Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseton keski-ikäinen sinkku, mitä teet vapaapäivinä?

Vierailija
13.01.2024 |

Muutin vaikean avioeron jälkeen yksin uuteen kaupunkiin ja en saa aikaa kulumaan mitenkään. En keksi tekemistä töiden jälkeen tai vapaapäivinä, pienen yksiön kotityöt ja ulkoilu eivät saa päivää täyttymään. Ette tunne minua, joten en odota teiltä vinkkejä juuri minulle, mutta toivoisin saavani ideoita teidän päivistä.

Kerro siis vaikka edellisestä vapaapäivästäsi, mitä teit silloin? :) 

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain H&M:n paketin, kävellyt aika paljon, käynyt mm. ruokakaupassa. Nyt juon viiniä, kuuntelen musiikkia ja alan pian laittamaan espanjalaisen munakkaan.

Vierailija
2/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun kavereita kylään. Tehdään ruokaa, pelataan videopelejä, saunotaan ja lähdetään sitten baariin metsästämään tusanderia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen paljon erilaisia käsitöitä, ulkoilen ja harrastan valokuvausta :)

Vierailija
4/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyötä, luottamustehtäviä, pihan ja talon hoitoa ja ihan kotitöitä, ruoanlaittoa, ystävien näkemistä, matkustelua, kulttuuri, lukeminen ja sarjat. Ei kyllä koskaan tylsää ole. 

Vierailija
5/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko minut tässä kohtaa samaan porukkaan, vaikka minulla onkin 3 lasta. He ovat kuitenkin jo omillaan olleet kauan eli eivät tarvitse minua mihinkään. Minä teen kaikenlaisia ulkohommia tässä kotona. Teen erilaisia taidetöitä (itseäni varten, en näyttelyjuttuja). Käyn museoissa, näyttelyissä ja nähtävyyksissä päiväretkillä, myös yksinkin.  Vähän liikuntaakin tulee harrastettua. 

Vierailija
6/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään toivutaan tänään koiran eilisestä anestesiasta ja tarkkaillaan, ettei pääse leikkaushaavaan käsiksi. Koiran kanssa ei kyllä tule tylsää, hyvässä (harrastukset, ystävät, ulkoilu, koiran seura) eikä pahassa (terveyshuolet ja toimenpiteet).

Vierailija
7/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ihan keski-ikäinen, mutta vastaan silti. Teen mitä huvittaa. Tänään on vapaata. Juon tässä teetä ja selailen Google tv:tä. Katselen ikkunasta kun pikkulinnut syövät jyviä pihallani. Mietin menenkö salille myöhemmin vai en. Voisin ehkä mennä jäälle luistelemaan myös. Katsotaan. 

Minulla on tosi paljon harrastuksia; potkunyrkkeily, juoksu, luistelu, salilla käyminen,  maalaus, kutominen, askartelu, lukeminen jne. Mihinkään en ole aikatauluttanut itseäni, vaan päiväkohtaisesti päätän, mikä sillä hetkellä huvittaa. Minusta on ihanaa, että saan täysin päättää, mitä vapaa-ajallani teen. Saan myös olla tekemättä mitään. 

Vierailija
8/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan musiikkia ja maalausta, eli harjoittelen. Luen kirjoja. Ulkoilen. Käyn joskus kavereiden kanssa ulkona, mutta usein myös ihan yksin taidenäyttelyissä ja konserteissa sekä oopperassa. Liikuntaa voisi harrastaa vähän enemmänkin. Katson myös tosi mielelläni leffoja ja hyviä sarjoja, mutta harvemmin on aikaa tähän, valitettavasti. Onneksi voin tehdä ihan mitä haluan.  :)

Vierailija
9/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan vanhempieni asioita, käyn kavereiden kanssa kuntosalilla, kahvilassa tai konserteissa. Nukun. Työni on kuormittavaa eikä vapaa-aikaa ole paljon.

Vierailija
10/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole lapseton sinkku, mutta olen etäsuhteessa ja lapset asuvat omillaan. Tänään olen kahvitellut ja laittanut ruokaa ja syönyt. Puhuin miesystäväni kanssa puhelimessa. Loppupäivän katson netflixiä ja neulon villasukkaa. Koulutehtävää teen illalla tai viimeistään huomenna. Herkkuja voisi käydä ostamassa. 

Eilen pääsin yövuorosta ja oli ns vapaa. Aamulla lepäilin ja kävin sitten kaupassa ja ostin kivoja lankoja sukkiin. Eilen jo aloitin sukkahommat ja katsoin netflixiä. 

Vierailija
11/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan pelejä, laitan ruokaa, siivoan, ulkoilen, katson elokuvia/sarjoja/dokumentteja, luen, touhuilen kaikenlaista. Ennemminkin aika on kortilla.

Vierailija
12/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on ongelma. Käy salilla kuntoilemassa, aloita uusi harrastus  perusta yritys, paranna maailmaa, liity tinderiin ja rupea käymään treffeillä,  tutustu ihmisiin, ota lemmikki, tee ylitöitä niin paljon että rikastut ja opiskele sijoittamista tai matkustele ulkomailla ja nauti elämästä.

Joku 13-vuotias voisi kirjoittaa noin kuin ap mutta ei kukaan aikuinen  ihminen.

Vierailija
13/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas on ongelma. Käy salilla kuntoilemassa, aloita uusi harrastus  perusta yritys, paranna maailmaa, liity tinderiin ja rupea käymään treffeillä,  tutustu ihmisiin, ota lemmikki, tee ylitöitä niin paljon että rikastut ja opiskele sijoittamista tai matkustele ulkomailla ja nauti elämästä.

Joku 13-vuotias voisi kirjoittaa noin kuin ap mutta ei kukaan aikuinen  ihminen.

Ja sinä voisit opetella lukemaan.

Vierailija
14/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen ihan liikaa, mutta kyllä mä onneksi myös ulkoilen paljon. Lisäksi neulon ja katson etenkin talvilajeja telkkarista, mutta kyllähän tätä aikaa "tapettavaksi" on ihan riittämiin.

Tietenkin teen myös kaikki kotityöt itse, mutta ei ne ainakaan näin yksinasuvalla mikään loppumaton savotta ole.

Vierailija
15/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan iäkkäitä vanhempiani. Käyn salilla silloin tällöin. Retkeilen ja ulkoilen. Luen ja sivistän itseäni. Käyn seurakunnassa jumalanpalveluksissa ja raamattupiirissä. Laitan ruokaa ja seuraan Nhl-otteluita netistä.   

Vierailija
16/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopottelen ja tuskailen tylsää elämääni. Kavereilla on perheet ja he viettävät onnellista elämää. Lapset ovat avain onneen ja olen katkera etten saanut niitä. Elämässä ei ole mitään sisältöä.

Vierailija
17/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita jokin vapaaehtoistyö: aikaa kuluu ja saat mielihyvää toisten auttamisesta. 

Vierailija
18/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen useampaa vapaaehtoistyötä, urheilen, kudon, tapaan ystäviä, viihdytän kummilapsia, retkeilyn, käyn kahvilassa (siis yksin, toki myös ystävien kanssa), luen... En ole kyllä vielä keski-ikäinen kuin virallisen määritelmän mukaan.

Vierailija
19/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen paljon käsitöitä ja taidetta, seikkailen Youtubessa ja välillä täällä, vietän aikaa lemmikkien kanssa. Yksinkertaista elämää, mutta tylsää hetkeä ei ole.

Vierailija
20/48 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollut tosi tylsiä viikonloppuja, en ole tehnyt oikein mitään.

Pe jos otan puoli pulloa viiniä niin la on ihan vetämätön. Heräsin kasilta, katsoin 4 tuntia netflixiä, tein ruuan, tulin päiväunille, roikun netissä. Illemmalla saunaan ja juon lopun puol pulloa viiniä ja katon telkkua. Huomenna taas tylsimys olo ja varmaan samanlainen päivä kuin tänään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme