Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ou nou =(
08.01.2007 |
Komerosta löyty vielä kolme konvehtirasiaa, ja pakkohan ne on mässyttää ennenkuin voi aloittaa uuden, terveellisen elämän.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jos et niitä vielä ole syönyt niin älä syökkään. Kyllä terveelliseen elämäänkin suklaa voi kuulua kohtuudella. Kasvatat itsekuria nyt niiden suklaiden kanssa ja syöt niitä vaikka yhden kaksi viikossa. Mitä pidempään ne säilyy kaapissa sitä helpompi niiden on antaa siellä olla. Kokemusta on! :) Nytkin meillä on kaapit täynnä suklaata ja saatan joskus jonkun ottaa, mutta enää ei tarvitse syödä koko rasiaa. Kun hetken on vähemmällä niin vähemmästä tulee myös tyydytys. Itse olen monesti ollut karkkilakossa ja jos sitten ostan sen pussin niin ei sitä pysty syömään millään! Mulla voi tähän elämän muutokseen vaikuttaa masennuslääkkeet (söin masennukseen) mutta enää en koe mitään makean himoa. Niin ja jos makeaa tekee joskus mieli mutta ei siihen haluaisi sortua niin nämä creme chupahups vai mitkä tikkarit on tosi hyviä. Sokerittomia mutta tosi namia ja kestää pitkään imeskellä. Tsemppiä terveellisen elämän aloitukseen :)