-ahoa vihaa vihreät naiset, eli tosi pieni porukka.

Vierailija
156/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stubb on koulukiusaaja.

Eikö olisi jo aika päästä eroon noista lapsuuden traumoista. Mene terapeutille. 

Toinen koulukiusaajako siellä ohjeistaa koulukiusattua?  Tiedätkö, että ne koulukiusaamisen arvet voi olla niin pahat ja niin syvällä, että niistä ei pääse koskaan kunnolla eroon? Ja mitä nuo vuodet kiusattuna ovat tehneet ihmisen itsetunnolle?

Koulukiusaamisen haavoja ei anteeksipyynnöillä korjata. 

Vierailija
157/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellä sukupuolia voi olla enemmän kuin kaksi, vaikka ennen vanhaan koulussa toisin opetettiinkin. X ja Y kromosomi voi hedelmöityksessä  jakaantua monella tavalla 

Katso tätä tieteen artikkelia

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/10/26/montako-sukupuolta

Rehn oli siis  oikeassa kun sanoi että" joukossamme on ihmisiä jotka kokevat etteivät ole miehiä eikä naisia"

Vierailija
158/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää ketä tahansa muuta paitsi Stubbia. Tyyppi voi olla ihan holtiton kuten kuulemma oli ministerinä. Helena Petäistö kirjoitti näistä hörhöilyistä. Ei sovi Suomen presidentiksi. Ihan oikeasti, yksi huonoimmista ehdokkaista kaikista kandidaateista.

Olen ihan varma, etttei ainakaan Niinistö äänestä Stubbia. Eivät tulleet juttuun silloinkaan kun Stubb oli ministerinä.

Niinistö äänestää Olli Rehniä. Varmaa.

Vierailija
159/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on kaikkei  ärsyttävin näistä  ehdokkaista niinkuin yleensä vih .Haavisto voi jäädäkin viimeiseksi.

Vierailija
160/588 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaisi todella jos meillä olisi Haavisto presidenttinä samalla kun Venäjä puskee tp-miehiä rajan yli. Kyllä presidentilläkin on noissa asioissa merkitystä, mitä sanoo ja etenkin miten osaa viestiä muille maille ja perustella Suomen ratkaisuja. Stubbilla kokoomuslaisena sentään järki menee ideologian edelle.

Ai mikä järki? 90% tai 10%, mitä väliä ja sori siitä.

Stubbihan se just siellä tv tentissäkin sanoi, että "kun Suomen rajat on kiinni, ne on kiinni ja niistä ei silloin kukaan tule. Paitsi vanhukset, lapset, naiset ja sairaat" :D

Eli Stubb juuri sanoisi venäjän puttelle, että kyllä me kaikki otetaan, vaikka rajat on kiinni, paitsi ei niitä nuoria miehiä, mutta jos ne on sairaita niin sitten nekin :D Että siinä se stubbin järki sitten on.

Halla-Aho siihen hyvin tokaisikin, että senhän tietää ketä siellä hangessa sitten kohta on .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi