Miksi naiset ovat miehiä onnellisimpia sinkkuina?
Miksi miehet epäonnistuvat olemaan onnellisia sinkkuina ja naiset ovat onnellisimpia sinkkuina kuin miehen kanssa?
Kommentit (1224)
Vierailija kirjoitti:
Miehiä passataan naisten toimesta pienestä pitäen ja sitten kun mies jää yksin, hän ei osaa mitään ja elämä tuntuu siltä, että siitä puuttuu jotain - niin kuin puuttuukin, eli se passaaja, johon on tottunut.
"emme hauku miehiä, kiva jos miehetkin ovat onnellisia"
Voin vastata vain omasta puolestani, mutta pitkän parisuhteen päätyttyä ex-miehen pettämisiin ja alkoholismiin kasvatin lapsemme yksin ja huolehdin siinä sivussa ikääntyvästä vanhemmastani. Kouluttauduin uudelleen ja pääsin hyvään työhön, nyt lapsi on jo maailmalla ja minä asun tyytyväisenä omistusasunnossa ja teen paljon töitä. Kokeilin treffailuakin, mutta tarjolla olevat miehet eivät olleet sitä, mitä minä etsin, joten lopetin etsimisen ja olen elänyt erittäin onnellisena yksin.
En usko, että parisuhde toisi mitään lisää elämääni, pelkästään huolta ja murhetta sekä murskatun itsetunnon tuonut tähän mennessä. Yksin ollessani olen onnellisempi kuin koskaan, mutta en yksinäinen - parisuhteessani olin enemmän yksinäinen kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti kannattaa huomioida se, että yh naisia ei ole laskettu tilastoihin yksin asuviksi, eli sinkuiksi lainkaan .
Onhan. Sinkuiksi lasketaan kaikki, jotka eivät ole parisuhteessa.
Ei. Sellaista järjestelmää ei ole. Joten tilastot lasketaan yksin asuvien mukaan. Väestörekisterikeskus ei tilastoi yh ym perhesekasotkuja erikseen eikä niin voisi edes käytännössä tehdä.
Laitoin linkin siihen kotimaiseen turkimukseen eilen. Siinä oli selostus sen tutkimuksen toteutuksesta. Siinä sanottiin, että sinkuiksi laskettiin myös lapselliset.
Olis kyl niin paljon fiksumpaa perehtyä asiaan, josta vääntää. Toki johan se opittiin Mv-lehden myötä, että ihmisillä on oikeus uskoa valeuutisiin. Et sellaista shittiä siitä sit seuras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sen eron aiheutti, jos mies kieltäytyy vauvan yösyötöistä ja vaipanvaihdoista, ei vahdi lapsiaan ikinä, jos taapero haluaa isän huomiota ja haluaisi leikkiä, niin isä työntää pois sanoen että häivy häiritsemästä, pikkulasten leikit on tyhmiä, ei osallistu päiväkodin tai koulun vanhempaintapaamisiin, ei tiedä lapsensa ystäviä, ei muista lapsensa syntymäpäivää...
Erollako ne yösyötöt loppu? Oletko muuten kuullut tisseistä?
Loppu olikin sitten satua.
Oot kyl sekaisin, voi voi. Onneksi oot sinkku.
Ei muuten ole.! "voimaannuttava" ketju 😁
4/5 sinkkunaisesta haluaisi parisuhteen, mutta ainoastaan tarpeeksi laadukkaan yksilön kanssa.
Moni esittää onnellista sinkkuna, mitä ei tosiasiassa ole. Naisilla muutenki usein tarve esittää että status ja kulissit kunnossa.
Ette tiedä kuinka paljon ja moni oikeasti itkee salaa ja toivoisi löytävänsä sen oikean.
T. "8/10" 😊😅
Vierailija kirjoitti:
Maailmasta tulee parempi paikka jos miehet jättävät naiset rauhaan 🤗
Vierailija kirjoitti:
Onneksi löytyy naisia, jotka rakastavat miestä ja mielellään passaavat tätä. Niinhän mieskin tekee naistta kohtaan ja hemmottelee monella tavalla.
Onneksi on hyviä miehiä, jotka passaavat naista. Nainenkin voi sitten välillä ilahduttaa sitä miestä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä monomaani selität?
Itse en ole koskaan halunnut miestä, koska en halua passattavaa kronologiselta iältään aikuista vauvaa.
Säästän sinulta kommentoinnin vaivan:
Jaahas. Mitä ihmettä -täti saapui tähänkin ketjuun.
ap999 kirjoitti:
4/5 sinkkunaisesta haluaisi parisuhteen, mutta ainoastaan tarpeeksi laadukkaan yksilön kanssa.
Moni esittää onnellista sinkkuna, mitä ei tosiasiassa ole. Naisilla muutenki usein tarve esittää että status ja kulissit kunnossa.
Ette tiedä kuinka paljon ja moni oikeasti itkee salaa ja toivoisi löytävänsä sen oikean.
T. "8/10" 😊😅
Juujuu näin varmasti on. Sulla vissiin linkki siihen tutkimukseen, jossa tämä selvisi?
Täällä puhutaan miehistä kun kakaroista tai apinoista.
Millaisia juntteja teillä on?
Asunnon puhtaanapito, pesutupa, tiskit, ruoka. Asioita joita opettelin jo 12-13v,kun isä oli baarissa ja äiti työmatkoilla. 18v asuin jo itsenäisesti, enkä onneksi muuttanut naisen kanssa yhteen.
Voin muuten sanoa, et monen suomalaisen naisen taidot on myös hyvin rajoittunutta, varsinkin ruuan suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä sä monomaani selität?
Itse en ole koskaan halunnut miestä, koska en halua passattavaa kronologiselta iältään aikuista vauvaa.
Sellainen joka ei halua paljon naisia vaan vain yhden. Tämä jo karsii 90% miehiä pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse arvuutella putkiaivojen tarkoitusta eikä passata ketään.
ap999 kirjoitti:
T. "8/10" 😊😅
Olihan se nuorena vaikeaa. Silloin ei vielä osannut käsitellä asioita. Mutta iän myötä alkaa ymmärtää, että "se oikea" on jotain sellaista mitä ei välttämättä koskaan tule, eikä parisuhdetta kannata vain kulissiksi hommata ja muutenkin muiden mielipiteistä ei enää jaksa välittää.
Mitä sitä sitten itkemään? Olen jo aikoja sitten oppinut, että elämässä ei onnea jaeta vaan se on pieninä palasina, vähän kuin siinä laulussa. Tietysti joskus harmittaa, että toiset saa onnea kauhakuormaajalla ja toisille kasaantuu kaikki elämän ikävät asiat.
Mutta juuri siksi olen onnellinen ihan vain siitä, että mulla on perusasiat hyvin. En halua valittaa turhista, kun en kuulu lähimainkaan siihen huono-osaisimpaan porukkaan. Ja heillä varmaan se sinkkuuskin tuntuu pahemmalta, kun muutenkin on vähän kaikki asiat pielessä.
Sinkuissa näkyy se ero, miten suhtautuu vastoinkäymisiin. Kun sinkkunaisella menee huonosti, nainen hakee yhteyttä ystävättäreen, silittää kissaa, menee koiran kanssa lenkille... jne. pehmeitä juttuja. Sosiaalisuutta.
Kun miehellä menee huonosti, kiukuttelee kaikille ympärillään tai menee nettiin haukkumaan naisia.
Harva nuori tai vanhempikaan nainen nykyään enää haluaa parisuhdetta. Itse en tunne ketään. Me ollaan koko aikuisikämme luettu netistä miesten ajatuksia naisista ja meille on tullut selvääkin selvemmäksi että suhde- ja perhehaaveet kannattaa haudata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan naiset aikoo jankuttaa? Sittenkö te lopetatte, kun sinkkumiehet alistuvat myöntämään, että "joo, naiset ovat meitä onnellisempia"?
Ehkä voisitte mielummin olla iloisia sinkkumiesten puolesta, kun me olemme naisia onnellisempia sinkkuina? Vai tuntuuko se teistä häviämiseltä miehille?
Mä olen lukenut tästä ketjusta vaikka kuinka monta kommenttia, joissa naiset ovat iloisia miesten puolesta jos nämä kerran ovat onnellisia sinkkuina. Mitä muuta te vielä haluatte naisten sanovan? Mun mielestä tämä ainakin on hyvä asia, koska sinkkuus yleistyy koko ajan ja jos se tekee miehet onnellisiksi, niin sehän auttaa koko yhteiskuntaa. Se ei voi olla tuomatta positiivisia vaikutuksia, jos meillä on valtava määrä onnellisia miehiä.
Nostelen juuri noita iloitsevia kommentteja näytille. Jostain kumman syystä nuo missä miehiä haukutaan saa aina eniten tykkäyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaisella ei ole aikuista puolisoa josta pitää huolehtia kuin lapsesta. Sinkkumiehellä ei ole puolisoa huolehtimassa.
Case closed.
Niin, tämä nykymiesten onnettomuus on alkanut just siitä, kun naiset ovat tasa-arvoistuneet, eivätkä enää ole jyrän alla. Toiset miehet eivät vaan kestä sitä. Tarvitsevan jonkun olemaan alamainen. Surullista toki.